De uitzondering die de regel bevestigd dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, je mensenkennis is toch niet zo goed als je dacht.
Ik luister o.a. Mobb Deep, GZA, El-P, Nas en dubstep.
Maar ook Ray Charles, Guns 'n Roses en The Beatles
Bron?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:05 schreef Levolution het volgende:
ze verleidt je gewoon met haar maagdelijke ogen en haar cleanheid in de clip, terwijl ze dagelijks 5 negerlullen slikt.
Boh man, stiekem opnemen, kunnen ze rijk worden, een Vanessa Carlton sex-tape is vast gewild.quote:
Hebben we al eens geprobeerd, maar met vijf negerlullen zagen we door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh man, stiekem opnemen, kunnen ze rijk worden, een Vanessa Carlton sex-tape is vast gewild.
Kempiquote:
quote:
Er is maar één Ronanquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:33 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vind het niet het perfecte liedje, maar die van Ronan is inderdaad wel een groepsverkrachting
Jij bent kanker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik stond al klaar om een rage-reactie te typen over de zoveelste kankergothic die komt janken over iemand die een cover van Metallica heeft gemaakt.
Maar godverdomme, dit is een terechte klacht zeg. Van Vanessa moeten ze afblijven, zij is heilig.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik stond al klaar om een rage-reactie te typen over de zoveelste kankergothic die komt janken over iemand die een cover van Metallica heeft gemaakt.
Maar godverdomme, dit is een terechte klacht zeg. Van Vanessa moeten ze afblijven, zij is heilig.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:52 schreef Kutstudent het volgende:
Nothing else matters.Metallica's eigen "Stairway to Heaven".
Overigens is ook dit nummer bruut verkracht, en wel hierdoor:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |