Wel érg flauw, maar op de een of andere manier werkte het voor mij. De hele aflevering was vermakelijk, laten we hopen dat ze dit niveau vast kunnen houden.quote:
Het was super flauw. Maar op 1 of andere manier was het toch heel grappig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel érg flauw, maar op de een of andere manier werkte het voor mij. De hele aflevering was vermakelijk, laten we hopen dat ze dit niveau vast kunnen houden.
Evenals de grap van de vriend van Robin (ik vergeet altijd zijn naamquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:04 schreef icebliss het volgende:
Prima aflevering. Kon wel lachen om die beer, ook omdat ie er zo knullig uitzag.
Verder in mijn ogen nog wel teveel 'grappen' die niet leuk zijn. Zo van 'No need to panic..' *stroom valt uit* 'Okay, NOW we panic!!!'. Lacht daar iemand nog om?
Sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:53 schreef franklop het volgende:
Zaten wat leuke dingen in, maar niet meer dan dat. Wel 1 van de betere van dit seizoen
Eind seizoen 6 zeggen ze dat ze nog terug komen op die kerel die Robin tegen was gekomen, en het op dat moment niets werd(wie dat was weet ik niet precies). Dus dan zou dat er nog tussen moeten komen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zei het toch, Robin en Barney's wedding
Boeiend, 10 seconden op een hele afleveringquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Vond hem op zich wel grappig, maar dat "Okay, NOW we panic"-moment was echt té cliché en niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |