Ze heeft een vrij moeilijke huid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik denk elke keer dat ze een baard heeft.
Maar hij woont wel op en top in het centrum Amsterdamquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
Vandaag mag Rene koken. Ik mag hem niet zo, saaie kerel.
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Randstadters mag ik over het algemeen niet zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij woont wel op en top in het centrum Amsterdam
Hij wilde vast niet meer dan twee flesjes openmakenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
Heb je dat soort bier, drink je het in een limonadeglas
Ok... (sorry ik misbruik je bericht ff om te verbloemen dat ik in het verkeerde topic postte).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Randstadters mag ik over het algemeen niet zo.
Precies. Maar dan nog...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij wilde vast niet meer dan twee flesjes openmaken
En in een supermooi ingericht huis. Dat huisje is best wat waard denk ik zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij woont wel op en top in het centrum Amsterdam
Het is dus zo een kutbraboquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Randstadters mag ik over het algemeen niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |