Luuk de Jong.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:15 schreef Toefjes het volgende:
Nou, ook een klachten mail naar Wehkamp gestuurd, te gek voor woorden, adverteren met iets, en het niet nakomen.
Afijn, aan een Nederlands/Eredivisie elftal aan het werken.
Ben tot zover gekomen (3-4-1-2)
Stekelenburg
... - Douglas - .......
Lens - Seedorf IF - Jansen - Mertens IF
Eriksen
Huntelaar - .....
Suggesties hoe de puntjes op te vullen? In de spits vind ik van Persie te duur, en Kuyt blijkt een RW (met pace van 69)
Zou goed voor de chemistry zijn inderdaad. Seedorf trouwens voor 6700 binnen, discard value 10.004quote:
Hoe zit dat precies met die IF's dan. Die zijn allemaal 9500+ waard ofzo? Zilveren IF's waarschijnlijk wat minder.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou goed voor de chemistry zijn inderdaad. Seedorf trouwens voor 6700 binnen, discard value 10.004
blijkbaar. Als dat de vorige editie ook zo was heb ik heel veel coins misgelopen, allemaal IF Jansens toen voor 2 a 3K op te halen. Volgens mij is dit ook iets wat het grote publiek nog niet door heeft, want veel posters in FOk profiteren hier gretig vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies met die IF's dan. Die zijn allemaal 9500+ waard ofzo? Zilveren IF's waarschijnlijk wat minder.
12 dacht ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef Santello het volgende:
Uit hoeveel letters/cijfers bestaat de 2 pakjes per maand? Heb er nu 2 gekregen van bol.com. Beiden werken niet en moet weer mailen
Beide.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef Cara het volgende:
Heeft het land van afkomst van je manager ook invloed op chem? Bijvoorbeeld een NL coach voor een Nederlands team is meer chem? Of is het alleen de opstelling die telt?
Ja, en Abdellaoui ook zeker, net als Lampard.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:30 schreef Thas het volgende:
Ik bedenk me trouwens net, sowieso IF Huntelaar lijkt me deze week?
Thanks. Vraag me af of er uberhaupt Nederlandse 4-2-2-2 coaches zijnquote:
Ja, je hebt de online pass. Die moet je aan het begin van Fifa invoeren omdat je anders niet online kan. Dan heb je ook nog een ander kaartje voor die pakjes, maar dat staat duidelijk op het papiertje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Aan het begin moest ik een voucher achtige code intikken om FUT te activeren. Is dit een andere code dan de goldpack actie code?
Dank je, had even stille hoop nog. Maar ja, dan het antwoord van Wehkamp nog even afwachten. Als de rest alsnog een code toegestuurd heeft gekregen heb ik er op zich wel vertrouwen in.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja, je hebt de online pass. Die moet je aan het begin van Fifa invoeren omdat je anders niet online kan. Dan heb je ook nog een ander kaartje voor die pakjes, maar dat staat duidelijk op het papiertje.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je, had even stille hoop nog. Maar ja, dan het antwoord van Wehkamp nog even afwachten. Als de rest alsnog een code toegestuurd heeft gekregen heb ik er op zich wel vertrouwen in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Volgens mij is zelfs een gouden coach toegestaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef Cara het volgende:
Even een hersenspinsel, ik kan dus voor mijn silver team ook een NL bronze coach neerzetten met hetzelfde chem? Of zijn bronzen ook niet op silvertoernooien toegestaan?
Dat zou wel fijn zijn, maar wel vreemd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs een gouden coach toegestaan.
Ben vrijwel zeker, maar niet 100%. Gewoon even uitproberen zou ik zeggenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, maar wel vreemd.
Dan zou ik dus voor ik met mn silvers ga spelen de coach van mn gold team (zelfde opstelling) even moeten switchen en klaar is kees.
Kan iemand dit bevestigen?
Hoeveel moeite is het om het te testen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, maar wel vreemd.
Dan zou ik dus voor ik met mn silvers ga spelen de coach van mn gold team (zelfde opstelling) even moeten switchen en klaar is kees.
Kan iemand dit bevestigen?
Het internet tijdperk maakt me luier dan ik dachtquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoeveel moeite is het om het te testen?
Wij zo een potje tegen elkaar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoeveel moeite is het om het te testen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |