SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
Kan... niks... meer... bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat voor een dan?quote:
Kant en klaar gevalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
wat voor een dan?
zelf bouw of gewoon kant en klaar geval?
Godsammequote:
M'n eerste computer had er nog meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kant en klaar geval
3.3GHz processor
Radeon HD 6850 1GB vidcard
6-bit W7
8 GB geheugen
whehequote:
Als jij het nodig acht en er de financiële middelen voor hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik de Samsung Galaxy Tab 10.1 kopen, of niet?
Whehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge!
Drizzt komt zodadelijk hoor, die is al 4 uur bezig met het booten van z'n 6-bit W7 PC...
quote:
quote:
Da's karigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef Redbaron het volgende:
Hoi!
Probeer je de A1 te mijden, kom je gewoon op de andere route ook in de fileAL EEN UUR!!!
dat werd ook op de radio gezegd jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef Redbaron het volgende:
Hoi!
Probeer je de A1 te mijden, kom je gewoon op de andere route ook in de fileAL EEN UUR!!!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge!
Drizzt komt zodadelijk hoor, die is al 4 uur bezig met het booten van z'n 6-bit W7 PC...
goor-lochem was 7km file ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:34 schreef Redbaron het volgende:
Wouter, ik wou de N18 over maar ook vertraging dus toen maar Goor-Lochem gepakt maar hielp ook niets.
Ik rij nu in Dieren..
Goor-Rijssen was ook veel drukker dan normaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goor-lochem was 7km file ofzo
Al het verkeer gaat via Zwolle naar Almelo, en de rest binnendoor naar Enschede/Hengeloquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alle tyfustering wat een auto's op de N35
Heb het er nog nooit ZO druk gezien
Mjaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Al het verkeer gaat via Zwolle naar Almelo, en de rest binnendoor naar Enschede/Hengelo![]()
Inddquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
www.geenfile.nl/?region=Oost-Nederland&country=nl&
Overal file
en niet zo'n klein beetje ook
kut daar moet ik straks langsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goor-Rijssen was ook veel drukker dan normaal
Nederland houdt ook van jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:58 schreef Redbaron het volgende:
pff nu ri Nijmegen aansluiten hoor. Wat hou ik van dit kikkerland
Gaaf Nathaliequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi![]()
Ik heb de Samsung Galaxy Tab 10.1 in mn handen nu
Opnieuw, en dit keer fatsoenlijkquote:
Z'n 6-bitter is opgestartquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Opnieuw, en dit keer fatsoenlijk
Ja, stom hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja iedereen negeert je maar hier
Ik vind t wel coolen hoe bevalt het apparaat ?
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, stom he
Het is even wennen, maar ik vind m helemaal geweldig!
Gelukkigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik negeer je niet hoor
Mooi ding, wel in Nederland gekocht?
Leuk ding!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig
Ja, gewoon bij de BCC
wat jonge?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Opnieuw, en dit keer fatsoenlijk
Ik wil dat je "zo" postquote:
Waar woon je nu? Enschede / Amersfoort ?quote:
quote:
Officieel Amersfoort, maar ben net zo vaak in Enschede te vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar woon je nu? Enschede / Amersfoort ?
Nee, maar dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:05 schreef Under_Score het volgende:
mooi op tijd ook. zeker veel gezien van de natuur
Mmmmm... pannekoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net pannekoeken en cola als ontbijt gehad
Dat was ook mijn eerste gedachte...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nathalie koopt de tegenhanger van de ipad en steve jobs gaat dood.
Goed bezig!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehequote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Och, het gaat.quote:
Maar EENSquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:03 schreef Mdrop het volgende:
Maar is kaarten voor FCT - Genemuiden bestellen, 3 euro per kaart, investeringen zo vroeg in de morgen.
Moeilijk zo vroeg in de morgenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef haakon het volgende:
Maar EENS
Ik moest hem 3 keer overlezen voor ik het doorhad
Hij kon het niet hebben dat ik niet zijn iPad wilde hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hahaha carnaval komt ook steeds dichterbijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moeilijk zo vroeg in de morgen.
Sorry!
Eerst nog 11 november, belooft ook een zeer leuke avond te wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef haakon het volgende:
Hahaha carnaval komt ook steeds dichterbijNog maar 4 maand, en nu al donders zin an!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij kon het niet hebben dat ik niet zijn iPad wilde hebben
Wat is er 11november dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eerst nog 11 november, belooft ook een zeer leuke avond te worden!
quote:
quote:Het is bijna weer de 11e van de 11e...Wie worden onze nieuwe hoogheden? Komt allen naar de Mega Prinsopkomst bij Morshuis op 11-11-11 #albergerbokke én #bokknhornkes. Alle zalen @zaalmorshuis #carnaval #albergen. Mega gezellig
Dag, koningin, daaag!quote:
Dan komt Elder Scrolls V: Skyrim uitquote:
Ik dacht 8, maar dat blijkt CoD:MW3 te zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan komt Elder Scrolls V: Skyrim uit![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jalalala. Jalalala. Jalalalalalalala.
Nee. Ik verveel me niet
neeheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit op stage.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit op stage.Plaats wat leuke foto's van jezelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Been there, done that.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Plaats wat leuke foto's van jezelf...
quote:
Eet smakelijkquote:
Ik heb er nog eentje staan, 220 bij 90quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
Nu maar eens pitten. Morgen weer werken.
Btw, weet misschien iemand van jullie waar je een mooi groot bed (220 cm) kunt kopen voor een goede prijs?
Kom maar halenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bedankt, Teun. Waar blijft mijn cadeau?
ik ben wel op zoek naar een tweepersoonsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje staan, 220 bij 90
Dat komt idd wel weer goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Redelijk. Gisteravond wat borrels gedronken... komt wel weer goed.
Cloud9.. Hardtechno/schranz en industrial hardcore feest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Weinig. Vanavond chillen, morgen verjaardag van miene zuster en zondag... ik weet het nog niet...
Wat voor feest heb je dan?
Gaaf manquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Cloud9.. Hardtechno/schranzen industrial hardcore feest.
Helaas voor het laatst
Is altijd zo jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:38 schreef haakon het volgende:
Wedden!?
Vanmorgen door de regen gefietst, nu ist droog en als ik naar huis moet gaat het weer regenen..
Uhhuquote:
Uitverkocht..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig mee? Ik pas wel op de poezen...
Wat lief van jou.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alsof een heteroseksuele kaartjesknippertSelma
zonder kaartje zal weigeren.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Onze sex?? Waar heb je het over?
Ik heb nooit iets met jou gehad man dus post niet zo stom.quote:
Is het die tijd vd maand ofzo? Het was maar een grapje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met jou gehad man dus post niet zo stom.
Getver je lijkt Het_hupt wel met zulke fantasieposts.
Ga zemelen bij San ofzo.
Ik zou wel een beetje vereerd zijn, hoor...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met jou gehad man dus post niet zo stom.
Getver je lijkt Het_hupt wel met zulke fantasieposts.
Ga zemelen bij San ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is al goedIk ben niet meer boos.
Gekkies met jullie post in R&P.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou wel een beetje vereerd zijn, hoor...
Ik las verteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijdagmiddag iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
Het zit in mijn aard..
(en het is vrijdagmiddag)
als ik langskom morgen, mag ik dan gratis karten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heumorgen bij kartplaza werken in nijverdal
Kassa, EHBO of toezicht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heumorgen bij kartplaza werken in nijverdal
wtf? geniaalquote:
tuurlijk, jij welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef norich het volgende:
[..]
als ik langskom morgen, mag ik dan gratis karten?
Zoveel liefdequote:
Heb maar 3 pils gehad, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel zuipen
Ken mensen die er aardig dronken door raken hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb maar 3 pils gehad, dus daar kan het niet aan liggen
moet je morgen ook werken?quote:
Ogen dicht doen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo. Straks personeelsfeest. Hopelijk win ik het steen-papier-schaar spelletje om wie er niet moet BOB'en
Goeden tipquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ogen dicht doen!
http://www.clinicalresear(...)eated-urge-to-mimic/
"Asl jeij vanahtc zo tepypt " dan weet ik dat 't heeft gewerktquote:
Zo typ ik nog niet eens na 2 kratten bierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
"Asl jeij vanahtc zo tepypt " dan weet ik dat 't heeft gewerkt
Dan typ ik überhaupt niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo typ ik nog niet eens na 2 kratten bier
Ik waarschijnlijk ook niet, maar het gaat om het ideequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan typ ik überhaupt niet meer
Ja dit was ook wel heel overdrevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo typ ik nog niet eens na 2 kratten bier
Ghehehequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dit was ook wel heel overdrevenIk weet niet hoe men dan typt want ik doe nooit een poging wanneer ik in zo'n staat ben.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Idd. Uberhaupt het communiceren anders dan fysieke communicatie.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn dansmoves voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gecombineerd is nog vele malen tofferquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Vette dancemoves man!
En anders kun je altijd de robot doen.
Ik zal kijken wat ik kan regelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok. Nu verwacht ik dus dat je dat laat filmen, er een gifje van maakt en dat hier post!
Eeuwige kudo's is wat je krijgt dan.
Zelf veur'nquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja he?
Wat moet ik nu vanavond?
Is maar 35 km, is ja niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |