Ligt niet aan jou (en was idd voorspel dat ze het desondanks niet zouden gaan redden)...quote:Op woensdag 7 december 2011 15:47 schreef MarjoBlabla het volgende:
Ligt het aan mij of waren de Troubletones veel beter dan New Directions? Het was wel echt te verwachten dat ND zou winnen..
Sam blijft dit seizoen regelmatig aanwezig. Iemand die regelmatig terug komt in het seizoen dus. Volgens mij niet elke aflevering vanaf dit punt.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering'You smell like Craigslist'
![]()
Ik vond alle liedjes wel goed deze week, alleen Control vond ik vrij saai. Wel leuk dat iedereen een solo had (behalve Rory, terwijl ze het er volgens mij over hadden dat hij iets mocht doen tijdens Sectionals, maar goed).
En tof dat Sam weer (tijdelijk?) terug is!
Heb net de promo van volgende week gezien, ziet er veelbelovend uit.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
Oe, de competitie afleveringen zijn altijd te leuksteGoede nummers dit keer. Hoe heette dat nummer wat ze op het eind deden? Was heerlijk, vooral toen TroubleTones mee ging zingen
Opvallend dat Sugar ineens zo fanatiek en semi-goed mee zit te zingen, terwijl ze er in de eerste afleveringen niks van kon
Ow jahquote:Op donderdag 8 december 2011 01:01 schreef Steve het volgende:
Die was vorige aflevering geschorst, door die stembiljetten voor Kurt.
Die snapte ik nietquote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering'You smell like Craigslist'
![]()
Da's een advertentiesite, waar mensen blijkbaar ook wel eens een scharreltje (van the dirty kind) opdoenquote:
Dat verklaart veel.quote:Also, you know how Dianna Agron’s character, Quinn Fabray, became a punk this season and started rebelling against everything? That’s because Agron dared to try and give Murphy some insight into where she thought her character should go. He put her in her place and created yet another implausible story line while making her character totally unlikable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |