gister heb ik een beetje ouwe rock enzo gedraaidquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:38 schreef norich het volgende:
[..]
Een nachtje weinig slaap overleef je ook wel
Wat draai je zoal dan?
Ah nicequote:Op zondag 2 oktober 2011 13:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gister heb ik een beetje ouwe rock enzo gedraaid
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:40 schreef norich het volgende:
[..]
Zeker. Straks mooi FCT kiekn
Jij ook gtp?
quote:Zeker. Straks mooi FCT kiekn
have a nice ridequote:Op zondag 2 oktober 2011 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, in 't motorpak gehesen, nu op weg
Haha. Niet de blanke maar de zwarte.quote:
Oohquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha. Niet de blanke maar de zwarte.
ELquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Godstyfus. Gaat dat beeld net haperen en op zwart bij die goal. Tijd voor EL.
Ja de Nijverdalse bananenschooierquote:
[/johan derksen]quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Excelsior gaat dit seizoen 0 wedstrijden winnen
ik kijk al via ELquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Godstyfus. Gaat dat beeld net haperen en op zwart bij die goal. Tijd voor EL.
Collins en Paddy ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb vroegâh nog met 'm gevoetbaldOok met Collin en Paddy(?)
die had vorige seizoen bij VI elke week de opmerking; Excelsior gaat geen wedstrijd meer winnen en dat deden ze dus sommige rondes welquote:
Ahh okéquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die had vorige seizoen bij VI elke week de opmerking; Excelsior gaat geen wedstrijd meer winnen en dat deden ze dus sommige rondes wel
Wel aardige lui hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Collins en Paddy ja.
Ola en Paddy kwamen altijd bananen eten bij ons![]()
En bij Collins zat ik in de klas. Rare familie toen
Excelsior verdedigt met 10 man en Twente hamert op die muur?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
het is 1-0, maar verder beetje eenwedstrijd
nee, Twente speelt in een te laag tempo waar Excelsior niet echt wakker van ligt...quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Excelsior verdedigt met 10 man en Twente hamert op die muur?
Ahh oké. Twente gaat weer op z'n Twents spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, Twente speelt in een te laag tempo waar Excelsior niet echt wakker van ligt...
En dat ook jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, Twente speelt in een te laag tempo waar Excelsior niet echt wakker van ligt...
Theo, anyone?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
't Is meer gestuntel op het middenveld met af en toe een falende pass naar de 16
Jawel. Kwam er veel. Met verjaardagsfeestje hadden we bevroren taartquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
[..]
Wel aardige lui hoor
helaas welquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Twente gaat weer op z'n Twents spelen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawel. Kwam er veel. Met verjaardagsfeestje hadden we bevroren taartEn iedereen kreeg patat en frikandel maar mijn kameraad niet want het was op. (kan gebeuren, lullig voor hem)
Collins had eens een karper gevangen en daar had hij een vijvertje voor gemaakt dmv een gat en een vuilniszak maar die karper kon niet eens draaien in die vijver dus was ook zo dood. Geen planten of niks erin.
Ik zit Groningen - Ajax te kijken. Groningen duidelijk beterquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas welen ook al 2 dikke kansen voor Excelsior, bal op de paal net!
maar nog wel 0-0quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zit Groningen - Ajax te kijken. Groningen duidelijk beter
lijkt er wel opquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je loopt weer een kwartier achter?
;iquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je loopt weer een kwartier achter?
Theo dus gewoon weggehaald om de concurrentie te verzwakkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Janssen mag de vrije trappen bij Ajax ook al niet meer nemen, het is allemaal Eriksen wat de klok slaat
HUUHquote:
Janssen mag niks meer daarquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Janssen mag de vrije trappen bij Ajax ook al niet meer nemen, het is allemaal Eriksen wat de klok slaat
Twente is in deze vorm geen concurrentie, vrind.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Theo dus gewoon weggehaald om de concurrentie te verzwakken
Geniaal inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Janssen mag niks meer daar
potverdikkie, wat een kans voor Bacuna
en ADO in blessuretijd op 0-2 in de Kuip
heeft ook met z'n positie te maken, niet alleen met z'n vorm...quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente is in deze vorm geen concurrentie, vrind.
Het verschil is dat Twente om Theo draaide en Theo nu om ajax moet draaienquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeft ook met z'n positie te maken, niet alleen met z'n vorm...
bij Twente speelde hij met de punt vooruit en kreeg hij de bal, bij Ajax speelt hij met de punt naar achteren, loopt hij Vertonghen voor de voeten en moet hij de bal afgeven aan De Jong en Eriksenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het verschil is dat Twente om Theo draaide en Theo nu om ajax moet draaien
dat was er toch al nauwelijksquote:
Oh kijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was er toch al nauwelijksen als ik wat moet vervoeren, gaat het op de achterbank; prima gelukt tijdens de vakantie naar Texel
volgens mij geen losse kaartverkoop, want een flink aantal SCC's kunnen nog niet eens zittenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heuj Remco
Moet je niet in het stadion zitten ?
Ik hoop 't. Lekker op z'n Duits.quote:
jij ook al jah?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Godver, elke keer zappen tusssen 1 2 en 3
welk spel?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
echt, je schaamt je toch gewoon dood voor dit spel; totaal futloos![]()
het is dat Luuk nog wat kwaliteit laat zien, red je tenminste nog iets...
ja, eigenlijk was het voetbal onwaardigquote:
whehehequote:Op zondag 2 oktober 2011 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Live Eredivisieverslagen #64: Leolinedance is een trage harrie.
Dat doet die van ons elke weekquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, nog ff over Co; Janko wisselen voor Fer? een spits er uithalen voor een middenvelder? (De Jong stond op papier middenveld, maar speelde meer als aanvaller)
Fredje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet die van ons elke week
groot gelijk dat Isaksson z'n verdedigers de huid volscheld en vraagt; the FUCK?!quote:
Indd. Marko en ik zouden een versterking zijn in deze verdedigingquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
groot gelijk dat Isaksson z'n verdedigers de huid volscheld en vraagt; the FUCK?!
zijn hun dan zo slecht, of jullie zo goed?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd. Marko en ik zouden een versterking zijn in deze verdediging
Zeldzame taalfout van jou manquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn hun dan zo slecht, of jullie zo goed?
je snapt me wel, dat telt voor mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeldzame taalfout van jou man
Maar zij zijn zo slecht
Hij probeert gewoon de rust te bewaren. Als hij nu iedereen afvalt, voetballen ze volgende week echt niet beterquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)l_teleurgesteld.html
Co is niet boos, want de spelers hebben hun best wel gedaan...
dan heeft hij volgens mij een hele andere wedstrijd gezien
dat moet wel, want slechter kan nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon de rust te bewaren. Als hij nu iedereen afvalt, voetballen ze volgende week echt niet beter
ik zeg net tegen Henrike, nu heeft NEC minimaal een puntquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net wanneer je denkt dat het echt niet erger kan, gaat Rutten Engelaar brengen
Ze zit naast je?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zeg net tegen Henrike, nu heeft NEC minimaal een punt
Wouterquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
dag leu
teleurstellende uitslag
uitslag van ajax deed me dan wel klein beetje goed.
motorrijden ging mooi.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouterhoe was de rit?
en dat verzacht de pijn een heel klein beetje inderdaad, PSV staat ook nog 0-0
de snelheid er eerder uithalen om boetes te vermijden, of om niet keihard in de ankers te hoeven elke keer?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
motorrijden ging mooi.
soms moet ik denk ik de snelheid er iets eerder uithalen
met nog een paar minuten te gaan
die ankers uitwerpenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de snelheid er eerder uithalen om boetes te vermijden, of om niet keihard in de ankers te hoeven elke keer?
en PSV speelt ook niet goed, NEC daarentegen wel fel etc.
ongeďnspireerd, slap, stapvoets, matig, laf etc.etc.etc.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die ankers uitwerpen![]()
hmm, hoe speelde FCT dan? erg slap?
jammerquote:
weekje straftraining dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ongeďnspireerd, slap, stapvoets, matig, laf etc.etc.etc.
PSV speelt niet goed, maar het is verdiendquote:
Justin had het over een maand.quote:
NEC had echt wel recht op minimaal een punt!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV speelt niet goed, maar het is verdiend
Nee, vind ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
NEC had echt wel recht op minimaal een punt!!
is ook prima.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 weken, 15 oktober pas volgende speelronde...
lui hebben mie toch een portie kansen gehad, PSV speelde alles behalve dominantquote:
Eerste helft van de eerste helft en tweede helft van de tweede helft waren voor PSV hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lui hebben mie toch een portie kansen gehad, PSV speelde alles behalve dominant
dus de tweede helft van de eerste helft en de eerste helft van de tweede voor NEC; betekent in mijn ogen een gelijkspelquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerste helft van de eerste helft en tweede helft van de tweede helft waren voor PSV hoor
Nee, niet "dus". NEC had fases van de wedstrijd het dominante van het spel. Overall was PSV gewoon wat -met nadruk op wat- beter.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus de tweede helft van de eerste helft en de eerste helft van de tweede voor NEC; betekent in mijn ogen een gelijkspel
quote:
toen was de sfeer denk ik beter dan vandaag ofniet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:01 schreef Under_Score het volgende:
gisteravond nog in het twente stadion geweest
geluid van wat? dvd-speler?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:16 schreef Redbaron het volgende:
Vdomme, heb ik een andere tv met hdmi, heb ik geen geluid via tv
oude tv had geen hdmi dus werkt nog nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hdmi van laptop naar tv werkt met nieuwe tv dus ineens niet meer?
Jup..quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
heb je je laptop (opnieuw) opgestart met de hdmi stekker er in en tv aan?
Zou moeten maar ik heb geen geluidquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
met hdmi-kabel zou je beeld en geluid van laptop zo naar tv moeten kunnen doen?
ik heb het ook wel eens geprobeerd, had ik ook alleen beeld... dus ben benieuwe hoe ik dan ook het geluid naar de tv krijg, via die ene kabelquote:
hoe doe je dat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ingesteld op je laptop dat ie 't geluid via je hdmi processor stuurt?
zie editquote:
quote:
bij je geluidsinstellingen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet het niet zeker, maar volgens mij moest er wel wat ingesteld worden om het geluid via je hdmi door te gooien
ik heb al even gegoogled en idd heb ik bij de instellingen mijn hdmi kanaal aangevinkt, er moet geluid uitkomen.. Althans het balkje gaat wel heen en weer maar uit de tv komt nietsquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ingesteld op je laptop dat ie 't geluid via je hdmi processor stuurt?
ik weet het niet zeker, maar volgens mij moest er wel wat ingesteld worden om het geluid via je hdmi door te gooien
zie je die instellingen ook als je geen hdmi-kabel aan hebt gesloten? want ik kan nu niks vinden hier in Vistaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb al even gegoogled en idd heb ik bij de instellingen mijn hdmi kanaal aangevinkt, er moet geluid uitkomen.. Althans het balkje gaat wel heen en weer maar uit de tv komt niets
uhm ik heb nu de kabel eruit en ik zie met rechter muis op geluidicoon-afspeelapp wel hd staanquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie je die instellingen ook als je geen hdmi-kabel aan hebt gesloten? want ik kan nu niks vinden hier in Vista
geluid van de tv staat aan? weet niet of je een home cinema set hebt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb al even gegoogled en idd heb ik bij de instellingen mijn hdmi kanaal aangevinkt, er moet geluid uitkomen.. Althans het balkje gaat wel heen en weer maar uit de tv komt niets
Laptop direct op de tv aangesloten, geen hc. Geluid werkt op normale zenders, tot ik m overschakel op hdmiquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geluid van de tv staat aan? weet niet of je een home cinema set hebt?
Die Marko toch.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
wel je kuisheidsgordel mee he
voor je het weet zit ie tussen je billetjes
jij vond het wel fijn toen in de bosjes met markoquote:
Stiekemquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij vond het wel fijn toen in de bosjes met marko
Juch. Smeerpiepn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Redbaron het volgende:
Ben wel wat gewend hoor...
Vd week in D nog een of andere viespeuk naast me rijden die met zichzelf zat te spelen...had totaal geen broek aan en bleef naast me rijden
Gelukkig heb ik gordijntjes
Da'j homo bunt!quote:
Not that again.quote:
Was dat toen jullie gingen voetballen in Nijverdal?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, dan had je het nu nóg leuk gevonden
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was dat toen jullie gingen voetballen in Nijverdal?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net lvl 83 gehaald op m'n orc hunter![]()
quote:
hoort zoiets niet in ONZ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net lvl 83 gehaald op m'n orc hunter![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij vond het zelf belangrijker
Niet vaak, jammer genoeg. En gezellig was het zekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, hoe vaak zie je nou een stel als ons bij mkaar en nog keigezellig ook
Ja Marko is het talentje welquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet vaak, jammer genoeg. En gezellig was het zeker
Ben wel jaloers op Marko's talent om een bal ongecontroleerd 70 meter ver te trappen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet vaak, jammer genoeg. En gezellig was het zeker
Ben wel jaloers op Marko's talent om een bal ongecontroleerd 70 meter ver te trappen
as krom?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff wachten tot 17u tot ik bericht krijg of ik vandaag weg mag...
Schade van klapband was toch groter dan verwacht
Nogmaals..quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
voor welk transport bedrijf werk je eigenlijk Bas?
aj verzoekjes wilt, moet je dat in dat topic postenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verzoekjes... De Four Tak!
CM7 @ HTC Sensation, wat een genot.
Laat maar danquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
aj verzoekjes wilt, moet je dat in dat topic posten
Amused hoor ik vaker goede dingen over, ik durf alleen niet uit in Almeloquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef DeKleineBaas het volgende:
Hallow
Afgelopen zaterdag wezen stappen in almelo .
En moet toegeven Amused viel me nog niet eens tegen
laten we een meet houden in almeloquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Laat maar dan.
[..]
Amused hoor ik vaker goede dingen over, ik durf alleen niet uit in Almelo.
Nee dankje, laten we het maar bij Enschede houden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
laten we een meet houden in almelo
Ow dat weet ik niet, ik dacht dat je bedoelde om de Enschede meet naar Almelo te verplaatsenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar Selma wou toch nog een keer een meet houden?
ow, nee dat hoeft nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet, ik dacht dat je bedoelde om de Enschede meet naar Almelo te verplaatsen.
dan ga je bakkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb zin in een broodje hamburger
CafetariaDe Riet (Y)!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb zin in een broodje hamburger
Dat NOOIT!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet, ik dacht dat je bedoelde om de Enschede meet naar Almelo te verplaatsen.
Dát went niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ik werk donderdag van 22:00 tot 06:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag 100% tukker.Ik zat al helemaal te denken van: huh hij is toch niet jarig vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwartje viel laat
Turn the world into your dance floor.
Chaggie, computer zit weer eens te bitchenquote:
Moet je ook geen WOW spelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chaggie, computer zit weer eens te bitchen
Spontane vastlopers en blue screens of death achter mekaarHeb het kreng al opengehaald en alles onderzocht, maar er is niks aan de hand... softwarematig ook niet
Denk dat ik binnenkort maar een nieuwe ga kopen, want dit is echt té waardeloos
quote:
Omdat ik borsthaar heb?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag 100% tukker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Dikke bak kibbeling in de pens... BAM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |