je zou eens moeten praten met de tsunami manquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:36 schreef Steve het volgende:
Ik zweet me de pestpokken op de tennisbaan..
Huh?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je zou eens moeten praten met de tsunami man
Afschuwelijk vind ik het!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:52 schreef Peter het volgende:
Allemaal de musical awards aan het kijken?
Dat is mijn bijnaam in ondermeer de sportschool!quote:
Dat ben ik wel met je eens..quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Afschuwelijk vind ik het!
Heeft helemaal niets stijlvols meer
ja maar de andere genomineerden zijn veruit de mindere in de competitiequote:Op zondag 2 oktober 2011 19:28 schreef Peter het volgende:
Grote musical is een publieksprijs he? En de rest komt van 200 juryleden..
Ik kijk nog liever de autoraces.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:52 schreef Peter het volgende:
Allemaal de musical awards aan het kijken?
Jawel toen het nog in het Circustheater was was het echt stijlvol, ik weet het want ik ben er in de beginjaren bij geweest, maar tien was er nog geld, tien was de sky nog the limit, vroeger was alles beter.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het een aanfluiting van een uitzending, die Musical Awards... een gala in NL is dus niet mogelijk
we voldoen graag aan je hoog gespannen verwachtingenquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jullie hebben er weer jullie uiterste best op gedaan zie ik.
2 hele wekenquote:
Maar ik kom gewoon weer terug enzoquote:
Thanksquote:
En en?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
M'n stalkermarokkaan sprak me net weer aan op straat.
Nou ja, ik herkende 'm meteen en dacht "teh fuck, go away". En hij...quote:
Welnee hoor. Ik vidn haar ook vaak om te jankenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is toch ongeloofelijk dat ik uiteindelijk om Chantal Janzen zit te janken
En Hetero dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Ow. en El Vulturos... muchos plezieros!
Neem anders ff wat latino's mee hierheen joh
Wat een slechte stalker, niet eens weten wie je stalkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik herkende 'm meteen en dacht "teh fuck, go away". En hij...
... Hij herinnerde zich mij niet! Hij vroeg weer hoe ik heette en vroeg om mijn nummer (niet gegeven
...) enzo.
Als het goed is gaat de intercity via Weert wel.quote:
jouw stalker komt niet achter zijn geraniums vandaan ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Moet je ook maar niet sociale bezigheden hebben.
dit is wel leukquote:
dat is erg dichtbij een uitverkochte grote zaalquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
1266 kaartjes verkocht voor ABBA & Friso tezamen
Geen wonder dat het er zo druk was
Ik voelde me heel ongemakkelijk met zoveel mensenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Moet je je broek ook maar aanhoudenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik voelde me heel ongemakkelijk met zoveel mensen
Een van de albums die me gaat vergezellenquote:
Was bijna niet te zien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik voelde me heel ongemakkelijk met zoveel mensen
zou dat aan de nieuwe lichting vrijwilligers gelegen hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Vind ik niet gek. Wat een flutshow zeg. Alleen de optredens maakten voor mij een hoop goed. En ik was blij dat ik het had opgenomen, want anders was ik echt na het eerste programma afgehaakt. (The Phantom of the Opera live vanuit Londen in de bioscoop was trouwens fantastisch!)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
veel kritiek op de musicalawards
://musical.blog.nl/musical-awards/2011/10/03/veel-kritiek-op-het-musical-award-gala#more-4200
Vlarp is sowieso wat lastiger te zien als er zoveel mensen zijn.quote:
Maar het werkt welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Soms zijn radio-reclames echt te achterlijk voor woorden.
Kijk eens naar boven!
Huh. maar het stadion heeft toch geen plafond?
Nee, maar vd Ven plafonds wel, hele goeie!
................
Zo van:
Kijk eens naar links, daar stata geen auto
Nee, maar bij garage Hendriks staan ze wel. En goedkope!
Of:
Kijk eens naar onder!
Huh, maar daar ligt toch geen tapijt?
Nee, maar bij Hennesen interieur wel, hele mooie!
Waar SLAAT dat op!?
dat had je nou niet moeten zeggen....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vind ik niet gek. Wat een flutshow zeg. Alleen de optredens maakten voor mij een hoop goed. En ik was blij dat ik het had opgenomen, want anders was ik echt na het eerste programma afgehaakt. (The Phantom of the Opera live vanuit Londen in de bioscoop was trouwens fantastisch!)
Ja ik heb Marketing gestudeerd.... maar ik ben het daar toch niet altijd mee eens. Want in zo'n geval stoor ik me ZO aan de stupiditeit dat het een negavtieve naamsbekendheid krigjt en ik er dus juist NIETS zal kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar het werkt welJe hebt het er over waardoor je de naam noemt en zo
Ja, maar die weet het toch nu enzo? Dus dan euhm... zal het toch niet zo heel eng worden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond misschien de beste vriend van Hetero ontmoeten
*slik*
Ik vind nieuwe mensen ontmoeten SOWIESO al eng. laat staan als het de beste vriend van mijn vriendje is, die nu voor het eerst gaat zien dat zijn surfmaatje een vriend heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar die weet het toch nu enzo? Dus dan euhm... zal het toch niet zo heel eng worden?
Ik heb al krullenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Snel, krulspelden in, jurk uitzoeken. Je moet natuurlijk wel een goede indruk maken.
Het is toch best spannend om de beste vriend van je vriend te ontmoeten, die pas net weet dat zijn vriend een vriendje heeft? Je wilt wel een goeie indruk maken, leuk gevonden worden enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef Vlarp het volgende:
Ohhh, het is niet eens bij iemand thuis!? Waar maak je je druk om dan?
Nee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is toch best spannend om de beste vriend van je vriend te ontmoeten, die pas net weet dat zijn vriend een vriendje heeft? Je wilt wel een goeie indruk maken, leuk gevonden worden enzo.
Jij voelt nooit een lichtelijke spanning als je vrienden van je vriend voor het eerst gaat ontmoeten?
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee?
Oké oké! Je hebt een beetje gelijk.
veel succes en plezier vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al krullenEN rocken bij Royal Republic in een jurk gaat wat lastig
quote:
quote:
Ik miste je op Friso vrijdagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zolang je download en niet kijkt, is er niks aan de hand.
Dat is meer dan ikquote:
Geniaalquote:
Ik vond het eerste gedeelte maar mwa (eerste liedje was saaaaai), tweede gedeelte was wat beter, maar niet echt heel geweldig. Gewoon oké weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
was dat deze week met die aflevering van Glee die zo bijzonder goed moest zijn?
en hoe reageerde de vriend van je vriendje op jou, hoe is'tie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Het heerlijke Royal Republic weer overleefd
er zijn wel nieuwe lijntjes gemaakt voor een langere dramatischere verhaallijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het eerste gedeelte maar mwa (eerste liedje was saaaaai), tweede gedeelte was wat beter, maar niet echt heel geweldig. Gewoon oké weer.
Mike was wel.
Wel goed. Nou ja, onwennig in het begion. "Hoi" Hoi. Maar dat was van beide kanten. Ik bedoel "Hallo, ik ben de homoseksuele relatie van je beste vriend, die je al 5 jaar kent". Het is natuurlijk ook wel ff watquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en hoe reageerde de vriend van je vriendje op jou, hoe is'tie?
Goed zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel goed. Nou ja, onwennig in het begion. "Hoi" Hoi. Maar dat was van beide kanten. Ik bedoel "Hallo, ik ben de homoseksuele relatie van je beste vriend, die je al 5 jaar kent". Het is natuurlijk ook wel ff wat
Maar na het voorstellen en een beetje stamelen en zo kwam ie naar me toe om ff een praatje te maken. Koetjes kalfjes en tijdens een concert is het amper verstaanbaar, maar ach, het gebaar zei genoeg.
Er waren nog een vriend en een vriendin bij en die hoorden het dus echt pas op de avond zelf, waar ik bij stond. Lekker ongemakkelijk. Maar ook die reageerden eigenlijk wel goed. Ja oke, je kan ook weinig anders als iedereen er omheen staat, midden in de Effenaar. Maar toch. Er werd meteen bier gehaald etc, dus het viel allemaal wel mee.
Verlovenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Goed zo
wat is de volgende stap?
Ik vind het wel een beetje jammer dat ze Mike zo'n typische Aziatische prestatieverhaallijn geven. Maar Mike zelf is welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het eerste gedeelte maar mwa (eerste liedje was saaaaai), tweede gedeelte was wat beter, maar niet echt heel geweldig. Gewoon oké weer.
Mike was wel.
Ik krijg er geen goeie screencap van gemaakt, maar ik zag wel een echte friso-hoodie langskomen.quote:
Watje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Bel de producers om te vragen waar dat ding vandaan komt.
Handig voor de volgende Friso, het is altijd zo koud in de zaal.
Nee, het was juist ook bloedheet in de zaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Watje.
Zelfs ik had het niet koud en ik heb het altijd koud.
quote:Ruth: I’ve always loved you.
David: I know you love the part of me that’s your son.
Ruth: What part of you isn’t my son? You’re all my son!
David: …I don’t think you know me very well. Ruth: Well who’s fault is that!? [Silence] …I’m sorry.
David: …And you know, WHEN you’ve tried to bring it up before, or now, even, it’s like you’ve decided you should know who I am, like you’re willing to see me the way you look at something horrible, like a corpse, because it’s your job, your duty. …It revolts you, but you make yourself bear it.
Ruth: You’re wrong! You don’t revolt me! I don’t choose which part of you I love, like some kind of chicken!
Heb je ook een link naar het filmpje?quote:
is dat niet uit een van die you tube dagboeken van die jongen die jij volgt dan?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoogstaand cultureel genot, applaus.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik krijg er geen goeie screencap van gemaakt, maar ik zag wel een echte friso-hoodie langskomen..
[ afbeelding ]
Wat doe je normaal op zaterdag/zondag dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef Steve het volgende:
Ik ben me net toch een pot nijdig geweest. Dat de dokter staakt allemaal leuk en aardig, maar zorg dan wel dat de praktijk wel gewoon bereikbaar is voor als er iets is. Of dat er in ieder geval een diabetesverpleegkundige bereikbaar is.. (moeder had een hypo waar ze niet uitkwam/komt).
Maar de aanhouder wint.. Maar goed, als het had gemoeten had ik nu gewoon 112 gebeld.
Ik vind eigenlijk dat je als dokter of arts een beroep hebt waar je niet meer kan stakenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef Steve het volgende:
Ik ben me net toch een pot nijdig geweest. Dat de dokter staakt allemaal leuk en aardig, maar zorg dan wel dat de praktijk wel gewoon bereikbaar is voor als er iets is. Of dat er in ieder geval een diabetesverpleegkundige bereikbaar is.. (moeder had een hypo waar ze niet uitkwam/komt).
Maar de aanhouder wint.. Maar goed, als het had gemoeten had ik nu gewoon 112 gebeld.
Nou ja, dat ze een dagje geen wratten behandelen oké, maar gewoon niet bereikbaar zijn vind ik not done.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je als dokter of arts een beroep hebt waar je niet meer kan staken. Sowieso vind ik staken stom, want uiteindelijk heb je er de klant nog wel het meest mee.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik in het weekend met spoed een dokter aan de lijn moest hebben. Maar anders de spoedlijn. Of spoed in Weert bellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:26 schreef Bartjebart het volgende:
Wat doe je normaal op zaterdag/zondag dan?
Voor de 2de wereldoorlog maar het zegt veel over de volksaard daar, een soort 2de Siciliëquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef Bartjebart het volgende:
De bende van oss speelt zich toch af tijdens de tweede wereld oorlog?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Voor de 2de wereldoorlog maar het zegt veel over de volksaard daar, een soort 2de Sicilië
Eh... ik ben bang dat je serieus bentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Voor de 2de wereldoorlog maar het zegt veel over de volksaard daar, een soort 2de Sicilië
Ik weet wel dat dat nu anders is, maar ik weet ook dat dat beeld van Oss er een was wat specifiek over dat dorp en zijn bewoners zegt en dat toen zeker niet voor de meeste andere gemeentes gezegd kon worden maar volgens mij praten we nu een beetje langs elkaar heenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... ik ben bang dat je serieus bent
sinds wanneer is dat dan zo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als vanouds, maar ik vind mezelf niet boeiend genoeg meer om hier vanalles neer te gooien, dus dat mis je nu.
en waar komt dat door dan?quote:
Ach, een samenloop van omstandigheden die allemaal uit de hand zijn gelopen, of nog op dat punt staan om elk moment uit de hand te lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en waar komt dat door dan?
kan het morgen ook weer over zijn?
mysterieus allemaal, ik voorspel dat er een man/jongen in het spel isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, een samenloop van omstandigheden die allemaal uit de hand zijn gelopen, of nog op dat punt staan om elk moment uit de hand te lopen.
En de toekomst is grijs, het kan de ene kant op, maar ook de andere. Daar doe ik geen uitspraken over.
Dat zou er nog eens bij moeten komen. Nee, daar is geen tijd voor, noch de zin op moment.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mysterieus allemaal, ik voorspel dat er een man/jongen in het spel is
ze noemen het de bende van oss. Maar eigenlijk is het eem zooitje ongeregeldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie wat woon jij in een tuigdorp zeg, ik dacht dat Maaskantje erg was.
Maar in Oss konden ze er ook wat van getuige de bende van Oss
het rijke roomse leven. Pastoor hield de mensen dom, directeur hield ze armquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dat nu anders is, maar ik weet ook dat dat beeld van Oss er een was wat specifiek over dat dorp en zijn bewoners zegt en dat toen zeker niet voor de meeste andere gemeentes gezegd kon worden maar volgens mij praten we nu een beetje langs elkaar heen
Kort door de bocht, drankjes met vriendin en een vriend (die die avond uit de kast kwam) en een soort scharrel (you know who). Ik niet echt zin in scharrelen die avond. Scharrel verhuist zonder schroom naar de nieuwe homo en begint daarmee hardcore te flirten. Dat deed mij meer dan ik verwachtte en dat is kut want a) ik dacht dat ik emotioneel niet zo aan 'm vast zat en b) ik dacht ook dat ik iets minder inwisselbaar zou zijn.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kort door de bocht, drankjes met vriendin en een vriend (die die avond uit de kast kwam) en een soort scharrel (you know who). Ik niet echt zin in scharrelen die avond. Scharrel verhuist zonder schroom naar de nieuwe homo en begint daarmee hardcore te flirten. Dat deed mij meer dan ik verwachtte en dat is kut want a) ik dacht dat ik emotioneel niet zo aan 'm vast zat en b) ik dacht ook dat ik iets minder inwisselbaar zou zijn.
Ongeveer. Oh, en heel veel drank waardoor alles uitvergroot werd.
Oh dat is vervelend ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kort door de bocht, drankjes met vriendin en een vriend (die die avond uit de kast kwam) en een soort scharrel (you know who). Ik niet echt zin in scharrelen die avond. Scharrel verhuist zonder schroom naar de nieuwe homo en begint daarmee hardcore te flirten. Dat deed mij meer dan ik verwachtte en dat is kut want a) ik dacht dat ik emotioneel niet zo aan 'm vast zat en b) ik dacht ook dat ik iets minder inwisselbaar zou zijn.
Ongeveer. Oh, en heel veel drank waardoor alles uitvergroot werd.
Helaas, het ene armoedige bankje was al bezet door een horde hitsige meisjes, die nog snel zichzelf klaarstoomden voor avondje de hoer uithangen op de dansvloer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:19 schreef Burner82 het volgende:
Maar je zou ook zittend kunnen wachten natuurlijk?
Gewoon wachten op hun hitsige vriendjes, en die gewillig meelokken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Helaas, het ene armoedige bankje was al bezet door een horde hitsige meisjes, die nog snel zichzelf klaarstoomden voor avondje de hoer uithangen op de dansvloer.
Deze plaszak....quote:
Ik ga er maar van uit dat die nog gevonden moesten worden, gezien de uitdossing. Daarnaast is gewillig een hetero meelokken een moeilijk iets. Tenzij je Angel bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gewoon wachten op hun hitsige vriendjes, en die gewillig meelokken...
Alles nog in de verleden tijd? U bent daar al weg? Wat een Angel kan, kan een Anti-Angel ook. Wat dunkt U?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat die nog gevonden moesten worden, gezien de uitdossing. Daarnaast is gewillig een hetero meelokken een moeilijk iets. Tenzij je Angel bent..
Reeds thuis, genoten van een korte busrit. Gelukkig bieden ze dat nog aan op deze tijdstippen. Ik lig er nu heerlijk lui bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles nog in de verleden tijd? U bent daar al weg? Wat een Angel kan, kan een Anti-Angel ook. Wat dunkt U?
Wel op deze stippen, niet meer op de strippen, helaas..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Reeds thuis, genoten van een korte busrit. Gelukkig bieden ze dat nog aan op deze tijdstippen. Ik lig er nu heerlijk lui bij..
Gelukkig biedt onze overheid mij de mogelijk om tegen prestatie vrij te reizen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel op deze stippen, niet meer op de strippen, helaas..
Oeh! Er zijn anti-angels!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles nog in de verleden tijd? U bent daar al weg? Wat een Angel kan, kan een Anti-Angel ook. Wat dunkt U?
Preciesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Er zijn anti-angels!
Nou ja. Er kan maar beter over je geluld worden dan over je gezwegen
Nee hoor, jij bent altijd in mijn hart.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies! Over mij was het weer angstvallig stil. Ik ben al vergeten als ik even niets zeg.
Nou niet meer huilen, kindje wees maar stil. Jij woont hier in mijn hart, heel diep in mijn hart. Waar liefde is. Warmte en gezelligheid. Jij woont hier in mijn hart.... altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies! Over mij was het weer angstvallig stil. Ik ben al vergeten als ik even niets zeg.
Ik heb als regel dat mijn verwarming voor november niet aan gaat en dan nog zo min mogelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Steve het volgende:
Ik heb het nu alweer best frisjes, koude handen ook.. Wat een koukleum ben ik ook. Gelukkig zit ik er wel sfeervol met een kopje thee bij.
.
Ik heb de vloerverwarming een beetje aangezet. Luchtverwarming staat hier in het huis ook niet veel aan, in de winter stookt pap de open haard meestal wel hard genoeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb als regel dat mijn verwarming voor november niet aan gaat en dan nog zo min mogelijk
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik stook niet. Dat is eigenlijk één van de voordelen van nieuwbouw en middenin het gebouw wonen.
Ik heb mijn raam elke dag ook wel een paar uur open om wat frisse, verse lucht binnen te laten. Maar gisterenavond toch wel de verwarming even aan omdat het echt koud werd (enkel glas, oud en tochtig huis).quote:
Oh dat wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:55 schreef Vlarp het volgende:
Wat is het toch heerlijk om gewoon eens lekker te gaan lunchen met vrienden met lekker brood, beleg en een goede wijn er bij.
Oke.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, kom je een keer hier heen dan? Gaan we bij het Vlaamsch Broodhuys lunchen.
Ik zit niet vastgelijmd hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:32 schreef Steve het volgende:
In Utrecht is vast ook wel ergens een broodje te eten.
En het Vlaamsch Broodhuys is gewoon echt leuk. Je kunt er een hartige lunch voor 2 of meer personen bestellen. Dan krijg je een schaal met allemaal hartig beleg, een mandje met allemaal sneetjes van verschillende speciale broodsoorten enzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit niet vastgelijmd hier. En ik vind het ook wel leuk als ik ergens anders kan lunchen dat dan iemand anders ook moet bepalen waar dat dan gaat zijn, want daar ben ik zelf nogal slecht in hier
.
"Jij woont toch in Utrecht? Dan weet jij waar we lekker kunnen lunchen!" Eh... ja, nou, zo vaak ga ik hier niet uit lunchen...
Er is wel meer niet typisch Rotterdams in Rotterdamquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iets Vlaams in Rotterdam, niet echt typisch Rotterdams dan..
Een cabaretier.quote:
Nee, want ik heb Tygo niet vermeldquote:
Vanochtend wel.quote:
Is dat ook waar ze de voorstelling spelen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Dat was gisteravond, dat telt niet
Inmiddels is trouwens de "geheime" locatie bekend: Stroomhuis.
Één van de laatste stuiptrekkingen van 't pand dus nog
Ik werk wel thuis dan, maar heb maar een half uur om te lunchen, dat lukt daar echt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef wonderer het volgende:
Dinsdag lunchen dus, vlarp? Dan ben ik in Rotterdam![]()
Nee dat is The Building op Strijp S.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is dat ook waar ze de voorstelling spelen?
gaat je geliefde ook mee op stap?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is The Building op Strijp S.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werk wel thuis dan, maar heb maar een half uur om te lunchen, dat lukt daar echt niet.
Er wordt niet gestookt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja preciesik hoef ook amper te stoken.
jij zat op zondagochtend voor 9.47 uur al SFU te kijken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Yay, eindelijk Patricia Clarkson in SFU.
ben woensdag en donderdag weer in Amsterdamquote:
Die heeft gister een lapdance aan 1 van de acteurs gegevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaat je geliefde ook mee op stap?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Yay, eindelijk Patricia Clarkson in SFU.
Ze is wel een zweverig wijf hoorquote:
Nogal! En straks komt Kathy Bates er nog bijquote:
Ik wil jouw buurvrouwquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
De buurvrouw stond net hier met afbakbroodjes en zelfgebakken cake, taartjes en eieren... Ze kwam haar 2 buurmannen ontbijt op bed brengen
Gezellig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben woensdag en donderdag weer in Amsterdam
Wat een zin...quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Een goed begin begint jij jezelf. Kom maar op!
En je vriendje je niet beschermen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister gevochten met 1 van de (fight)club acteurs. Klabam! De club helpt agressie verwerken
Het mag dan misschien niet zo bekken, maar t is een doodnormale uitdrukkingquote:
Maar moet jij niet bij zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mag dan misschien niet zo bekken, maar t is een doodnormale uitdrukking
Is dat zo'n restaurant waar je meerdere ketens van hebt? En die zit nog niet te ver weg waar Angel woont?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Be the change you want to see
vanavond naar Marc Marie met smam
Daarvoor eten bij Boon Boon Beer
Dat hoort bij de club. Vechten. Maar dat merk je de 21e welquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En je vriendje je niet beschermen?
Dit klinkt meer als een fetischfeest ofzo..quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoort bij de club. Vechten. Maar dat merk je de 21e wel
Inmiddels kennis gemaakt met een aantal van de cast en de regisseurs. Leuke mensen! Misschien dat we volgende week ook een keer mogen komen al, op de gastenlijst.
Apart avondje gister! Eerst geblinddoekt worden en naar een locatie gebracht worden. In een kelder terecht komen... Vervolgens snoeiharde deathmetalvriendje werd weggebeukt
Daarna dansen en toen ineens een cage fight. Vervolgens zelf gevochten tegen een acteur en toen uiteindelijk een lapdance gegeven aan 'm en nummers uitgewisseld
vreeeeemde feestjes!!
Ja kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar moet jij niet bij zijn?
[..]
Is dat zo'n restaurant waar je meerdere ketens van hebt? En die zit nog niet te ver weg waar Angel woont?
Www.deClub.nuquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een fetischfeest ofzo... (Ja verkeerd geschreven.)
Nou, ik ben al helemaal thuis in Eindhoven haha.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt
Ieder restaurant heeft een andere berennaam. Ik vind t een vrij kinderachtig concept, maar t is ook wel een familie restaurant geloof ik.
Gaat Breezertje ook mee de 21ste?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels kennis gemaakt met een aantal van de cast en de regisseurs. Leuke mensen! Misschien dat we volgende week ook een keer mogen komen al, op de gastenlijst.
Apart avondje gister! Eerst geblinddoekt worden en naar een locatie gebracht worden. In een kelder terecht komen... Vervolgens snoeiharde deathmetalvriendje werd weggebeukt
Daarna dansen en toen ineens een cage fight. Vervolgens zelf gevochten tegen een acteur en toen uiteindelijk een lapdance gegeven aan 'm en nummers uitgewisseld
vreeeeemde feestjes!!
ik ben benieuwd of dat wat, lijkt me namelijk een mooie lieve film.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Shit. Zou ik naar melancholia gaan in t chasse... Vorige week laatste week
Dan maar naar Beginners.
Lijkt me echt niksquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vreeeeemde feestjes!!
Bega een misdaad in haar bijzijn. Dat vormt een band.quote:
Super lief!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:38 schreef Steve het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of dat wat, lijkt me namelijk een mooie lieve film..
Wiewiewiewie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendje komt me zo met mijn fiets van t station halen
Vandaag liefdesbekentenissen van een ander moeten aanhoren.... Dadelijk maar eens over hebben met Yvo
Voor jou of voor hem?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendje komt me zo met mijn fiets van t station halen
Vandaag liefdesbekentenissen van een ander moeten aanhoren.... Dadelijk maar eens over hebben met Yvo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |