Laatste posts:quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[PROJECT] BMW 318i 2.5 24v - V12 triple turbo SC parelmoerwit dikke BBS-jongens en spuitbusgespoten bumperts.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Bumper zit er op, maar niet gespoten, noch geschuurdDie flikker had er geen tijd voor zei ie en ik kan niet wachten als het daar op neer komt..
Dus tja, volgende keer dan maar zelf spuiten in het weekend ofzo..
Und..?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Hij dacht natuurlijk ook, ''die bumper rijdt ie er toch wel weer af!''
Dunnoo... heb nooit met cat er onder gereden.. (met deze motor dan)..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Gokhan03 het volgende:
Maare, cat delete = torque vermindering bij lage toeren?
Nee maar er moet toch een soort van tegendruk zijn toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dunnoo... heb nooit met cat er onder gereden.. (met deze motor dan)..
En geloof het eigenlijk ook niet.. Waarom zou het eigenlijk? Je moet alles zsm uit je uitlaat hebben, niet wachten tot het terug kaatst van je cat en alles afremt..
dat is alleen bij 2 takt motoren, die hebben spoelpoorten en geen kleppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nee maar er moet toch een soort van tegendruk zijn toch?
Een voorbeeld met scooters, als je zonder uitlaat rijdt dan trekt ie ook niet
Ja want dan gaat de verse mengsel rechtstreeks via de inlaat direct door de uitlaat na buiten.. lieve schat..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nee maar er moet toch een soort van tegendruk zijn toch?
Een voorbeeld met scooters, als je zonder uitlaat rijdt dan trekt ie ook niet
Aldus een gedetailleerde uitleg..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is alleen bij 2 takt motoren, die hebben spoelpoorten en geen kleppen
quote:
...en een stinkend kerstboompje aan de achteruitkijkspiegelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef invine het volgende:
Yes nieuw topic
Misschien een paypal accountje maken turq? Met slogan, Help turqie aan een witte paralmoerpaintjobz
Elke spiegel in een auto is om achteruit te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef zeeeend het volgende:
[..]
...en een stinkend kerstboompje aan de achteruitkijkspiegel
O,ik dacht dat er ook nog een klax spiegel inzatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:36 schreef invine het volgende:
[..]
Elke spiegel in een auto is om achteruit te kijken
Ik heb nog altijd een bankrekening..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef invine het volgende:
Yes nieuw topic
Misschien een paypal accountje maken turq? Met slogan, Help turqie aan een witte paralmoerpaintjobz
Ik hoef alleen maar iemand te zien in de straal van 2 meter met een jerrycan in de hand bij mijn auto en ik zweer op letterlijk alles wat ik heb, ik schiet een kogel door zijn kop..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Of geld voor een jerrycan peut om 'm in brand te steken. Wat een pauperding.
heeuy, die stinkdingen ruiken best goed hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef zeeeend het volgende:
[..]
...en een stinkend kerstboompje aan de achteruitkijkspiegel
Nee, Mode is nog steeds blauw paars wit. Ik wil zelf geel verlichting omdat juist niemand het heeft..quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef RRRobert het volgende:
Grappig om te zien dat de mode op het gebied van autoverlichting zo weer verschuift van xenon wit naar blauw naar klassiek geel... maar of je er bij nacht en ontij ook nog iets aan hebt...
Doe je dan een voorbindding om?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef winterstorm666 het volgende:
Hmm..ik ben benieuwd wat ik doe als ik dit ding voor me zie..ik zit regelmatig in de venlo regio..,ik wil je best een duwtje geven,kerel...op gang kom je toch niet met dat hok,veel toeren draaien en niks klaarmaken.
Ik herinner mij geen rode golf topic eigenlijk..?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
genoeg om je minimaal bij te blijven..2,5 5 cyl turbo ,niet stock..ik volg je topic best lang..vannaf je rode golf variant,best wel respect voor je vasthoudendheid maar kwaliteit is bagger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |