Daar kun je moeilijk bij stil blijven zitten inderdaad...quote:
Ach fok it, bijna weekendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:56 schreef TripleP het volgende:
Ik zou eigenlijk aan school moeten zitten, maar ik klieder fok onder.
Muhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef mr.flame het volgende:
Edit:
Weet iemand het nummer? Volgens mij geen dubstep, eerder jungle/dnb
Top, Thanks!quote:
Luister hem dan ook over je eigen boxen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef mr.flame het volgende:
Bruut, jammer dat die bass de boxjes van camera compleet verkrachten
Edit:
Weet iemand het nummer? Volgens mij geen dubstep, eerder jungle/dnb
hehequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Luister hem dan ook over je eigen boxen!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:54 schreef Arcturus het volgende:
23.00-24.00 - Lifecycle
24.00-01.00 - KOAN Sound
01.00-02.00 - SIGMA
02.00-03.15 - Caspa
03.15-04.00 - DJ Original Sin
04.00-04.45 - LBC resident B2B mayhem
Morgen in 't paard.
Erg lekker inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef mr.flame het volgende:
Ok, geen grime remix... (zag 'm toevallig in m'n youtube-subbox staan)
maar wat vinden jullie van het remixen van zo'n klassieker?
Vind 'm zelf best geslaagd overigens, mooie eigen wending aan gegeven. Origineel blijft beter ofcourse
Het wordt epic! ik ga nu caspa ophalen, ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:54 schreef Arcturus het volgende:
23.00-24.00 - Lifecycle
24.00-01.00 - KOAN Sound
01.00-02.00 - SIGMA
02.00-03.15 - Caspa
03.15-04.00 - DJ Original Sin
04.00-04.45 - LBC resident B2B mayhem
Morgen in 't paard.
Die blijft hier op repeat staan, zeker geslaagd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef mr.flame het volgende:
Vind 'm zelf best geslaagd overigens, mooie eigen wending aan gegeven. Origineel blijft beter ofcourse
jazeker!quote:
Merci. Normaal is het een punk-reggae-hiphopband. Dit nummer kon ik niet zo plaatsen vandaar de vraag. Ik zal toch maar eens wat vaker dubstep gaan luisterenquote:
Heb jij atm oranje haar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:15 schreef TripleP het volgende:
http://www.factmag.com/2011/10/03/fact-mix-288-kuedo/
Kuedo is mijn held
Lol, why?quote:
Hey lul, ik vroeg waarom je dat wilde weten, ook al heb je je antwoord al.quote:
Staat al een paar uur op repeatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef mr.flame het volgende:
zeg ik lekker nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:52 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hey lul, ik vroeg waarom je dat wilde weten, ook al heb je je antwoord al.
In de Maassilo...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef kensei het volgende:
Hoera:
[ afbeelding ]
Main Area: Akkachar, Calvertron, Cookie Monsta, Cutline, Funtcase, Matt-U, N-Type, Nicon, The Others. MC: Dart
okkkkkkkquote:
Ik zou sowieso voor die eerste link gaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef TripleP het volgende:
Hmmmm
http://www.residentadvisor.net/event.aspx?287652
of
http://www.residentadvisor.net/event.aspx?295434
en
http://www.residentadvisor.net/event.aspx?292757
of
http://www.residentadvisor.net/event.aspx?289204
LuxeproblemenLondon
Ken niet zo veel artiesten van die 3e en 4e linkquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef TripleP het volgende:
Ja denk dat dat 'm wordt én de verjaardag van Fabric
Ik zou de eerste 4 artiesten van die 3e link maar eens opzoeken. Dikke bassssssmusic.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Ken niet zo veel artiesten van die 3e en 4e link... Maar Londen? Dat wordt echt enorm hard!
Fabriclive is sowieso een begrip in Londen
EN SOWIESO.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Ken niet zo veel artiesten van die 3e en 4e link... Maar Londen? Dat wordt echt enorm hard!
Fabriclive is sowieso een begrip in Londen
Fabric is 21+quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef TripleP het volgende:
Ja denk dat dat 'm wordt én de verjaardag van Fabric
Gelukkig al kaartjes gehaald voor Jacques Green en Machinedrum die avondquote:
moar mid-range cackquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef MineraalWater het volgende:
http://thenextweb.com/mob(...)ew-dubstep-ringtone/
Thanks voor de tips, ga ze zeker even checkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:06 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik zou de eerste 4 artiesten van die 3e link maar eens opzoeken. Dikke bassssssmusic.
Ik denk dat in dit topic zeer weinig mensen zijn geïnteresseerd hier in, de eckte eckte dubstep zonder de UKF rotzooi is toch een pure eigen smaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef AlexanderC het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de Dubstep Music Awards! http://dubstepmusicawards.co.uk/index.php
purist tot in de kistquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit topic zeer weinig mensen zijn geïnteresseerd hier in, de eckte eckte dubstep zonder de UKF rotzooi is toch een pure eigen smaak.
Pas op, linkdump!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef DonnyDarko het volgende:
Zo rustgevend, heerlijk...
Iemand nog meer soortgelijke nummers zoals dit?
Laten we samen gaan haten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit topic zeer weinig mensen zijn geïnteresseerd hier in, de eckte eckte dubstep zonder de UKF rotzooi is toch een pure eigen smaak.
D-Bridgequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Thizzlor het volgende:
Oi! was een geslaagd feestje, wat draaide Distance toch goed. Nu me alweer voorbereiden voor het volgende feestje tijdens Amsterdam Dance Event:
http://partyflock.nl/party/207411:Metalheadz_TFA_and_CTF.html
de toevoeging van Bar 9 een paar dagen geleden heeft me toch wel overgehaald om te gaan.
Met Skrillex op #1 natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat jij voorstander bent van Music Awards en Top Zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nosce te ipsum.
Jawel, dan weet ik wat ik niet hoef te luisterenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat jij voorstander bent van Music Awards en Top Zoveel.
en toch boek je zulke shit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Jawel, dan weet ik wat ik niet hoef te luisteren
'T was een grapje. Ik vind dubstep awesome omdat het zo divers isquote:
Daarvoor heb je dus PI's. Vond het al zo vreemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:40 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
'T was een grapje. Ik vind dubstep awesome omdat het zo divers is. Ik vind alles tussen burial en doctor p in tof.
PI's? huh?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef TripleP het volgende:
[..]
Daarvoor heb je dus PI's. Vond het al zo vreemd.
cluekid - hovercraft?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef mr.flame het volgende:
Ik zoek een track!![]()
De track klinkt erg donker met dezelfde soort bassline (net alsof het een hele lage stem is) zoals in het nummer hieronder. Hij werd laatst op championsound vs kaputt gedropt, dat weet ik wel. Ik dacht eerst dat het frogs on acid van cluekid was (daar lijkt ie ook wel wat op), maar het is 'm niet. Volgens mij is het overigens niet van een zaagstep-artiest.
^ zelfde soort stem-achtig geluid vanaf 0:28 dus...
Weet iemand wat ik bedoel?
Verdomme je hebt gelijk. Hoe de fuck heb ik kunnen vergeten dat het die wasquote:
Post Iconquote:
Rekening houdende met tentamenweek zou ik voor DMZ gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef TripleP het volgende:
Keuzes maken
DMZ in de Melkweg
Of
BOZAR Electronic Weekend in Brussel met o.a. Dark Sky, Modeselektor, Girl Unit, Hyetal en Siriusmo.
http://www.facebook.com/event.php?eid=223799694298743 (en dan alleen de zaterdag)
Tentamenweek.
Girl Unit missen, pffffffffff!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef TripleP het volgende:
Tja als ik het zo bekijk, sowieso DMZ. Zo'n beetje alles valt tegelijkertijd in Brussel zie ik net.
Sons of bitches.
Damn, die opbouw is echt gruwelijkquote:
mee eens!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:49 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er ook nog vieze dubstep wordt gemaakt, zonder dat meteen een voorraad kettingzagen en transformers d'rbij worden gehaald![]()
Gelukkig hebben we de eerste albums nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef mr.flame het volgende:
Ben benieuwd naar het nieuwe album van The Prodigy (ergens in 2012 waarschijnlijk). Kan me goed voorstellen dat ze ook wat dubstep-invloeden zullen toevoegen aan het album. Iemand meer nieuws hierover toevallig?
Eerste albums waren inderdaad lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef TripleP het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de eerste albums nog.
Nou, als ze nu plotseling (rond de dubstep hype) dubstep d'r in zouden gooien, zegt dat wel wat over of zij mainstream willen zijn of niet. Maar dat mag ik eigenlijk nog niet zeggen, nu ik het nieuwe album nog niet heb geluisterd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:51 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Eerste albums waren inderdaad lekkerTijd voor een goede comeback
Edit: Zou jij d'r moeite mee hebben als ze dubstep-invloeden in hun tracks gooiden dan? Prodigy lijkt me namelijk wel een band die de wat rauwere donkere kant van dubstep verkiest boven de top40 meuk (althans dat hoop ik)
Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:51 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Eerste albums waren inderdaad lekkerTijd voor een goede comeback
Edit: Zou jij d'r moeite mee hebben als ze dubstep-invloeden in hun tracks gooiden dan? Prodigy lijkt me namelijk wel een band die de wat rauwere donkere kant van dubstep verkiest boven de top40 meuk (althans dat hoop ik)
Mja daar heb je inderdaad wel gelijk in, het zou opkomende artiesten (of main-stream artiesten) sieren om dubstep ook eens van een andere kant te belichten in plaats van de standaard wobble-distortion-zooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Moos. het volgende:
[..]
Nou, als ze nu plotseling (rond de dubstep hype) dubstep d'r in zouden gooien, zegt dat wel wat over of zij mainstream willen zijn of niet. Maar dat mag ik eigenlijk nog niet zeggen, nu ik het nieuwe album nog niet heb geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |