Straks stuurt mijn moderatorkloon weer een PM!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
Nu kunnen we suusje al helemaal niet meer belachelijk maken
ib4relquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
quote:
te laat sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Straks stuurt mijn moderatorkloon weer een PM!
Nee, maar dat durfde ik sowieso niet meer nadat ze boze berichten op facebook ging plaatsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
Jan is even weg nu, dus ik moet op hem wachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
hij moet wachten omdat je liever hier bij mij bent
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
Jim Button, tekenfilm met de excuusneger:
Nee, wie is dat?quote:
OMGquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
Jim Button, tekenfilm met de excuusneger:
Geen idee, lees nu op mn facebook dat hij dood is.quote:
Oh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Geen idee, lees nu op mn facebook dat hij dood is.
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.quote:
Die ken ik verder niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.
En ik at een broodje gehaktbal, erg hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.
Hehe, onderhand al 13.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus dan is het minder erg. Bah, walgelijk dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |