Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:42 schreef Orbis het volgende:
De focus group om geschillen op te lossen was ook erg sterk!
Ik ben 21, maar heb een hekel aan Ewoks, ben ik nu een statistische afwijking?
Ze zijn de Jar Jar van de originele trilogie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:54 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een hekel aan al het lieve in Star Wars. Dat is dan weer die domme kant van George Lucas die in de films komt sluipen. Hij heeft een toffe fantasie, maar hij doet zoveel dingen gewoon slecht
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ze zijn de Jar Jar van de originele trilogie.
Vond het ook een prima aflevering. Heb weer hard moeten lachen om NPHquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:44 schreef MaxC het volgende:
Vond het echt een heerlijke aflevering, vreemd dat iedereen zo andere smaak heeft
Het is meer van hetzelfde, daardoor vind ik het gewoon wel aardig, maar niet bijzonder meer. Een beetje alsof ze op de automatische piloot draaien. Ik mis ook ontwikkeling in de serie, ze moeten weer veel meer ergens naar toe werken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap niet dat de meesten hier hem niet zo tof vonden? Ik vond het verhaal met Robin en Marshall minder, maar nog redelijk vermakelijk, terwijl het stuk van Barney en Ted wel echt briljant wasGeen top aflevering, maar in mijn ogen zeker niet slecht/saai.
Vond het vooral opvallend dat er niets over gezegd werd. Maar dat gedoe met Victoria is misschien een verklaring voor het baardje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef Jivis het volgende:
Ik was helemaal in de war door Ted's baard trouwens, omdat die niet eens recentelijk een breakup heeft gehad.
Lijkt me niet. Ze is maar één aflevering terug geweest, en echt moeite had Ted er niet mee geloof ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vond het vooral opvallend dat er niets over gezegd werd. Maar dat gedoe met Victoria is misschien een verklaring voor het baardje?
Nee, leek mij ook niet, maar dat is het enige wat ik kon bedenken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze is maar één aflevering terug geweest, en echt moeite had Ted er niet mee geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |