SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, geen blog. Ik heb incidenteel een Facebook note, maar niks structureels. Het is ook niet mijn boerderij, trouwens. Ik help alleen maarquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Heb je toevallig een blog? Want ik vind dit zo cool. Het zal nog altijd mijn wens blijven om dit in Nederland te realiseren (Van boerderij bouwen en zorgen voor paarden bij boerderij)
En Susheh!
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het met dit weer (harde wind) inderdaad niet fijn is bij een kampvuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:47 schreef LizzyAdam het volgende:
ik wel. gitaartje er bij, lekker cumbajaaaa my lord cumbajaaa zingen, en zwart geblakerde marsh mellows eten. hmmm
Is er een (desnoods overpriced) parkeergarage midden in de stad? Ik ga naar Bibelot namelijk, en ik hou niet van lopenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Achter het park bij het station. Stukje lopen maar wel te doen.
Uiteraardquote:
Ja, dat komt omdat mijn favoriete bandje gewoon belachelijk ondergewaardeerd wordtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar komen doorgaans enkel sloebers zonder werk. Niet van die decadente.dinkies als jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Heel, heel, heel erg fan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:37 schreef Nirak het volgende:
Jeetje lezzer.. Jij moet wel echt fan zijn dat je voor je favo bandje naar Dordrecht gaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |