Ow... Bah wat snel terug in de werkelijkheid zeg... Maar toch: werk met zin!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag weer werken. Sterker nog, nu weer werken!
Waarom wel in de horeca, maar niet in de Bijenkorf?quote:
Omdat weet ik veel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Waarom wel in de horeca, maar niet in de Bijenkorf?
das wel balen idd....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:41 schreef LizzyAdam het volgende:
Trouwens ff wat frustratie... ik zit nu een beetje in een infatuation phase.. K ben een beetje verliefd. Zij is net als wij, maar zij deelt geloof ik de gevoelens niet.... Bah, humbug. NEXT!
Vertel vertelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef wonderer het volgende:
Trein gemist, volgende gaat over anderhalf uur
Nou ja, overal strabucks hierEn fijn gedroomd
Ik mag wel zeggen, zéér fijn gedroomd
helemaal waar.. maar ze is toch best leuk. we hebben van de week een 'vriendschappelijke date' dan ga ik gewoon al m'n charmes in de strijd mikken, mocht ze dan nog niks willen.. op naar de volgendequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel balen idd....
Maar gelukkig zijn er meer dames in de wereld
Geef nooit opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
helemaal waar.. maar ze is toch best leuk. we hebben van de week een 'vriendschappelijke date' dan ga ik gewoon al m'n charmes in de strijd mikken, mocht ze dan nog niks willen.. op naar de volgende
Hallo daar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
helemaal waar.. maar ze is toch best leuk. we hebben van de week een 'vriendschappelijke date' dan ga ik gewoon al m'n charmes in de strijd mikken, mocht ze dan nog niks willen.. op naar de volgende
Oy! Jij moet met Skunk trouwen, niet tussendoor sletten nu zij in Sverige zit!quote:
Laat maar dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |