De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
zit je pc? ja toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
cjphonehome werkt niet :/
of moet ik op een speciale knop rammen dat ie gaat vliegen?
Ik fiets als een mongol en er staat: cheat activated... maar het lukt niet.
patjen, vraagjen, ben je al begonnen met een één of ander design voor udowu.nl?quote:
Volgens mij spatie, of een andere knop ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
cjphonehome werkt niet :/
of moet ik op een speciale knop rammen dat ie gaat vliegen?
Ik fiets als een mongol en er staat: cheat activated... maar het lukt niet.
Ik niet, ten eerste nog geen tijd gehad en ten tweede wat is nu eigenlijk het doel van de website?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
patjen, vraagjen, ben je al begonnen met een één of ander design voor udowu.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Geen idee, het was nieteensch mijn idee, ik doe alleen scripting. Vraag het maar aan BBQ als hij er is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik niet, ten eerste nog geen tijd gehad en ten tweede wat is nu eigenlijk het doel van de website?
Just Cause 2 is wel baas ja, 10 minuten in een jet van de ene kant naar de andere kant van de mapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Skryim even groot wordt als Just Cause 2.Maar de geruchten zijn dat het even groot wordt als Oblivion.
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef Dalando het volgende:
Moest je natuurlijk wel de snelste jet hebben, anders ga je het niet redden in 10 minuten. Die wereld was gewoon prachtig groot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Just Cause 2 is wel baas ja, 10 minuten in een jet van de ene kant naar de andere kant van de map
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |