De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lengte kun je ook photoshoppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:37 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
wesley is knap wil je zeggen?
Nice. Dat was eerst nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
http://udowu.nl
Deze domeinnaam is geregistreerd voor een klant van Mijndomein.nl!
Hup hup.
ik hoop voor jequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heel misschien, mijn vader heeft vorige week huis gekocht en dus gaan we denk ik wel.
Ik moest hardop lachenquote:
Ik vind het gewoon een arrogant kutwijf, maar dat is slechts een subtiele mening. Daarnaast is ze IRL lelijker dan op foto's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Haha naja ik vind yolanthe niet lelijk maar door haar gedrag mag ik haar niet.
haar gedrag is inderdaad kut maar ik kan haar geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Haha naja ik vind yolanthe niet lelijk maar door haar gedrag mag ik haar niet.
overdag niet echt neequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mja met ramadan valt ook niet veel te beleven.
Weet ik avond is wel laat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
overdag niet echt nee
Maar 's avonds is wel nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |