Doe maar nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:34 schreef Bozz187 het volgende:
nee gewoon motorrijdenbtw doe rossdale in le\ather in de op, heeft titty ook wat leuks om te zien
quote:
ff reuploaden, denk niet dat ze anders chill vindt.quote:
Zoek eens een levenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Michhas
Dr.Pringles
Rossdale
tliciouz
KoningStoma
KneusTeun
Bozz187
LitmanenAFCA
dreamzk
kutkabouter
Tauchmeister
Fsmxi
Kutstudent
Nick-GizMo
Parvus
VanPikkesteijn.
SoldMayor
vulva-kobold.
Crazy-M
BzP
vandermar
kenserkabouter
Frankii
Graseter
Doopy-X-
theKiD
-_Tommy_-
badboynova
automatic_
Guard
_Ophelia_
Kuukske
RingBewoner
Stuurloos
kutkabouterin.
Desunoto
Bastard
Xblister
Sharpdressedman
schede-gnoom.
DutchErrorist
haloisgay
Rijstkoker
SpeCulaes
tostitomaatkaas
2NutZ
mash_
aardappel
BobbanzPS
PoederSuikerPoeder
Geen punt voor onze DeadMauri5equote:Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze doet trouwens kappersopleiding.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:59 schreef Kutstudent het volgende:
als je die van mij optelt sta ik vast ook op nummer 1
Veel chicks welquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Chocolate-chick
NBT
honkeytonk
Lutte
tliciouz
92Merel
tdrone
Ploertendoder
PierreTT
Rossdale
iBenny
KoningStoma
Dr.Pringles
Bozz187
Huppelmuts
Zeroku
DevilsWhore
MaleDuck
kutkabouter
Parvus
Oceanview
KneusTeun
Ezechielk
Klinkerbotsing
HappyBob
JanPiraat
LitmanenAFCA
Fsmxi
dreamzk
Flippiee
Koen66
eNGine10
Stuart
lipjes
Tauchmeister
Nick-GizMo
vulva-kobold.
SuperwormJim
Beach
Annnet
Frankii
Kutstudent
ElmoFan
madmuppet
Teal
L.no
Patje1987
charmed_angel
Guppyfriend
SoldMayor
Er staat zelfs een mod tussenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh jawel, boven RossdaleOnder tliciouz
Dat zijn er 11 meer dan ik per dag, dudequote:Op zondag 2 oktober 2011 13:07 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, nu het echte nolife gedeelte:
aantal posts: 3599 (gemiddeld 60 per dag)
Ik heb echt veel te veel tijd op dat hbo.
47 meer dan ik per dagquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zijn er 11 meer dan ik per dag, dude
Ik ben aan het sterven van de honger. Ik heb niks meegenomen naar werk en thuis zijn mijn bammetjes ook opquote:
Oh my... Doner als lunch is niet chillquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben aan het sterven van de honger. Ik heb niks meegenomen naar werk en thuis zijn mijn bammetjes ook opNou moet ik straks doner gaan luchen ofzo
Nee man, die vette troep werk ik liever als avondeten naar binnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh my... Doner als lunch is niet chill
Ik gooi er ook even een tosti in
Sodemieter op met je voetbalshit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:48 schreef vandermar het volgende:
Wat een kut zon, veel te warm om te voetballen. Moet je spits staan lol wat ik totaal niet ben. Klaar, goede wedstrijd gespeeld maar loopt het middenveld te schutteren net als de verdediging4 klungel goals, echt comedy capers was het. 6-2 verlies.
[x] lief dagboek
[x] je hoeft het niet te lezen en ook niet op te reageren.
[x] Having anger towards everyone reaching succes.
Nou was het niet bepaald een succes
EN het leukste was dat ik er bij 5-2 achterstand in mocht komen maar à la Tevez weigerde hihi.
[x] vedette
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:48 schreef vandermar het volgende:
Wat een kut zon, veel te warm om te voetballen. Moet je spits staan lol wat ik totaal niet ben. Klaar, goede wedstrijd gespeeld maar loopt het middenveld te schutteren net als de verdediging4 klungel goals, echt comedy capers was het. 6-2 verlies.
[x] lief dagboek
[x] je hoeft het niet te lezen en ook niet op te reageren.
[x] Having anger towards everyone reaching succes.
Nou was het niet bepaald een succes
EN het leukste was dat ik er bij 5-2 achterstand in mocht komen maar à la Tevez weigerde hihi.
[x] vedette
Ik heb honger, dus ik ben chagrijnigquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Je mag het woord voetbal ook wel vervangen voor korfbal of iets anders hoor
Je ben een vrouwquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb honger, dus ik ben chagrijnig![]()
![]()
![]()
Word jij niet chagrijnig van honger hebben? Volgens mij wordt iedereen daar pislink vanquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je ben een vrouw![]()
Heb ik het antwoord goed
Dat niet, maar ik word zwaar onhebbelijk, onaardig en kortaf als ik honger heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Vannacht toen m'n tosti aanbrandde was ik wel lijp ja. Pannen tegen de muur kapotgooien, katten in de magnetron, allessss.
Nee, want honger ken ik in dit land nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Word jij niet chagrijnig van honger hebben? Volgens mij wordt iedereen daar pislink van
Dat is al helemaal de grootste bullshit ooit. Boehoehoejankjankjank jullie hebben geen honger in Afrika weten ze pas wat echte honger is boehoehoejankjankjank. Sodemieter toch op, ik noem dit gewoon honger, ik sterf hier toch ook?quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee, want honger ken ik in dit land niet
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is al helemaal de grootste bullshit ooit. Boehoehoejankjankjank jullie hebben geen honger in Afrika weten ze pas wat echte honger is boehoehoejankjankjank. Sodemieter toch op, ik noem dit gewoon honger, ik sterf hier toch ook?
Ga dan eten, ipv je leeg te fappenquote:
Ik zit niet te fappen want ik ben aan het werk oelewappertquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ga dan eten, ipv je leeg te fappen
Stop met sjoelen en ga eten zoeken!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit niet te fappen want ik ben aan het werk oelewappert
Fappen op die bitches ja, lekker oude besjes, allessssss.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
neem ontslag zodat je kan gaan eten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb er net even over getwijfeld. Ik rij straks maar langs de Turk om een immense pizza te eten. Nog een half uur honger lijdenquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
neem ontslag zodat je kan gaan eten.
Ik ben te zwak om nog te sjoelen, heb al niet meer gegeten vanaf 7.15 vanmorgenquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stop met sjoelen en ga eten zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale, als ik overlijd krijg jij mijn vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale, als ik overlijd krijg jij mijn vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deal!
Please sir. When moon? When Mustang?
Help mij deze rampzalige tijd door met leuke posts zodat ik nog een klein lachje kan toveren op mijn sterk vermagerde gezichtquote:
Dat kan de hele winter nogquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Michhas het volgende:
Water en Breaking Bad en een gigantische bank waar ik op lig
Ach man, jij hebt genoeg spek aan je lichaam om drie hongerwinters door te komen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Help mij deze rampzalige tijd door met leuke posts zodat ik nog een klein lachje kan toveren op mijn sterk vermagerde gezicht
Whatsapp me maar een naakt pic, misschien krijg je er een terug van mij en me vriendinnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Help mij deze rampzalige tijd door met leuke posts zodat ik nog een klein lachje kan toveren op mijn sterk vermagerde gezicht
Rossdale, alsjeblieft, mijn vrienden. Ik kan dit niet meer aan. Honger en ook nog belachelijk gemaaktquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ach man, jij hebt genoeg spek aan je lichaam om drie hongerwinters door te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ach man, jij hebt genoeg spek aan je lichaam om drie hongerwinters door te komen.
Hihihi oke, hij komt straksquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatsapp me maar een naakt pic, misschien krijg je er een terug van mij en me vriendinnen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rossdale, alsjeblieft, mijn vrienden. Ik kan dit niet meer aan. Honger en ook nog belachelijk gemaakt![]()
Vaarwel, wrede wereld!
Met je lekkere borstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Griekse goden zijn we.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onze gespierde torso's![]()
![]()
Onze gezelligheid![]()
Zometeen denk ik! Of even pita kaas happen. Alhoewel ik nog bergen en bergen chili con carne thuis heb staan, kan ook nogquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig vooral. Daar vallen vrouwen op.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:03 schreef Michhas het volgende:
[TK] Dames en heren kleding, tuinmeubelen enz. Kortom opruiming!
Die kleren
Wat is dit
Deze openen op eigen risico![]()
Koopjequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is toch wel echt sexy hoor en dat voor 7.50
Hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zeg, verras je vriendin met zo een koopje.
Nee joh, gegarandeerd sex.quote:
Breaking Badquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Michhas het volgende:
Water en Breaking Bad en een gigantische bank waar ik op lig
Cool.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, gegarandeerd sex.
Doe je even mee met mw2 roll my class?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:19 schreef KneusTeun het volgende:
Uw bestelling is ontvangen
Bedankt voor uw bestelling!
Rara welke game?
Die ene toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:19 schreef KneusTeun het volgende:
Rara welke game?
Sold is geen partijquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:24 schreef KneusTeun het volgende:
Fifa 12
Moet toch maar ff voor xbox halen, om sold ff te laten zien hoe het moet...
jij ook niet?quote:
Twijfelde ff, toen keek ik op xbl en zag ik 50% meer fifaquote:
voor ik de xbox aan zet, sta je al 3-0 achterquote:
Je moest hem toch bij een winkel kopen waar je klanten korting hadquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:19 schreef KneusTeun het volgende:
Rara welke game?
Klopt, maar dat doe ik wel met de volgende titel die ik haal.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moest hem toch bij een winkel kopen waar je klanten korting had?
Nja net ff een oude controller gepakt en die gaan spuiten, met geel en rood. Die dingen zien er van binnen echt focking smerig uit :/
F1 2011quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doe ik wel met de volgende titel die ik haal.
Zeg dat niet te hard, anders krijg je weer opmerking zoals dit :quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef dreamzk het volgende:
Zitten in de tuin met ipad, no problemo. Geniaal apparaat is dit trouwens.
Potatoe out
Leuk hebbeding, alleen het is 100% gadget.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef dreamzk het volgende:
Zitten in de tuin met ipad, no problemo. Geniaal apparaat is dit trouwens.
Potatoe out
Komt 'ie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, anders krijg je weer opmerking zoals dit :
iPad
"kijk mij een iPad hebben"
Apple
Talpa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. 100% gadget en geen vervanging voor je pc/laptop of wat dan ook. Heb er zelf ook een, en heel blij meequote:Op zondag 2 oktober 2011 16:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leuk hebbeding, alleen het is 100% gadget.
Voor mij te duur daarvoor.
Wat doe je er zoal mee? Stiekem wil ik er ook een, maar ik probeer het nut er van in te zien voordat ik em aanschaf.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. 100% gadget en geen vervanging voor je pc/laptop of wat dan ook. Heb er zelf ook een, en heel blij mee
PAARDE LIDquote:
quote:
Hangt er dus ook vanaf wat je met een pc doetquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. 100% gadget en geen vervanging voor je pc/laptop of wat dan ook. Heb er zelf ook een, en heel blij mee
Nou als ik er 1 kreeg zou ik hem gebruiken bij college's scheelt gewicht vergeleken met Macbookpro. Ook als multimedia afstandsbediening voor me iMac die achter de TV hangt. En als gids en boek.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat doe je er zoal mee? Stiekem wil ik er ook een, maar ik probeer het nut er van in te zien voordat ik em aanschaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik was naar iets op zoek waarmee ik vooral in en buitenshuis een beetje films kan kijken, muziek kan luisteren, internet etcetera. Ik vond een laptop qua afmetingen iets teveel van het goede, zeker omdat ik niet zo'n kleine wilde.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat doe je er zoal mee? Stiekem wil ik er ook een, maar ik probeer het nut er van in te zien voordat ik em aanschaf.
Euh, ik denk het niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
PierreTT geen Office HD gebruikt dus?
Gewoon net wordquote:
Krijg je FUT pakjes voorquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb fifa 12 ultimate edition besteld, wat is daar anders aan?![]()
FUT?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijg je FUT pakjes voor. Als je ze niet wil, dan hou ik me aanbevolen
Dan hoop ik dat het wel een ipad 2 is....quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:10 schreef dreamzk het volgende:
Het is mijn ipad niet, ben nog steeds een arme student. Maar zoals eerder gezegd is het een leuke gadget die overpriced is. Deze is gekocht bij een aanbieding van de nrc, neem een jaarabonnement en je kreeg dit ding voor 150e.
Lekker spelletjes spelen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
Toen deze hele scene nog betekenis had zitten in de nummers.![]()
Je weet aardappel, onelove, maar jullie halen het absoluut niet met je geldmachine-festivals vergeleken met die raves van vroeger.Waarom ben ik geen 10 jaar eerder geboren.
Gotta love the ninetees.quote:
Hoe zie je dat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het wel een ipad 2 is....
Bij de NRC aanbieding kreeg je idd een iPad 2quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het wel een ipad 2 is....
Kan je een Ultimate Team van makenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:19 schreef KneusTeun het volgende:
24 van die Fifa gold packs, snap dr geen ruk van.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen.
Lol!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen.
Hahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen.
Kun je me niet vergeten lieverd? Dacht weer gezellig even kletsen zoals vrijdag nacht.quote:
Op die fiets.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je me niet vergeten lieverd? Dacht weer gezellig even kletsen zoals vrijdag nacht.
Weet niet man. Ben morgen weer in Delft, maar morgen sowieso niet, en ik ben wss heel de week te druk, sorry man. Moet wss weekje wachten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer ben je down met co-0p. Br33zah
Nee co-op als in story mode co-op. Als je hulp nodig heb, holla at me gurrrlllll!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:13 schreef tliciouz het volgende:
Co-op als in co-op van Mw2? Waarom wilt niemand die met mij doen?Heb hem al helemaal uit gespeeld behalve met die juggernauts in de favela.
Onder de 16 sowieso, ik gok 14.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je even gokken hoe oud dit is.
Ja nu ik geen xdoos meer heb willen jullie wel opeens mee doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee co-op als in story mode co-op. Als je hulp nodig heb, holla at me gurrrlllll!
Omgebouwd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nu ik geen doos meer heb willen jullie wel opeens mee doen
Oh dat zijn die chicks uit de klb sc toch? Godverdomme, toen ik hun leeftijd had zag ik er echt niet zo uit. Ze worden steeds jonger vrouwelijker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wou net zeggen. Je hebt geen xbox.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nu ik geen xdoos meer heb willen jullie wel opeens mee doen
Wat doe je met zulk materiaal? Daar zit een gevangenisstraf aan vast he.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
Die linker 13 en die rechter 11. The fuck.
Ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
Hoe moet dat straks dan als Skyrim uitkomt, en BF3, en mw3, mag ik bij iemand komen gamen?
DeadMauri5e vindt het geen probleem.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
Hoe moet dat straks dan als Skyrim uitkomt, en BF3, en mw3, mag ik bij iemand komen gamen?
Jij hebt wel een grote bank?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
DeadMauri5e vindt het geen probleem.
En die lopen gewoon los!?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
Die linker 13 en die rechter 11. The fuck.
Ik heb nog een Xbox over en een groot bed, moet lukken dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
Xbox en gezelligheid hier te halenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
Roken boeit me niets, en ik maak alleen tosti's als ik ze zelf ook mee op mag eten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Xbox en gezelligheid hier te halenEnige eisen die ik stel is dat je niet zeurt over roken en dat je tosti's maakt als ik bezopen thuiskom
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik maak alleen tosti's als ik ze zelf ook mee op mag eten.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Tuurlijk niet. De vrouw eet pas als de man klaar is met eten.
Wil je met me trouwenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Roken boeit me niets, en ik maak alleen tosti's als ik ze zelf ook mee op mag eten.
Ik wou net een pic plaatsen, dat gaat hem dus niet worden nu.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:03 schreef Kutstudent het volgende:
Userfoto's #262
Even vanaf daar dat topic doorlezen.
Godverdomme, lekker wijf man die linker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou net een pic plaatsen, dat gaat hem dus niet worden nu.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:03 schreef Kutstudent het volgende:
Userfoto's #262
Even vanaf daar dat topic doorlezen.
Sushiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sushi![]()
Starbucks![]()
Skinny jeans![]()
MacBook
Hipster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
[..]
Sushi![]()
Starbucks![]()
Skinny jeans![]()
MacBook
Bezem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
[..]
Sushi![]()
Starbucks![]()
Skinny jeans![]()
MacBook
Zemmel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, hipsters zijn ook vegetariër.
reken maar dat wanneer ik ooit dochters mocht krijgen ze op die leeftijd in een wollen trui met fucking donald duck er op rondlopen in plaats van een **** breezer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil absoluut geen dochters als ik al kinderen krijg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
reken maar dat wanneer ik ooit dochters mocht krijgen ze op die leeftijd in een wollen trui met fucking donald duck er op rondlopen in plaats van een **** breezer.
Of je dochters gewoon leren hoe je het vroeger zelf deedquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wil absoluut geen dochters als ik al kinderen krijg.Dan ben je 24/7 bezig met bezorgd zijn en de stroeve pa uithangen die foute gastjes weg moet jagen bij z'n dochters.
Nee, dat wil ik mijn zonen leren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of je dochters gewoon leren hoe je het vroeger zelf deed
Foute gastjes als jij zekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wil absoluut geen dochters als ik al kinderen krijg.Dan ben je 24/7 bezig met bezorgd zijn en de stroeve pa uithangen die foute gastjes weg moet jagen bij z'n dochters.
Like a dragonquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik mijn zonen leren.
Op een gegeven moment moet je dat ook gewoon los laten. Je kan niet de hele dag overbezorgd zijn. Mijn pa was dat ook altijd, juist dan ga je alles doen wat god verboden heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben niet fout. Ik maak soms alleen misbruik van mijn leeftijd.quote:
ook nu gelukkig nog wel een verschil hoor, zijn gelukkig genoeg vrienden waarvan ik weet dat hun dochters over een paar jaar echt niet zo over straat gaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef tliciouz het volgende:
Maar sowieso is de jeugd van toen ik 14 was en nu een heel verschil. Echt niet dat ik in zulke jurkjes naar buiten mocht.
Ja oke, maar dat zal altijd blijven. Je begrijpt wat ik bedoel. Een paar jaar terug was het nog helemaal niet zo erg als nu, als ik zie wat nu allemaal in de brugklas zit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ook nu gelukkig nog wel een verschil hoor, zijn gelukkig genoeg vrienden waarvan ik weet dat hun dochters over een paar jaar echt niet zo over straat gaan
ja ik begrijp je, dat bedoelde ik ook met mijn wollen truien opmerking met donald duck eropquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat zal altijd blijven. Je begrijpt wat ik bedoel. Een paar jaar terug was het nog helemaal niet zo erg als nu, als ik zie wat nu allemaal in de brugklas zit.
Nja als je af en toe ziet wat er over straat loopt en in de kroeg staatquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef tliciouz het volgende:
Maar sowieso is de jeugd van toen ik 14 was en nu een heel verschil. Echt niet dat ik in zulke jurkjes naar buiten mocht.
Ik neem mijn dochter gewoon mee uit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ja ik begrijp je, dat bedoelde ik ook met mijn wollen truien opmerking met donald duck erop
dat was nog bij mij op school lol, ook wel iets jonger dan 13 maar toch. Maar ook al veranderen tijden, ik weet zeker dat mocht ik een dochter krijgen dat ze niet zo over straat zal gaan.
ik moet gewoon eerst een zoon, dan kan die op de zus passenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem mijn dochter gewoon mee uit.
Haha, ja daar heb ik ook altijd gebruik van gemaakt. Hoefde alleen zijn naam al te noemen en ze lieten me met rust.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik moet gewoon eerst een zoon, dan kan die op de zus passen
In Canada gaan moeders en dochters in dezelfde kroeg uit. Toen ik daar uit was gegaan heeft een moeder mij aan haar dochter gekoppeld, omdat ik blijkbaar een geweldig karakter had (echt zo dronken als een tor toen, was de enige keer in 3 weken dat ik kon drinken maargoed).quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem mijn dochter gewoon mee uit.
Ik maakte de post dan ook in het Duits en in een spoiler de clip geplaatst!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:46 schreef KoningStoma het volgende:
Wil je zulks een dingen niet posten waar ik ze kan zien AUB.
Maar de nieuwschierigheidquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:52 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik maakte de post dan ook in het Duits en in een spoiler de clip geplaatst!
Lol, moest zelf ook even denken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Log ik in op Facebook, zie ik dit als "top story":
Tamara is all oiled up ...
Wut?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt wel heel veel over voor een Xbox he?
Ja ik krijg afkickverschijnselen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Oh godquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Waarvoor heb je gesolliciteerd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik krijg afkickverschijnselen.![]()
Duim even met me mee, heb net een sollicitatie verstuurd. Hoop het zo want kan mijn komende rekeningen waarschijnlijk geen eens meer betalen.
Ja heb er nu al 3 de deur uit gedaan. Alle 3 voor in de zorg.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Kun je dan net zoals Pierre betaald gaan sjoelen?
Ja en kienen, en jeu de boule.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Lemonparty?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja heb er nu al 3 de deur uit gedaan. Alle 3 voor in de zorg.Eentje hier in Druten zelf, hoop dat ik daar voor uitgenodigd word want dat is niet alleen de mensen verzorgen maar ook om echt dingen met ze te ondernemen.
I like where this is goingquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Why why whhhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!quote:Battlefield 3 krijgt geen in-game squad management, aldus DICE
Bron: Twitter
Degenen die reeds aan de slag zijn gegaan met de open bèta van Battlefield 3 hebben inmiddels ondervonden dat het niet mogelijk is om een persoonlijke squad aan te maken. Met vrienden terechtkomen in dezelfde squad komt neer op geluk, want alle spelers worden automatisch willekeurig verdeeld over de squads. De enige wijze om momenteel bij elkaar terecht te komen, is door je huidige squad te verlaten en opnieuw te zoeken, met de hoop dat je als speler terechtkomt in de correcte squad.
Dit is volgens de vele fans een enorme stap terug van het systeem dat aanwezig is in de PC-versie van Battlefield: Bad Company 2, maar de community had het vertrouwen dat in-game squad management beschikbaar zou worden gesteld in de retailversie van Battlefield 3. Dit mag nu echter niet het geval zijn, want community manager Daniel Matros, ook wel bekend als zh1nt0, heeft via zijn Twitter laten weten dat Battlefield 3 geen in-game squad management zal krijgen en dat in het geval van de PC-versie een squad enkel via Battlelog te managen zal zijn.
TRansfersmania
@zh1nt0 can u guarantee that squad the systems will fixed for the full game? I.e voice chat and the constant splitting of squad? Thank
zh1nt0
@TRansfersmania Voice chat and squadding will be on the battlelog side of things
Naar aanleiding van dit bericht hebben vele fans hun woede geuit op de fora van Battlelog en Electronic Arts, want de community eist dat in-game squad management, zoals het aanwezig was in Battlefield: Bad Company 2, terugkeert in Battlefield 3.
Wat raar dat ze dat eruit latenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Why why whhhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!
Ja precies. Als er iets mooi is in BF dan is het goed samenwerken met vrienden enzo wel.quote:
Ik snap niet zo goed waarom ze het eruit laten eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja precies. Als er iets mooi is in BF dan is het goed samenwerken met vrienden enzo wel.
Mja...
gaat de goeie kant inquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Why why whhhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!
Ferrariquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jezus he, die ferrari. Wat een kk baksteen.
Die BMW.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
tl;dr
cliffs?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Je bent homo en wordt binnenkort gestenigd door de plaatselijke Mist3r90's in je wijk.quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Jongens, raad eens wat ik zojuist besteld heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much timeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Tegen het homo zijn kijk ik het meest tegenop.RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent homo en wordt binnenkort gestenigd door de plaatselijke Mist3r90's in je wijk.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
dit iddquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Misschien moet je er eens uit, in plaats van altijd maar de excentrieke raketgeleerde die 5 ton per jaar verdiend uithangen.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik ga BF toch wel halen denk ik. En MW3 ook, en ik krijg GOW3 van mijn broertje.
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Die beta irriteert me te erg door al die kk bullshit. Net weer, ik schiet heel magazijn leeg en krijg hitmarkers, hij draait zich om en schiet 2x met zn pistool en ik bne dood. Ik wacht nog even afquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef Frankii het volgende:
Ik ga BF toch wel halen denk ik. En MW3 ook, en ik krijg GOW3 van mijn broertje.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Het heeft een heel ander health system dan cod he. Het is niet dat je weer gehealed bent als je al een aantal keer geraakt bent...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die beta irriteert me te erg door al die kk bullshit. Net weer, ik schiet heel magazijn leeg en krijg hitmarkers, hij draait zich om en schiet 2x met zn pistool en ik bne dood. Ik wacht nog even afYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Dat zegt een lelijk dik wijf in mijn timeline.quote:ben ik echt zo dik?
Wat te antwoorden. De creatiefste en leukste krijgt ze terug.RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het heeft een heel ander health system dan cod he. Het is niet dat je weer gehealed bent als je al een aantal keer geraakt bent...dat weet ik ook wel, speel bf al sinds 1942 dus ik weet hoe dit spelletje werkt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
"Hoi, ik ben vandermar, en ik heb aids en tyfus dus maak je niet druk, er zijn genoeg mensen die het slechter hebben dan jij!"quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zegt een lelijk dik wijf in mijn timeline.
Wat te antwoorden. De creatiefste en leukste krijgt ze terug.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
BF3 besteld, Fifa 12 onderweg en MW3 wacht ik ff af.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ja je weet het nooit, met al die gaten die jij in je hersens zuipt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]dat weet ik ook wel, speel bf al sinds 1942 dus ik weet hoe dit spelletje werkt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Niet genomineerd. lolbad humor btw. Maar dat heb je zelf ook wel door.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben vandermar, en ik heb aids en tyfus dus maak je niet druk, er zijn genoeg mensen die het slechter hebben dan jij!"RvP; Feyenoord
Humor? Ik zie geen greintje humor in mijn post.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet genomineerd. lolbad humor btw. Maar dat heb je zelf ook wel door.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Zo jij was er vroeg bijquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]dat weet ik ook wel, speel bf al sinds 1942 dus ik weet hoe dit spelletje werkt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mooi want je post was ghey en ghey's zijn niet grappig...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Humor? Ik zie geen greintje humor in mijn post.RvP; Feyenoord
Ik vind jou zo mogelijk nog kutter dan BzP.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi want je post was ghey en ghey's zijn niet grappig...You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ieder zo zijn kwaliteiten en niet kwaliteiten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind jou zo mogelijk nog kutter dan BzP.RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind jou zo mogelijk nog kutter dan BzP.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
BF3 besteld, Fifa 12 onderweg en MW3 wacht ik ff af.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Haha, nu pas vat ik m.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nu je het zegt.
[ afbeelding ]
Heb de film nog niet gezien. Jij?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Nee, wacht tot er een goede versie van is om te downloaden. Vind zulke films nou niet echt de moeite waard om in de bioscoop te bekijken. Ook al lijkt hij me best oke na de trailer gezien te hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, nu pas vat ik m.
Heb de film nog niet gezien. Jij?All good things are wild and free.![]()
Piraterij is een misdrijf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, wacht tot er een goede versie van is om te downloaden. Vind zulke films nou niet echt de moeite waard om in de bioscoop te bekijken. Ook al lijkt hij me best oke na de trailer gezien te hebben.![]()
Dat dus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, wacht tot er een goede versie van is om te downloaden. Vind zulke films nou niet echt de moeite waard om in de bioscoop te bekijken. Ook al lijkt hij me best oke na de trailer gezien te hebben.na regen, ben ik er.
Kan wel merken dat ik werkloos ben met mijn 33 posts per dag. Sad.All good things are wild and free.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:30 schreef tliciouz het volgende:
Kan wel merken dat ik werkloos ben met mijn 33 posts per dag. Sad.
na regen, ben ik er.
Piraterij is een misdrijf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:30 schreef tliciouz het volgende:
Kan wel merken dat ik werkloos ben met mijn 33 posts per dag. Sad.![]()
Ik wist dat die nog ging komenquote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Wooot woooot wie krijgt de LAPO?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: