Liefquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
Hier een oudere foto van Bink en Boor in de tunnel
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook, ben gewoon te groot om door tunneltjes te kruipenquote:
dat ding heb je ook nog niet zo losgeknipt als zo'n tunnelquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Nou die angst had ik wel een beetje toen ik in dat kinder-schildpad-schild in Blijdorp kroop
Dat ik vast zou komen te zitten.
O die foto jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Nou die angst had ik wel een beetje toen ik in dat kinder-schildpad-schild in Blijdorp kroop
Ik probeer voor de zekerheid gewoon in zo min mogelijk dingen te kruipen, gaat me best goed af.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
zul jij balen als vent zijndequote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik probeer voor de zekerheid gewoon in zo min mogelijk dingen te kruipen, gaat me best goed af.
Hm, misschien houden wij verschillende definities van "ergens in kruipen" aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, dat viel best tegen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Echt welquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
Jij bent gewoon bang dat Biet halverwege in je tetten bijt
quote:
Gaat de goede kant uit voor jou dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Net een high tea gehad, nog voor mn verjaardag
En op de weegschaal gestaan, ik zit op 103,6%
Mwah, liever nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Gaat de goede kant uit voor jou dus, ben je op weg naar 110% of is dat niet de bedoeling?
Lekker en yay!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Net een high tea gehad, nog voor mn verjaardag
En op de weegschaal gestaan, ik zit op 103,6%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |