Hier zijn alle bomen al vuur en goud.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Magenta het volgende:
Herfstgewoon nog zomer voor mij (ik blijf dan ook stug ontkennen dat de zomer voorbij is
)
Nou phst. Nu nog wel. Wacht maar totdat die van mij geboren wordt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en
Ik ben Vanyel en ik moet woensdag weer werken![]()
Maar ik heb wel de allertofste Lesbeaubaby
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en
Ik ben Vanyel en ik moet woensdag weer werken![]()
Maar ik heb wel de allertofste Lesbeaubaby
Daar denken die gasten uit Volendam anders overquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Magenta het volgende:
Herfstgewoon nog zomer voor mij (ik blijf dan ook stug ontkennen dat de zomer voorbij is
)
Een eikelige robot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daar denken die gasten uit Volendam anders over
Hier vallen trouwens ook al veel blaadjes ondanks de temp. En eikels, ook heel veel. Lezzer heeft daar dan weer een ruig ding voor, toch lezzer?
Wie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daar denken die gasten uit Volendam anders over
Ik wilde al aan V vragen of ze bereid is die tofste plek met mijn beeb te delen over een paar weken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou phst. Nu nog wel. Wacht maar totdat die van mij geboren wordt.
Het is pas een Lesbeaubaby als je met 10 cm ontsluiting Lesbeau nog op de hoogte houdtquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou phst. Nu nog wel. Wacht maar totdat die van mij geboren wordt.
Er is geen slechte timing als we het over hehehegedis hebben.quote:
Jan Smit, Nick & Simon, 3 j'squote:
Ach, ik drink ook kampvuur. Weet jij wat ik al niet kan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het is pas een Lesbeaubaby als je met 10 cm ontsluiting Lesbeau nog op de hoogte houdt
Jij kunt posten zonder hormoonveter?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Met je hormoonveter. Wij kunnen dat gewoon normaal.
Ohw. Vveel me trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jan Smit, Nick & Simon, 3 j's
Die van dat programma "de zomer voorbij" (is al ff bezig volgens mij, laatst nog voorbij zien komen in dwdd, fragment van henk westbroek als sinterklaas die op zn plaat ging)
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ach, ik drink ook kampvuur. Weet jij wat ik al niet kan!
Bevallen vooral. En wanneer neem jij dottir eens mee naar Amsterdam?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij kunt posten zonder hormoonveter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |