Valt vast wel mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
Waarom krijg ik mijn gitaar niet geintoneerd?Grafding
Misschien een stomme tip: Heb je er wel nieuwe snaren op zitten? Vooral oude snaren willen nog wel eens zoveel vuil verzamelen dat intoneren gewoon weg niet mogelijk is. Ik dacht dat ik een groot probleem met mijn gitaar had. Was gewoon een kwestie van nieuwe snaren erop en weer intoneren en het ging goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
Waarom krijg ik mijn gitaar niet geintoneerd?Grafding
Snaren zijn volgens mij 2,5 maand oud.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:43 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Misschien een stomme tip: Heb je er wel nieuwe snaren op zitten? Vooral oude snaren willen nog wel eens zoveel vuil verzamelen dat intoneren gewoon weg niet mogelijk is. Ik dacht dat ik een groot probleem met mijn gitaar had. Was gewoon een kwestie van nieuwe snaren erop en weer intoneren en het ging goed
Klilling in the name of?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb hier dus nog een GLX Flanger pedaal liggen... iemand leuke voorbeelden met handige toepassingen binnen de metal? Vind het nogal een vaag apparaat, kan niet echt een fijne setting vinden, geen idee wat ik er verder mee kan
Working on it. Kutbankquote:
Haha, ik ken het, dat heb ik ookquote:
Geeft niet, heb er geen haast mee maar hou me ff op de hoogte hoe het zit is ook wel zo fijn hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Working on it. Kutbank
En kutkopers die het laten afweten
Had mijn versterkers al drie keer verkocht kunnen hebben. Speurders
Maar te krenterig om de drie euro voor Marktplaats te lappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |