Aha: B52's.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:37 schreef rene29 het volgende:
[..]
Haha.... Er is een rock-band met dezelfde naam.
Helpt dat?
Die is correct.quote:
The Beach Boys stonden nummer 1 op mijn geboortedag (met Sloop John B) hadden we laatst in een ander topic opgezocht en het enige album wat ik daardoor van ze ken is Pet Sounds, waar Sloop John B op staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Hoe heette het album dat de Beach Boys in Nederland opnamen?
Dat waren de Eagles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:44 schreef rene29 het volgende:
Hotel California?
(Namen van singles zijn vaak ook album namen....)
Ja, die is het.quote:
Kom, kom. Je onderschat je medequizzers én met een hint was er vlot een antwoord gekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:47 schreef rene29 het volgende:
Damn
Gegoogled....(foei!)
Denk niet dat je een juist antwoord gaat krijgen.
En idd Eagles........meerdere malen foei....
Dat is hoe bekend ik ben met die strandsjutters.....
Dat programma kan ik hier niet zien....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:50 schreef Lienekien het volgende:
En twee jaar terug ging Andere Tijden erover.
Op mijn leeftijd weet ik amper nog wat ik 2 dagen geleden gezien heb....laat staan 2 jaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:50 schreef Lienekien het volgende:
En twee jaar terug ging Andere Tijden erover.
Maar je komt wel met vragen over 40 jaar+ geleden....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd weet ik amper nog wat ik 2 dagen geleden gezien heb....laat staan 2 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |