Hoewel Harry Potter een geweldig figuur is kan hij in geen mogelijkheid tippen aan onze Harry. Graag dan ook je onnozelheid ergens anders posten, zeker een dag als deze waarop we voor de tweede keer in twee dagen afscheid moeten nemen van een hechte vriend, kennis. Bedankt alvast.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:26 schreef Rezania het volgende:
Hier heb je een andere Harry:
[ afbeelding ]
En nu niet meer janken.
Het is ook niet goed om te blijven rouwen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoewel Harry Potter een geweldig figuur is kan hij in geen mogelijkheid tippen aan onze Harry. Graag dan ook je onnozelheid ergens anders posten, zeker een dag als deze waarop we voor de tweede keer in twee dagen afscheid moeten nemen van een hechte vriend, kennis. Bedankt alvast.
Helaas.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef Rezania het volgende:
Omg, Opa Klaas is heengegaan?Ik kom er pas net achter.
Zal ik morgen ook even posten inderdaad, dat is zeker essentieel, Hermina vond het trouwens allemaal wel heel schokkerend, kan zijn dat ze niet herkenbaar in beeld wiltquote:
Pics van zusjes zijn uiteraard overal gepast.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef bosi_wa het volgende:
[..]
Is misschien niet gepast dacht ik.
Neen, de autopsie laat op zich wachten in verband met het rouwproces.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:49 schreef cool15 het volgende:
RIP harry en opa klaas, is de doodsoorzaak vab harry al bekend?
Hij belde gisteren dat hij nog onderweg was, ik vermoed dat ik hem overmorgen wel zie!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |