quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Lyza666 het volgende:
Maar daar gaat het programma niet over geloof ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Lyza666 het volgende:
Dat is geen snor, ze heeft pigmentvlekken. Een restant van een zwangerschapsmasker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kijkt te laag. Ze heeft een snor namelijk.
En dat gebit van die gozer! Té lelijk. Maar daar gaat het programma niet over geloof ik.
Ik kan me nog herinneren dat een tijdje geleden ook een aflevering was met alleen maar vrouwelijke kandidaten. Het was echt een hilarische aflevering, en volgens mij was de chef een Turkse vrouw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijk
Dat kan toch prima?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef zoem het volgende:
Dat ziet er niet lekker uit... Couscous met rozijnen en munt?
Idd. Dan mens van vandaag praatte raar, alsof alles ingestudeerd was oid. En dat bij alles benoemen 'dat is biologisch'quote:
Ik vrees wel een beetje dat je gelijk hebt, ja...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Lyza666 het volgende:
O Got. Da's zo'n geitewollensokkenmuts die naar swingersclubs gaat enzo. Behaard en al. En Leuk en Fijn dat ze het dan heeft!
OT: ze is NIET de chef. Wilde gok, ik weet.
QFT, denk ook dat het Johan is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:33 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Idd. Dan mens van vandaag praatte raar, alsof alles ingestudeerd was oid. En dat bij alles benoemen 'dat is biologisch'En drie gangen lang te volle glazen rosé
En d'r "Ik ben helemaaal niet braaf"
willen we dat echt weten? Brr.
Oh, dat is best wel lekker, alleen zou ik er ipv rozijnen tutti frutti bij doen, maar het blijft lekker zoet en die couscous-gerecht van haar zag er heel gezond uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef zoem het volgende:
Dat ziet er niet lekker uit... Couscous met rozijnen en munt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |