SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Happel op 04-11-2011 16:57:24 ]
Dat was niet hetzelfde moment, ze hebben ook andere kleding aan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:49 schreef larry_flynt het volgende:
He... Op minuut 10:45 zijn Barney, Robin, Marshall en Lily opeens van kant gewisseld in het cafe...
klopt, snapte het pas na jouw post.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik vond jouw uitleg meer algemene kennis zonder echt uitleg van sweeps zelf, maar oke.
ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef verminator het volgende:
[..]
klopt, snapte het pas na jouw post.
Dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:25 schreef Jivis het volgende:
Mwah. Het is allemaal net niet de laatste weken, vind ik.
Nee, want ik wilde weten wat sweeps precies waren want ik zag het verschil niet tussen sweeps en gewone weken, jij vertelde wat random info over kijkcijfers en hij legde uit wat ze zijnquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk altijd gekeken hoeveel mensen er gemiddeld kijken door middel van die kastjes, maar tijdens sweeps weeks wordt er ook persoonlijk onderzoek gedaan. Dus niet alleen wat mensen kijken maar wie wat kijkt en wanneer etc.
Wat was daar leuk aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Toen Barney in dat USA-pak aankwam en het einde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee. Matige aflevering.quote:
Vooral Lily...quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef DUK het volgende:
Zeer matig inderdaad. Hooguit een paar keer moeten glimlachen.
Daarnaast echt me mateloos geirriteerd aan Marshall en Lily... Ongelofelijk slecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |