Precies. Heerlijkquote:
Idd.. Snap het ook niet. Krijg de kriebels van Nancy. Al vind ik die Thomas ook wel een beetje een kwallebakje. Hij woonde overigens toch samen met zijn vriendin?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha inderdaad wat was dat nou? Wat ziet die Thomas nou in die Nancy??
Idd, vond ik ook.quote:
Het is wel duidelijk welke 2 niet de chef zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Idd.. Snap het ook niet. Krijg de kriebels van Nancy. Al vind ik die Thomas ook wel een beetje een kwallebakje. Hij woonde overigens toch samen met zijn vriendin?
Het sloeg idd helemaal nergens opquote:
Precies, dat meende ik ook te horen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik dacht dat die Thomas een vriendin had en samenwoonde????
komkommer...?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef Adelante het volgende:
een vrucht voor als je man er niet is???
Thomasquote:
Nee dat zag ik al aan de skills in de keuken dat die het nooit was, en eigenlijk vallen vrouwen bij mij vrijwel meteen af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Chule het volgende:
De eerste keer dat ik het fout had, ik dacht Siebe.
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat zag ik al aan de skills in de keuken dat die het nooit was, en eigenlijk vallen vrouwen bij mij vrijwel meteen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |