Nee, en het is ook niet iemand uit de sportwereld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:51 schreef Disana het volgende:
Het is vast een sportfiguur. Ehm... Mart Smeets?
De bekroning van zijn loopbaan was zijn eigen radioverzoekplatenprogramma *** ******, dat tussen 1972 en 1979 iedere zaterdagmiddag van 2 tot 4 uur live door hem werd gepresenteerd. Dit programma is ook een seizoen op de televisie geweest onder de titel Vriendelijk welkom *** ****** (een gewone Amsterdammer met een pet). In deze periode was hij tevens commentator bij televisieprogramma's als Zeskamp, Spel zonder grenzen en de Mini-voetbalshow.quote:
Nee.quote:
Barend Barendse?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee.
Voor- en achternaam lijken heel veel op elkaar.
Krijg bijna het idee dat ik over een alien zit te praten.
Waarschijnlijk ligt het zo voor de hand dat het ons juist daarom ontgaatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee.
Voor- en achternaam lijken heel veel op elkaar.
Krijg bijna het idee dat ik over een alien zit te praten.
Neu, maar had deze hint wel nodig om er op te komen....quote:
Ja, maar welk vliegtuig specifiek?quote:
Haha.... Er is een rock-band met dezelfde naam.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Een stealth vliegtuig gok ik, zoeen die niet zichtbaar is op de radar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |