De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kamer is wel nice, ik zou er wel 20 jaar 24 uurs isolatie in kunnen doorbrengenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Dimens het volgende:
En dan nu pics van een echte zolderkamer autist. Het is wel een kleine kamer, maar ik wil eerst mijn opleiding halen, spullen inslaan en daarna pas het huis uit.
Vanuit de deuropening.
[ afbeelding ]
Bedbank in de bank stand, handig te gebruiken tijdens het gamen of wanneer mensen
langskomen.
[ afbeelding ]
Zicht vanuit bank op de televisie.
[ afbeelding ]
Bedbank in bed stand, voor wanneer ik televisie of een film kijk.
[ afbeelding ]
Televisie vanuit mijn bed gezien.
[ afbeelding ]
Televisie aangesloten op de laptop, voor gamen en kijken van films en om te computeren.
[ afbeelding ]
Nog wat apparatuur.
[ afbeelding ]
Op de foto's te zien:
• Samsung LE40C530 televisie
• Yamaha RX-V350 receiver inclusief bijbehorende speakers
• Typhoon computer speakers (Typenummer onbekend)
• Sony Vaio VPCF13M1E laptop
• Apple MacBook Air 11"
• Bose Portable Sounddock met Apple iPhone 4
• Nintendo Wii
Dingen die nog gaan komen en/of vervangen gaan worden. (Gesorteerd op prioriteit)
• Drinken voor in het lege glas.
• Asus CM6730-I7 desktop. Vervanger voor de Sony laptop.
• Harman Kardon receiver met Harman Kardon speakers, nog geen voorkeur welke het wordt. Deze gaat de Yamaha set vervangen.
• Een mooier meubel voor de Bose Sounddock, misschien ook meteen voor de Yamaha/Harman Kardon set in te zetten.
• Een nieuwe televisie, waarschijnlijk een Philips, Panasonic of Sharp aangezien ik dat mooie televisie's vind.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Dimens het volgende:
En dan nu pics van een echte zolderkamer autist. Het is wel een kleine kamer, maar ik wil eerst mijn opleiding halen, spullen inslaan en daarna pas het huis uit.
Vanuit de deuropening.
[ afbeelding ]
Bedbank in de bank stand, handig te gebruiken tijdens het gamen of wanneer mensen
langskomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Televisie aangesloten op de laptop, voor gamen en kijken van films en om te computeren.
[ afbeelding ]
Nog wat apparatuur.
[ afbeelding ]
Op de foto's te zien:
• Apple MacBook Air 11"
• Nintendo Wii
Dingen die nog gaan komen en/of vervangen gaan worden. (Gesorteerd op prioriteit)
• Harman Kardon receiver met Harman Kardon speakers, nog geen voorkeur welke het wordt. Deze gaat de Yamaha set vervangen.
• Een mooier meubel voor de Bose Sounddock, misschien ook meteen voor de Yamaha/Harman Kardon set in te zetten.
• Een nieuwe televisie, waarschijnlijk een Philips, Panasonic of Sharp aangezien ik dat mooie televisie's vind.
Ik heb liever moedermelkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Wilt iemand warmu sjokoladumelk van mij?
Ik heb nog een halve mok koffie staan, maar je mag het er wel bij in mikkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Wilt iemand warmu sjokoladumelk van mij?
we are so much alikequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Dimens het volgende:
Vanuit de deuropening.
[ afbeelding ]
langskomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat apparatuur.
[ afbeelding ]
Op de foto's te zien:
• Apple MacBook Air 11"
• Nintendo Wii
Op dat bed is het nog nooit gebeurd, behalve een beetje flikflooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef mc-Piel het volgende:
harde kamer dimens, je hebt er niet bij gezet '' where the magic happens'' ..
Dan moet je even naar je moeder, want ik ben nog geen moeder.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve mok koffie staan, maar je mag het er wel bij in mikken
Zeker, zeker. Ik ben er ook wel heel erg blij mee. Nog een paar veranderingen en hij is af.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Maar dimens, wel chille kamer vooral die bankzitding.
mehh, die van m'n moeder zien er redelijk leeg uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Dan moet je even naar je moeder, want ik ben nog geen moeder.
linkje? of nieuwe pics, mag ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ook ooit m'n kamer gepost ergens, dachten mensen dat het een gevangenis was
Komt door de camera, lichtinval is slecht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nice touch dat beeldscherm met die uitgeveegde spermavlekken
Ga geen nieuwe pics maken, is echt een bende altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
linkje? of nieuwe pics, mag ook
gewoon een keer poetsen, krijg je wel weg. verder wel nice hoor, en veel dezelfde tint blauw. doe je het erom of is er een vrouw die dat aandroegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt door de camera, lichtinval is slecht.
pics van de chick en je zusje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
Komt er een chick bij mij praten op msn dat mijn zusje de uitjes is vergeten van die chick om bij de patat te doen
Ja me zusje werkt in een snackbar
Welke? zeg ik niet MUAHUAHAUHWAWAHA!
Jammer, jammer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
mehh, die van m'n moeder zien er redelijk leeg uit.
Nee, daar heb ik zelf voor gekozen. De kleur Turquoise vind ik erg mooi en daarom heb ik mijn kamer ook die kleur gemaakt. Ik vind hem zo ook het mooiste, zwart wit tinten en dan als kleur een turquoise kleur.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon een keer poetsen, krijg je wel weg. verder wel nice hoor, en veel dezelfde tint blauw. doe je het erom of is er een vrouw die dat aandroeg
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige jongentjes die geven niet om hun vriendin
Maak nieuwe foto's?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ok geen pic van mijn kamer, mijn haar staat er op.
Een Gibson Les Paulquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Dimens het volgende:
Wat zouden jullie in mijn kamer veranderen als je die zo ziet?
Ik niks, jou kamer ziet er zeker 10x vetter uit dan die van mij..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Dimens het volgende:
Ik zou allemaal haken aan de muur doen voor mijn tassencollectie en allemaal planken voor mijn schoenencollectie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Dimens het volgende:
Geen Tempo fapdoekjes hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste gebruik je niet voor het neussnuiten of wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat ik ga trouwen is het 8273782 jaar verder, dont worryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus kies zorgvuldig, wees voorzichtig voordat je een move maakt
Echt waar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Totdat ik ga trouwen is het 8273782 jaar verder, dont worry
Oke, ik geef maar adviesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Totdat ik ga trouwen is het 8273782 jaar verder, dont worry
een filmpje mag ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef coban het volgende:
Van Mijn kamer ga ik zo hard geen foto maken he
hard welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef coban het volgende:
Van Mijn kamer ga ik zo hard geen foto maken he
ik krijg trek van je uiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
behalve als er naakt in voorkomt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef Dimens het volgende:
Niet minimaal een 32" televisie hebben.
Nja als hij of het niet bevalt dan ruil ik hem het wel in voor iets anders. Ik bewaar bonnetjesquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef Dimens het volgende:
That's the spirit!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
Nja als hij of het niet bevalt dan ruil ik hem het wel in voor iets anders. Ik bewaar bonnetjes
quote:
Ik heb helemaal geen tv in kamer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
ok ik moet toegeven, niks mis met de tv van trollscience.
ik heb er zelf ook zo eenquote:
Dan kun je hem toch alsnog als televisie gebruiken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:17 schreef JApieman het volgende:
Ik heb ook geen TV meer want ik gebruik hem nu als beeldscherm omdat mijn computer beeldscherm stuk is.
Wtf waarom discrimineer jij?quote:
Ja maar ik kijk geen TV vanuit mijn bureaustoel en hij staat nu op mijn bureau.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch alsnog als televisie gebruiken?
Los het op door je televisie ook zichtbaar te maken vanuit je bed?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk geen TV vanuit mijn bureaustoel en hij staat nu op mijn bureau.
Mij meteen een seksistisch noemen omdat vrouwen het mogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Wtf waarom discrimineer jij?
Ik kan ook jongensachtig doen ja
Dat je seksistisch was wisten we allang.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mij meteen een seksistisch noemen omdat vrouwen het mogen.
Mijn bed is hoog.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Los het op door je televisie ook zichtbaar te maken vanuit je bed?
Seksistisch is iets anders dan discrimineren, ik discrimineer niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef coban het volgende:
[..]
Dat je seksistisch was wisten we allang.
rustig aan rustig aan. Even geduld.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Seksistisch is iets anders dan discrimineren, ik discrimineer niet.
Ah mooi. Kun je naar de keuken gaan en een broodje maken!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ja klopt.
Verschil maken tussen man en vrouw is discriminatie.
Mja ik haat feministen dus ik hou op.
Ook niet als ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief vraagquote:
Discrimineren is verschil maken tussen ras, niet tussen geslacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ja klopt.
Verschil maken tussen man en vrouw is discriminatie.
Mja ik haat feministen dus ik hou op.
Weer die uiterst tactisch geplaatste doos tissues.quote:
Eh discriminatie hoeft niet alleen met ras te zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Discrimineren is verschil maken tussen ras, niet tussen geslacht.
Seksisme is wanneer je iemand van het andere geslacht lager behandeld.
ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef coban het volgende:
[..]
Eh discriminatie hoeft niet alleen met ras te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Fappen met rechts en tissue met links pakkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Weer die uiterst tactisch geplaatste doos tissues.
P_z is linkshandig kan ik hieruit concluderen.
Omdat ik op allebei FOK!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom een laptop die daar staat en dan ook nog een desktop?
Je hebt gelijk, al ben ik specifieker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef coban het volgende:
[..]
Eh discriminatie hoeft niet alleen met ras te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Koop dan een groter scherm met een hogere resolutie.
Niet eens tissue netjes klaarleggen voor het gebeurtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Fappen met rechts en tissue met links pakken
Ik begrijp dat ongelijk hebben voor een persoon als jij best lastig is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, al ben ik specifieker.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatie#Voornaamste_vormen
Indd anders krijg je je tissue niet optijd uit het tissuekartonnendoosjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet eens tissue netjes klaarleggen voor het gebeurt
snik, snikquote:
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef coban het volgende:
Wrm per se grote scherm moeten hebben? Ben je blind ofzo
Ik geef je toch gelijk, wat is dit?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ongelijk hebben voor een persoon als jij best lastig is.
-5quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef coban het volgende:
Wrm per se grote scherm moeten hebben? Ben je blind ofzo
Ja weet ik. Het voelde heerlijk, geweldig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geef je toch gelijk, wat is dit?
Bazenmuisquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef mc-Piel het volgende:
Bij binnenkomst links:
[ afbeelding ]
Bij binnenkomst rechts:
[ afbeelding ]
Het drankplankjehihihi:
[ afbeelding ]
Bureau bovenaf:
[ afbeelding ]
Vanaf achteren gezien:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XLVURBCT-D.jpg
Het terrarium:
[ afbeelding ]
De inwoner:
[ afbeelding ]
Alstu.
Spreekt met ervaringquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Indd anders krijg je je tissue niet optijd uit het tissuekartonnendoosje
Geniet er even van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het voelde heerlijk, geweldig.
Ik kijk hier nog naar een beeldbuisquote:
6.50 bij de digros, nog nooit zo'n fijne muis gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
6.50 bij de digros, nog nooit zo'n fijne muis gehad!Neem een Logitech muis, zien of het dan nog een goede muis is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEEEKAAAHHHquote:
You have to blend inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef Dimens het volgende:
Maar Piel, wat is er op die laatste foto dan te zien?
inclusief mac reclame!quote:
Dat is ook fijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
Ik vind het lekker ruiken ik snuif vissenvoergeur
Nee, na 23:00 uur pas weer.quote:
HAHAHAHAHA..quote:
Yo!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef speedking het volgende:
[..]
nvm wou ff liedje voor haar poste ben weer weg
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef speedking het volgende:
[..]
nvm wou ff liedje voor haar poste ben weer weg
Wat is winkelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef coban het volgende:
Ik wil winkeleeeeeeeeeeen
Hebben jullie dat gevoel dan nooit rare mensen
Dagelijks.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef coban het volgende:
Nee ik heb gezien en wilde reageren van bazig en netjes maar was vergeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Tssk, mijn bureaupic gewoon compleet negeren.
Jawelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef coban het volgende:
Beetje rommelig, dat wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:39 schreef mc-Piel het volgende:
Niemand verder commentaar op mijn kamer?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik heb gezien en wilde reageren van bazig en netjes maar was vergeten.
Mijn bureau zou 1 troephoop zijn als ik er 1 had
Zaraquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:39 schreef coban het volgende:
Kom we gaan winkelen bij de hm en zara en wibra
Ik heb teveel spullen, hij is maar 1 vierkante meter.quote:
Niet bij de Action?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:39 schreef coban het volgende:
Kom we gaan winkelen bij de hm en zara en wibra
Die beest is wel coolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:39 schreef mc-Piel het volgende:
Als jij geen commentaar op mijn bureau geeft, geef ik je geen commentaar op je kamer, simple as that.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:39 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zie jou niet meer in de andere topics verschijnen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dimeeeeeeens![]()
![]()
Ik mis jou, man, niet tof.
Waar ben je dan de hele tijd, kom hier en geef me een knuffel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dimeeeeeeens![]()
![]()
Ik mis jou, man, niet tof.
Omdat ik amper post.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik zie jou niet meer in de andere topics verschijnen!
Haha ik ben best rommelig eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, maar toen had ik hem dus net gekocht, samen met m'n bureaustoel.
Nu ligt mn bureau wel iets voller, maar wel zo leeg mogelijk.
Je bureau is mooi!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als jij geen commentaar op mijn bureau geeft, geef ik je geen commentaar op je kamer, simple as that.
Ah juistquote:
Bawh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar ben je dan de hele tijd, kom hier en geef me een knuffel.
Ik ben een beetje perfectionistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ik ben best rommelig eigenlijk
Eigenlijk heel erg
Stoppende?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh.
Mja, weet niet. Gewoon niet zo'n zin meer in FOK! alles, dus ik ben stoppende. Wel moeilijk soms hoor.
Verraderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh.
Mja, weet niet. Gewoon niet zo'n zin meer in FOK! alles, dus ik ben stoppende. Wel moeilijk soms hoor.
Als je af en toe maar even langskomt voor ons.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh.
Appeltje appeltje appeltje, hoe kun je dit nou zeggen net nu ik terugkerende benquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh.
EEN BEETJE?!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben een beetje perfectionist
Dit is de enige verslaving zonder ernstige gevolgen (behalve voor sociaal leven)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh.
Dat is beterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben een beetje perfectionist
Dankje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je bureau is mooi!
Ik vind het altijd mooi als die symmetrische aspecten erg duidelijk terug komen.
Hij is wat aan de kale kant maar dat kan men ook als abstract interpreteren.
Mja.quote:
Niet boos zijn.quote:
Af en toe even liefde brengen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je af en toe maar even langskomt voor ons.
Terugkerende? Wel een toffe come-back, hoop ik?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Appeltje appeltje appeltje, hoe kun je dit nou zeggen net nu ik terugkerende ben?
Slaapgebrek is ook niet alles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Dit is de enige verslaving zonder ernstige gevolgen (behalve voor sociaal leven)
Tja, wat doe je er aan?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Dalando het volgende:
Maar BBQ, wat is nou het doel van udowu.nl?
Hoi btw
Oja, daar heb jij een hekel aan, hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig is hij niet [ afbeelding ]
Best wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, daar heb jij een hekel aan, hè.
Klopt, daarom FOK! ik ook op mijn werk! Maar dat is zo afgelopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[...]
Slaapgebrek is ook niet alles.
Bij vrouwen kan ik het snappen, bij mannen niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, daar heb jij een hekel aan, hè.
Een beetje veel bedoel je.quote:
En dan thuis stiekem nog verder, zeker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Klopt, daarom FOK! ik ook op mijn werk! Maar dat is zo afgelopen
Moet wel lukken dat versieren, gewoon omdat schnorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Omg de newlook
Zulke mooien kledinggg en die shoes dan omggg ik ben zo hard verliefd ik ga de baas van newlook versieren en hosselen
Pics daarvan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Omg de newlook
Zulke mooien kledinggg en die shoes dan omggg ik ben zo hard verliefd ik ga de baas van newlook versieren en hosselen
Ik ga gelijk ff een newlook shop hosselen en baas wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Omg de newlook
Klopt, ach ja, ik moet zometeen echt werken namelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dan thuis stiekem nog verder, zeker.
Batterijen van mobiele telefoon ditdat vinden het ook niet geweldig hoor, dat FOK!ken.
Hehe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Klopt, ach ja, ik moet zometeen echt werken namelijk
Hoi!quote:
Ik heb janpiepernuitjes zelfs mijn kamer op FOK! gegooid ( scroll naar boven hihiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Terugkerende? Wel een toffe come-back, hoop ik?
David Guetta en Aviciiquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wil een hartje van jou
[..]
Dalando
[..]
Appeltjes
Stuur dat maar naar Patjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi!
Eh, UDOWU zou toch de nieuwe social media hype worden? De vervanger voor Hyves/Blytes? Beter dan Facebook, Myspace, Linkedin, en Twitter bij elkaar?
Wat lief.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef Dimens het volgende:
Ik ben nu helemaal vrolijk omdat Appel.
Onmogelijk, beter dan Blytes kan nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi!
Eh, UDOWU zou toch de nieuwe social media hype worden? De vervanger voor Hyves/Blytes? Beter dan Facebook, Myspace, Linkedin, en Twitter bij elkaar?
Deze is wel lekkerrr.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
David Guetta en AviciiEven luisteren
Sowieso mijn snor he weyow zo aantrekkelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet wel lukken dat versieren, gewoon omdat schnor
Jij bent niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onmogelijk, beter dan Blytes kan niet
Ok.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil appelsap uit Omdatappel drinken
Helpdeskwerk, maar ga me vanaf morgen bezighouden met emailsquote:
Zie DM met rekeningnummer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
Willen jullie mijn vriend zijn als ik jullie elke dag 20 euro geef
Trots.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb janpiepernuitjes zelfs mijn kamer op FOK! gegooid ( scroll naar boven hihi)
Dus ja, like a boss.
Echt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga gelijk ff een newlook shop hosselen en baas worden
Jij ook.quote:
Whut.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil appelsap uit Omdatappel drinken
Jawel. Stuur dat geld nou maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar word ik dan niet gebruikt enzo?
Je bent soberzo al mijn mattie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
Willen jullie mijn vriend zijn als ik jullie elke dag 20 euro geef
Toen ik vroeg of hij met een design voor udowu.nl was begonnen vroeg hij aan mij waar die site eigenlijk voor was.quote:
Jawel, dan moet je zijn huis schoonmaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar word ik dan niet gebruikt enzo?
Yesquote:
En je hoort Avicii's stijl ook goed er doorheenquote:
Nee, maar dat maakte niet uit ook achteraf. Druk gemaakt om niets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog gelukt alles, met school enzo?
Die gaat mijn FoBo in.quote:
Echt waar?quote:
FOK! met bladzijdes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je helemaal naar eerste pagina gaan, staat mijn kamertje.
Aha,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je bent soberzo al mijn mattie.
[..]
Toen ik vroeg of hij met een design voor udowu.nl was begonnen vroeg hij aan mij waar die site eigenlijk voor was.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jawel, dan moet je zijn huis schoonmaken.
Democratiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha,
Maar, misschien dat we maar een enquete moeten houden voor UDOWU'ers, dat ze zelf wat dingen kunnen aanvinken, en eventueel zelf het lijstje kunnen aanvullen met suggesties.
Voor en door UDOWU'ers, jwz.
Ja toch,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Echt?
Dan hoef ik nieteens te versieren en te hosselen meer, nice
Oh, jeetje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakte niet uit ook achteraf. Druk gemaakt om niets.
quote:
Rommel.quote:
Ja, nou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vind je het gek dat de accu van je mobiel zo snel leeg raakt.
Ik had antwoord gegeven op je vraag, maar krijg verder nietsquote:
Ok. Hier alvast mijn profielfoto.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bedenk jij zelf eens een compleet plan voor UDOWU dan?
Vagina'squote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon 30 berichten per pagina instellen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok. Hier alvast mijn profielfoto.
[ afbeelding ]
Naisss.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok. Hier alvast mijn profielfoto.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |