SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het we vermissen een modje topicquote:
Daar zou het wèl jammer van zijn!quote:
Ah, altijd van die fijne subtiele hints... de olie waar dit subforum op draait.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zou het wèl jammer van zijn!
Maar Pietje is nog alive and kicking heur, ongeruste fans.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had jou ook al een tijdje niet gespot, dus is zat er net aan te denken om een topicquote:
hi! lief van jequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had jou ook al een tijdje niet gespot, dus is zat er net aan te denken om een topic
voor jou te openen![]()
Ook met een kusje voor Gert natuurlijk, anders wordt ie gelijk dichtgetiefd
pietje heeft waarschijnlijk verkering en of dat nu met een man of dame is weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vergeet Pietje niet, dit is wel zíjn topic
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pietje heeft waarschijnlijk verkering en of dat nu met een man of dame is weet ik dan weer niet. anyhoer: de sfeer is hier natuurlijk goed verkloot en pietje heeft gedurende dit event partij gekozen (samen met andere moderators die het gezellige speeltuintje dat we hier hadden zijn gaan zien als een spel stratego met de hypotheek als inzet (of zow).
mijn suggestie:
pietje en gert op zwart, types als d-k een rls-sc verbod geven (komen toch voornamelijk om te stoken en zuigen), liesje ook optrutten, wijven als toverheks een maximum van 10 posts per dag geven, teun weer terug na excuses fok!
en een beetje zelfregulerend slow-chatten. of gewoon helemaal niet natuurlijk. zo belangrijk is het ook weer niet...
[RLS SC] #1318 Rednecks and Hooters :Yquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef blomst het volgende:
Hier zie ik een paar bekende namen dus stel ik mijn vraag hier.
Waar is de SC gebleven?
Zie het al, geen bekende namen meer in de sc.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[RLS SC] #1318 Rednecks and Hooters :Y
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |