SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tism op 02-10-2011 03:05:44 ]....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Doe ik ook zo, eerst mijn pintje leegmakenquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:11 schreef Tism het volgende:
Ik ga zo naar bed!..Eerst ff glaasje leeg drinken..
Lijkt me een goed idee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:55 schreef maen het volgende:
[..]
wat mij betreft wel!
misschien wordt het tijd om details af te spreken?
hoe laat, waar, definitieve aanwezigen enzo..
Puick plan.quote:
Ik kan het nu nog niet zeggen. Zijn nog 6 lange dagen en je weet niet wat er dan allemaal kan gebeuren. Ik ben de laatste tijd al heel erg vermoeid en energieloos en nu ik geen pijnstillers meer mag in combinatie met mijn nieuwe medicijnen is het alleen maar erger geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:12 schreef maen het volgende:
Ik stel voor een uur of 17.00, om ergens iets te drinken voor we op zoek gaan naar een eetgelegenheid die ons bevalt. Of is dat een heel raar idee?
Ben verder niet bekend in Roermond, maar ik zag dat we 2 experts hier hebbendus die kunnen vast wel even vertellen waar het handig afspreken is.
aanmeldingen: (zo even uit mijn hoofd, als ik iemand vergeet don't shoot me)
maen
Joysa
MPG
Ivo
gianni
TLK (?)
vul eens even aan als je ook wil komenen bevestig even, voor het overzicht..
ja, vandaar ook het vraagteken. Doe maar rustig aan, als het niet gaat gewoon niet doen! Jij bent zelf belangrijker..quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan het nu nog niet zeggen. Zijn nog 6 lange dagen en je weet niet wat er dan allemaal kan gebeuren. Ik ben de laatste tijd al heel erg vermoeid en energieloos en nu ik geen pijnstillers meer mag in combinatie met mijn nieuwe medicijnen is het alleen maar erger geworden.
BV: Mijn ouders schrokken van het feit hoe ik er nu uitzie.
Mer doe höbs eine kater!quote:rammelt de wekkerrrrrrrrrr
ik heb nog een weekjequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef vosss het volgende:
Grrr vakantie zit er alweer op en om 05:20 rammelt de wekkerrrrrrrrrr
Werken zul jequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef vosss het volgende:
Grrr vakantie zit er alweer op en om 05:20 rammelt de wekkerrrrrrrrrr
ehm, wil je der over praten?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:16 schreef Tism het volgende:
Een goede nacht, een goede nacht, slaap zacht en neem je natte dromen mee, en als je klaar ben ontwaak dan zonder zorgen, alles werkt dan gewoon naar behoren, slaap wel tot morgen droom van vettige neuksex om je heen, dan voel je eventjes super geil en nooit alleen..
Heb jij wel eens natte dromen of droom jij wel eens over geile neuksex?..quote:
de originele natte droom was in de pubertijd, geile dromen heb ik natuurlijk ook welquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb jij wel eens natte dromen of droom jij wel eens over geile neuksex?..
Oke..quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
de originele natte droom was in de pubertijd, geile dromen heb ik natuurlijk ook welhet hoeft alleen niet aan de klok gehangen te worden.
lekker, ik heb er net eentje, met een stukje versgebakken appeltaartquote:
nogmaals..quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:12 schreef maen het volgende:
Ik stel voor een uur of 17.00, om ergens iets te drinken voor we op zoek gaan naar een eetgelegenheid die ons bevalt. Of is dat een heel raar idee?
Ben verder niet bekend in Roermond, maar ik zag dat we 2 experts hier hebbendus die kunnen vast wel even vertellen waar het handig afspreken is.
aanmeldingen: (zo even uit mijn hoofd, als ik iemand vergeet don't shoot me)
maen
Joysa
MPG
Ivo
gianni
TLK (?)
vul eens even aan als je ook wil komenen bevestig even, voor het overzicht..
ik ben nog enigszins onder voorbehoudquote:
Lasagne is altijd viesquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Whoa zelfs mijn lasagna was vies
Arme jij...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn pilletjes maken hem vies. Bijna alles is vies
Dat mag ik toch hopen, want voor die tijd ben ik er ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef maen het volgende:
hmm er wordt me gevraagd om zaterdag nog even paar uur te werken. Kan op zich, al kan ik dan op zn vroegst om 18.30 in Roermond zijn. Is dat nog op tijd voor het eten?
neeee ik vind het echt heel sneu voor je dat zelfs eten niet meer lekker isquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik zeurend overkom..
ik ben dus later, dus lijkt me handig als ik even iemand contact om te kijken waar jullie zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar waar gaan we afspreken? Ergens op CS om vervolgens de stad in te lopen of zo?
idem voor mij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef maen het volgende:
[..]
ik ben dus later, dus lijkt me handig als ik even iemand contact om te kijken waar jullie zijn.
Me tooquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik wil jullie wel mijn GSM nummer geven, dan kunnen jullie altijd bellen.
Wat voor werk zoek je? Wij hebben hier een aantal vacatures open staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Gooiemurge. Kom ik na een dag vrij weer op et werk kom ik een bende op m'n bureau tegen.![]()
Pff wat wil ik weg hier...
Achja, de jaarlijkse grappen en grollen horen er natuurlijk ook bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[flauw]
Proficiat met je verjaardag...
[/flauw]
Salarisadministratie, eventueel P&O.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je? Wij hebben hier een aantal vacatures open staan.
Daar hebben we op dit moment geen vacature van op de site staan, maar misschien dat een open sollicitatie helpt. De mensen van de financiële administratie hebben het eigenlijk altijd wel druk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Salarisadministratie, eventueel P&O.
Stuur me maar eens in de PM waar enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar hebben we op dit moment geen vacature van op de site staan, maar misschien dat een open sollicitatie helpt. De mensen van de financiële administratie hebben het eigenlijk altijd wel druk.
We hebben het er anders zaterdag even over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Stuur me maar eens in de PM waar enzo
maja zit momenteel in een sollicitatieprocedure van een accountantskantoor
Is primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We hebben het er anders zaterdag even over.
Jaoquote:
Dan heb ik je waarschijnlijk paar keer zien sjezen afgelopen paar weken, aangezien er niet zoveel van die rondrijdenquote:
Zou kunnen, heb een rode striping op de zijkanten en zo is er maar 1 in Nederlandquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan heb ik je waarschijnlijk paar keer zien sjezen afgelopen paar weken, aangezien er niet zoveel van die rondrijden
Maak een kras op het kindquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb een rode striping op de zijkanten en zo is er maar 1 in Nederland
Mare waar zie je me dan zoal?
Al moet de striping er wel af, een kut kind heeft een kras gemaakt op de auto 600 euro schade (ex btw) gelukkig is de tegenpartij bekend
Toen ik zei dat we naar papa of mama moesten gaan begon ze al te huilen, dus jaquote:
Germquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Toen ik zei dat we naar papa of mama moesten gaan begon ze al te huilen, dus ja
Ik ben daarnaast heel lief met kinderen
piano leren spelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
OMG ik heb satc 2 gezien! 4 fossielen in te overdreven kleding
Vorige maand zet ik nog filmnet stop ( vandaag laatste dag ) omdat ik er nooit tijd voor heb. Heb ik nu tijd genoeg om films te kijken.
Ik heb een nieuwe hobby nodig.. alleen eerst down mode uitzetten.
Gitaar spelen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
OMG ik heb satc 2 gezien! 4 fossielen in te overdreven kleding
Vorige maand zet ik nog filmnet stop ( vandaag laatste dag ) omdat ik er nooit tijd voor heb. Heb ik nu tijd genoeg om films te kijken.
Ik heb een nieuwe hobby nodig.. alleen eerst down mode uitzetten.
quote:
Aah, eitje! Die bonnen daar kom je wel aan :pquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef sproetjes het volgende:
PuVer! En thnxhopelijk is er genoeg aanbod om te schrijven
Je mag zaterdag wel met mijn androidtoestel en mijn iPhone spelen, kun je daarna oordelen wat prettiger werkt.quote:
Aah, eentje maar? Ik moest er tijdens die proeve 2 schrijven maar heb er 3 geschreven. 3 hele lullige. Uiteindelijk die mensen opgebeld en gezegd dat ik examen had en de boete niet doorgingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef sproetjes het volgende:
Scheelt dat t er nu nog maar 1 is. Maar t is om 9.15 echt uitgestorven nog in Gemert haha
Eens. Ik heb momenteel een HTC Desire Z, maar zodra de mogelijkheid er is ga ik absoluut voor een iPhone. Dankzij mijn iPad ben ik ook een Applefanboy gewordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mag zaterdag wel met mijn androidtoestel en mijn iPhone spelen, kun je daarna oordelen wat prettiger werkt.
Dat is hetzelfde plan hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, eentje maar? Ik moest er tijdens die proeve 2 schrijven maar heb er 3 geschreven. 3 hele lullige. Uiteindelijk die mensen opgebeld en gezegd dat ik examen had en de boete niet doorging
Moet je bij de proeve complex verkeer ook doenquote:
Ik ben bekend met dat apple kutding van joysa (nee, niet haar vibrator)...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mag zaterdag wel met mijn androidtoestel en mijn iPhone spelen, kun je daarna oordelen wat prettiger werkt.
Ik heb een SE X10 op dit moment als androidtoestel, de SE Ray had ik gepreorderd maar heb ik helaas moeten afzeggen. Ik vond het design van SE mooier dan Apple.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eens. Ik heb momenteel een HTC Desire Z, maar zodra de mogelijkheid er is ga ik absoluut voor een iPhone. Dankzij mijn iPad ben ik ook een Applefanboy geworden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bekend met dat apple kutding van joysa (nee, niet haar vibrator)...
Laat maar.
Ik wil dan echt eens weten wat je er dan niet aan bevalt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bekend met dat apple kutding van joysa (nee, niet haar vibrator)...
Laat maar.
Qua design zijn er inderdaad mooiere toestellen dan een iPhone, heb zelf ook met de verschillende apparaten gewerkt, maar voor mij is de iPhone nét een tikkeltje mooier. Als je android met apple vergelijkt, dan werkt apple net ietsje smoother dan android. Het is gebruiksgemak, en daarin vind ik apple beter scoren dan android.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb een SE X10 op dit moment als androidtoestel, de SE Ray had ik gepreorderd maar heb ik helaas moeten afzeggen. Ik vond het design van SE mooier dan Apple.
Gelukkig ben ik de bezitter van een androidtoestel en een iPhone, dus het verglijken van beide gaat dan stukken beter.
Mijn mening is dat de iPhone beter werkt, maar ik ben ook ervan bewust dat het qua prijs niet voor iedereen haalbaar is.
Daar ben ik het helemaal mee eens, en zolang ik met beide werk, ben ik nog nooit iets tegen gekomen wat ik op android wel kan maar niet op de iPhone afgezien van de widgets op de homescreens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Qua design zijn er inderdaad mooiere toestellen dan een iPhone, heb zelf ook met de verschillende apparaten gewerkt, maar voor mij is de iPhone nét een tikkeltje mooier. Als je android met apple vergelijkt, dan werkt apple net ietsje smoother dan android. Het is gebruiksgemak, en daarin vind ik apple beter scoren dan android.
Ook als je de verschillende Android tablets vergelijkt met de iPad, dan vind ik dat de iPad net iets fijner werkt, net iets gemakkelijker, minder schokkerig en dergelijke.
Altoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
Widgets op homescreens zijn baas.
Verder vind ik persoonlijk de bediening, de look&feel van apple net iets minder. Maargoed, wat interfacing betreft ben ik wel afwijkend van de gemiddelde persoon.
Nope. Kwartiel 4quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moet je bij de proeve complex verkeer ook doenof is die inmiddels afgeschaft?
Dat is wel mooi jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef maen het volgende:
[..]
piano leren spelenof iets anders leuks
Dat gaat niet meer met mijn kapotte handen.quote:
kun je helemaal niets meer dan met je handen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is wel mooi jaalleen handen..
[..]
Dat gaat niet meer met mijn kapotte handen.
Sporten kan ik nu ook doorstrepen (Y) Dat gaat ook niet meer
Ik krijg heel snel krampen in mijn handen. Hele dunne huid ook en vandaar ook mijn dunne zachte handenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef maen het volgende:
[..]
kun je helemaal niets meer dan met je handen?
SE Xperia Ray.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Mss het volgende:
Ik mag over 2 maanden ook een nieuwe telefoon uitzoeken. Mijn huidige samsung jet is kapot, maar met een headset en omslachtig gedoe kom ik wel een heel eind. Ik kan nu wel internetten, maar ik wil straks wel een goede mooie smartphone. Ik word alleen niet wijs uit alle keuze's :p
Ik hou niet van honden!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[gerardekdom]
Niet likken!
[/gerardekdom]
Jammer johquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef maen het volgende:
stom dat je bij een zo'n zin al gelijk de stem in je hoofd erbij hoort
liever die andere brouwerij in onze gemeentequote:
Welke dat danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever die andere brouwerij in onze gemeente
en liever geen vaasje..
gulpener natuurlijkquote:
nooit last van, maar ja, je went er aan als je in elk cafe gulpener krijgtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:05 schreef maen het volgende:
[..]
heb ik nooit als ik gedronken heb, alleen als ik Gulpener gehad heb. Doen we dus maar niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, die is ook prima
Gulpener Chateau Neubourg
hier is het maar 1 kroeg, en iedereen klaagt daar over hoofdpijn..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit last van, maar ja, je went er aan als je in elk cafe gulpener krijgt
Ik heb dat alleen met Brandquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:05 schreef maen het volgende:
[..]
heb ik nooit als ik gedronken heb, alleen als ik Gulpener gehad heb. Doen we dus maar niet
Heineken, pauperbier bij uitstekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:17 schreef Mss het volgende:
Troost je, hier is het overal heineken wat de klok slaat. Inclusief rasamsterdammers die het het beste bier ever vinden en bier als hertog jan niet te zuipen vinden.
ik wil wel wat van je energiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef nattermann het volgende:
Ja kut he, gisteren na mijn 1e nachtdienst tot 17:15 in bed gelegen, en nu dus niet kapot te krijgen terwijl ik naar bed wil
ik zou staken..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef Ivo1986 het volgende:
Koffieapperaat is kapotom 4 uur komt pas een monteur
Mensen die mijn telefoonnummer willen hebben kunnen een PM sturen.quote:maen (later)
Joysa (+ aanhang)
MPG (later)
Ivo
gianni
TLK (?)
Koekje
Geen andere afdeling waar koffie gehaald kan worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef Ivo1986 het volgende:
Koffieapperaat is kapotom 4 uur komt pas een monteur
zit je in elsloo?quote:
Aelsequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je in elsloo?
laat ff iemand naar keulen rijden voor een paar xxl bekers..
Aelsequote:
Er worden wat kannen gevuld op de werkplaats jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen andere afdeling waar koffie gehaald kan worden?
Jao..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je in elsloo?
laat ff iemand naar keulen rijden voor een paar xxl bekers..
uhm? boeiend?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef Ivo1986 het volgende:
Wie de hel is koekje eigenlijk?
Zijn laatste post is in 2002 geweest
Wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef Ivo1986 het volgende:
Wie de hel is koekje eigenlijk?
Zijn laatste post is in 2002 geweest
ohw, RealBizkit heeft zichzelf als koekje erbij gezetquote:
Koekjequote:
quote:
jammer!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef nattermann het volgende:
[..]![]()
IJshockeywedstrijd in Eindhoven, en zondag begin ik weer met de ochtenddienst. Slecht geregeld
Ik was graag even langsgekomen. Maar ik zie de bui al hangen. Dan ga je met de intentie om even iets te gaan drinken, en vervolgens met véél te veel bier op de laatste trein naar Geleen pakken en om 05:45 weer in de auto zittenquote:
dan krijg je alleen colaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik was graag even langsgekomen. Maar ik zie de bui al hangen. Dan ga je met de intentie om even iets te gaan drinken, en vervolgens met véél te veel bier op de laatste trein naar Geleen pakken en om 05:45 weer in de auto zitten
Gefeliciteerd! Bij ons op de BE betekende dat altijd vlaaiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef sproetjes het volgende:
Yeah geslaagdhadden een super relaxte Rotterdammer als examinator
Ik zou nog eens sterk gaan twijfelen. Die nieuwe market ziet er echt dramtisch slecht uit...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Sinds mijn 10.1tab van Samsung ben ik verkocht aan Android. Mijn volgende telefoon zal ook een android worden
die is inderdaad wel redelijk kutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou nog eens sterk gaan twijfelen. Die nieuwe market ziet er echt dramtisch slecht uit...
Eensch. Daar ga ik ook altijd de vlaai halenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef nattermann het volgende:
Was overigens wel echt een top bakker: 't bruedje in Blerick
Ik ken de oude nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou nog eens sterk gaan twijfelen. Die nieuwe market ziet er echt dramtisch slecht uit...
De nieuwe market is er pas sinds vandaag. Dus het lijkt me sterk dat je de oude niet kent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ken de oude nietmare ik download de meeste betaalde apps ergens anders
Hmmm heb de Tab nog niet aan gehad vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De nieuwe market is er pas sinds vandaag. Dus het lijkt me sterk dat je de oude niet kent.
Dat is de bestequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef nattermann het volgende:
Was overigens wel echt een top bakker: 't bruedje in Blerick
Er zijn inderdaad devices die de update nog niet hebben, sommige collega's hadden hem ook nog niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog steeds dezelfde Android market op de tablet.
ik had m vorige week al ofzo. of kan dat niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad devices die de update nog niet hebben, sommige collega's hadden hem ook nog niet.
SE kennende krijg ik die update over een jaar ofzo pasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog steeds dezelfde Android market op de tablet.
Ik heb een SE. En de Market is web-based en niet afhankelijk van je toestelsoftware voor zover ik weet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
SE kennende krijg ik die update over een jaar ofzo pas.
Heb je deze:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:01 schreef maen het volgende:
[..]
ik had m vorige week al ofzo. of kan dat niet?
ja die onderste heb ik ook al een tijdje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Ik heb nu onderstaande in ieder geval.
Als je het kan betalen, de 4S.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef Joysa het volgende:
Wat zouden jullie doen als je nu een Iphone 3GS hebt? (abo loopt af)
De 4 halen, de 4S halen of een heel andere telefoon?
(Ik ben echt slecht met telefoons, en eindelijk helemaal gewend aan Iphone)
4Squote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef Joysa het volgende:
Eentje halen waar je het scherm niet van slooptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef Joysa het volgende:
Nokia 3310 dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Eentje halen waar je het scherm niet van sloopt.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met Casave Kroepkroek, waarom verkopen ze geen kilozakken!?..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef nattermann het volgende:
Godmiljaar, vriendin zet net zo'n doos met autodrop neer
[ afbeelding ]
Dalijk issie leeg
Ja, ook in Whiskey kun je verdrinken..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:17 schreef maen het volgende:
oef. veel whisky na fanatiek zwemmen is geen goed idee
Slaat in zeker hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:17 schreef maen het volgende:
oef. veel whisky na fanatiek zwemmen is geen goed idee
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:33 schreef Tism het volgende:
Poing!..![]()
....
..
..
..
....
..
..
..
..
....
..
..
..
..
....
..
..
..
..
....
..
..
..
..
....
..
..
..
..
....
..
..
..
..
....
..
..
..
..
....
..
..
..
..
..
Omg..quote:
nah, over dat Ierse spul maak ik me niet zoveel zorgenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ook in Whiskey kun je verdrinken..
ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Euforisch gevoel is dat. Heerlijk
Blijheid wil ik wel..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:55 schreef maen het volgende:
[..]
mn whisky krijg je niet hoor! Mn blijheid mag wel
Wat is het plan?..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:58 schreef maen het volgende:
[..]
een beetje dananders ben ik zelf niet heel blij meer
was jij er nou zaterdag ook?
Het hapje sla ik over, vanaf het drankje wil ik wel joinen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:01 schreef maen het volgende:
[..]
hapje eten & drankje doen.
vanaf 17.00 tot diep in de nacht, als ik de geruchten moet geloven
Dude..wtf man!?..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie kunnen ook mij komen verzorgen inplaats van meeten ! Het is best nodigIk heb zelfs toezicht nodig in mijn slaap.
Nou, kom maar op..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Of willen jullie een vies verhaaltje horen ?
Ik bloed in mijn slaap en dan heb ik het over mijn mond en neus.quote:
Uit je oren?..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bloed in mijn slaap en dan heb ik het over mijn mond en neus.
Weet je wat ik dan denk: Zonde van mijn kussen man
gezellig!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Het hapje sla ik over, vanaf het drankje wil ik wel joinen..![]()
TIP: Roermond wordt eigenlijk pas gezellig om 22;25 uur afhankelijk in welke kroeg je je bevindt, aanraders zijn als je van alternatief houdt Cafe FF, Sophie's Pub, Resistent en de Azijnfabriek, voor commercieel publiek is elke willekeurige kroeg op het Sationsplein goed te doen, Cafe de Kade is ook wel een aanrader alleen kan ik dat niet in aanbevelen als alternatief/commercieel, op de Roerkade liggen ook nog wel een paar kroegen waar het gezellig zou kunnen zijn alleen is het publiek wat daar gaat stappen over het algemeen 25+..
Nee..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee niet gaan overdrijven he
dat kan nooit goed zijn...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bloed in mijn slaap en dan heb ik het over mijn mond en neus.
Weet je wat ik dan denk: Zonde van mijn kussen man
Voor die tijd al..wtf?!..das'niet tot diep in de nacht..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:27 schreef maen het volgende:
[..]
gezellig!
alleen moet ik rond die tijd wel weer weg om nog thuis te kunnen komen...
Meid je kan dat stukje van Helden (was het toch Panningen?..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:29 schreef maen het volgende:
[..]
iets met klote-ov en aansluitingen enzo...
Heb ook opgezwollen klieren enzo in mijn nek, energie/kracht verlies, lust in dingen is helemaal weg enz enzquote:
maar vanaf Roermond naar Helden in mn eentje 's nachts op de fiets is een stuk minder prettig idee..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Meid je kan dat stukje van Helden (was het toch?..) naar Roermond toch makkelijk op de fiets doen!..
wat proberen ze nu te doen dan? Heb je nu wel medicijnen, want je moest toch van de pijnstillers af? Weet je al wat het is? (oeps, beetje veel vragen...)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ook opgezwollen klieren enzo in mijn nek, energie/kracht verlies, lust in dingen is helemaal weg enz enz
Pilletjes zijn nooit goed, maar nog 3 maanden en dan ben ik misschien beter en dan geen hoofdpijn en medicijngebruik meer![]()
dan ben ik weer de ouwe goeie van voor mijn hoofdpijn !
Anti-depressiva zodat ik goed kan slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:33 schreef maen het volgende:
[..]
wat proberen ze nu te doen dan? Heb je nu wel medicijnen, want je moest toch van de pijnstillers af? Weet je al wat het is? (oeps, beetje veel vragen...)
huh wordt je dan zo ziek van de anti-depressiva? Of heb je nog wat anders erbij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anti-depressiva zodat ik goed kan slapenen ik mijn rust heb.
Pijnstillers enzo wat ik altijd gebruikte was juist opwekkend voor mijn hoofdpijn. Volgens mij staat dit ook in het vorige topic.
In het ziekenhuis zeiden ze dat ik goed ziek zou worden van de nieuwe medicijnen en de oude moeten mijn systeem uit. Als het over 2 weken nog steeds zo is dan krijg ik een spuit in mijn nek, geen idee wat dat voor iets is.
Ongeveer 18,9 km..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:36 schreef vosss het volgende:
Stukje vanaf Helden naar Roermond? WTF dat is echt ver!!!!
Geen idee hoe mijn systeem in elkaar zit. Ik had best veel pijnstillers zodat ik niks voel van mijn hoofdpijn en toch dingen kon doen, al was het maar op 80% ofzo. Had vaak genoeg toch last. Denk wel dat ik het merk omdat ik ze nu niet meer heb. Lichaam heeft het nodig omdat het niet beter weet ofzo en mijn hoofdpijn reageerde in golven hierop.. heel verhaal kan ik je vertellen over wat ze mij in het ziekenhuis zeidenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef maen het volgende:
[..]
huh wordt je dan zo ziek van de anti-depressiva? Of heb je nog wat anders erbij?
..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef maen het volgende:
[..]
net te ver voor 's nachts in mijn eentje...
check je whatsapp maar even (of morgen)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen idee hoe mijn systeem in elkaar zit. Ik had best veel pijnstillers zodat ik niks voel van mijn hoofdpijn en toch dingen kon doen, al was het maar op 80% ofzo. Had vaak genoeg toch last. Denk wel dat ik het merk omdat ik ze nu niet meer heb. Lichaam heeft het nodig omdat het niet beter weet ofzo en mijn hoofdpijn reageerde in golven hierop.. heel verhaal kan ik je vertellen over wat ze mij in het ziekenhuis zeiden
Nu voel ik weinig omdat ik zo suf ben als een zombie. Maar voel me er wel ziek bij, maar gaat gewoon over
Okquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:48 schreef maen het volgende:
[..]
check je whatsapp maar even (of morgen)
ik ga wel met ov, geen date aan durven pakken is niet naar huis brengenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
1 van de limburg hunks brengt je vast wel thuis let maar op.
Jammer dat ik er niet ben want ik had je dan wel kunnen brengenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef maen het volgende:
[..]
ik ga wel met ov, geen date aan durven pakken is niet naar huis brengen
ja, maar jij moet rusten&beter worden!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet ben want ik had je dan wel kunnen brengen![]()
Voor nu ga ik slapen mensen.
Truste!..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet ben want ik had je dan wel kunnen brengen![]()
Voor nu ga ik slapen mensen.
Ik ben met de auto he, en als je het lief vraagtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:27 schreef maen het volgende:
[..]
gezellig!
alleen moet ik rond die tijd wel weer weg om nog thuis te kunnen komen...
Ik wil zuipenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:44 schreef Joysa het volgende:
Mijn laatste trein gaat om 23:29.. of MPG moet heel lief zijn
QFTquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk op school voor een broodje kroket ga
Ik probeer me in te houdenquote:
Ik breng je ook wel naar huis hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:44 schreef Joysa het volgende:
Mijn laatste trein gaat om 23:29.. of MPG moet heel lief zijn
En d'r brabo laat je lopen zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik breng je ook wel naar huis hoor.
Hart van Nederlandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef sproetjes het volgende:
straks werken terwijl sbs schijnt te komen filmen![]()
Jij moet toch richting zuiden?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik breng je ook wel naar huis hoor.
Surequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is toch naar boven of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |