Ja, jezus zeg. 'Iets met moleculen', right. Ik meen toch dat alles op dat bord 'met moleculen' isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Specularium het volgende:
Ze heeft geen molecuul op het bord gezien.
.
Nee hoor, hij is écht webdesigner, althans een wannabe webdesigner - René van Pareren (leuke naam ...). En hij is trots op z'n deelname zo te zien: http://www.parreman.nl/quote:
Aight. Ik dacht ook niet dat hij het was. Ik twijfel tussen Johan en Sascha nu. Eigenlijk neig ik nu naar Sascha.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:08 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is écht webdesigner, althans een wannabe webdesigner - René van Pareren (leuke naam ...). En hij is trots op z'n deelname zo te zien: http://www.parreman.nl/
René vindt An volgens mij doodeng.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:38 schreef SteveBudin het volgende:
An weet niet dat hagelslag smelt als je het in de soep gooit.
Die Rene heeft ook niks met An
wie nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Spaarne het volgende:
[..]
René vindt An volgens mij doodeng.
Je zou dr maar in het schemerdonker tegenkomen. Zie je dr halve gezicht niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze wel nadenkt voordat ze iets zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Spaarne het volgende:
[..]
An een best leuk, prettig gestoord mens vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een lelijke mensen deze reeks maar ik vind An best leuk, prettig gestoord mens lijkt me maar ze heeft wel een snor op haar lip. Wat heeft die Johan een vieze tandjes zeg! Verder denk ik ook dat die krullenbol de sjef is.
Ik vind die Sascha toch zeker niet onaardig om te zien, hoor. En die Johan zolang hij z'n mond dicht houdt is het nog wel om aan te zien. Als ik die René zie denk ik aan Willem van Hanegem. Ja, en wat moet ik van die An zeggen. Ik moet wel lachen als ik haar hoor praten, het is wel echt oh oh Den Haag bij haar, hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een lelijke mensen deze reeks maar ik vind An best leuk, prettig gestoord mens lijkt me maar ze heeft wel een snor op haar lip. Wat heeft die Johan een vieze tandjes zeg! Verder denk ik ook dat die krullenbol de sjef is.
Ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
An een best leuk, prettig gestoord mens vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |