Verse melk uit koeien beren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar het land van Maas en Waal.
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat geloven wij niet. Dit is niet te glueven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ander wit spul uit dingesten beren.
Ik eet geen fruit moet je weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ander wit spul uit dingesten beren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal lekker maken jij... wat ga je melden ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
KB, ik wil je iets melden maar dat moet op MSN.
quote:
Ik ben daar hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
KB, ik wil je iets melden maar dat moet op MSN.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Oeps, ik vergeet steeds dat Jan meeleest.
Dat ze dit ja jeweetwel en zo moet doen en dan dit en zus zoquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Allemaal lekker maken jij... wat ga je melden ?
Edit alle berichten van net!!! Straks komt hij erachter dat ik vreemd ga met je.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Oeps, ik vergeet steeds dat Jan meeleest.
ZIT IE IN DE KAST ?!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Edit alle berichten van net!!! Straks komt hij erachter dat ik vreemd ga met je.
Oké!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Edit alle berichten van net!!! Straks komt hij erachter dat ik *******verwijderd!******** met je.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga jij ff dat ene meisje onderspuiten zeg. Viezerd nummer een hier.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ZIT IE IN DE KAST ?!!![]()
![]()
And i take out my Beretta
Ja wat, meer dan knuffelen wordt het niet hoor!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
nou, platonisch.klinker, nu neem je dat begrip wel heel ruim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |