sleep tight!quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:28 schreef CindieY het volgende:
Ik geef het in ieder geval wel op. Ik heb het megakoud, ik wil liggen en ik heb zin in lezen. Succes nog
veelbelovend jaar dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Domien, Barend, Wijnand en Sander Hoogendoorn komen allemaal uit het zelfde jaar als ik.
slaap zacht!quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb het echt steenkoud, lig te rillen op de bank... Ik kruip onder de wol![]()
Nouja, synthetisch dekbed, ook goed
Veel plezier nog en tot over een paar uurtjes
quote:
dit is wat volwassener muziek.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:14 schreef 3rdRock het volgende:
best een aardige band is Audio Adam. klinkt beter dan een Destine, Handsome Poets of Kensington
was begin dit jaar bij n concert van ze. baal een klein beetje dat ik ze toen niet ff gesproken heb. stond er 2m vanaf ofzoquote:
obladie oblada had ie maar cholera!quote:
wie wil dat nou niet van zo'n icoon.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:11 schreef 3rdRock het volgende:
de winnares van het prijzenpakket weigert het haar van Rob Stenders als extra prijs!
nja, ik heb net het antwoord op die tvtunesquiz gemaild en misschien win ik het haar wel!quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wie wil dat nou niet van zo'n icoon.
ik heb het getwittert. De laatste was toch van tiktakquote:Op zondag 2 oktober 2011 05:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb net het antwoord op die tvtunesquiz gemaild en misschien win ik het haar wel!![]()
twitter:3rdrocknl twitterde op zondag 02-10-2011 om 05:03:29@hole1988 fout...Spijkerhoek, honeymoon en plons
reageer retweet
hell no! dat was Plons de kikker! kwam altijd voor of na Tik Tak op de belg, dat welquote:Op zondag 2 oktober 2011 05:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb het getwittert. De laatste was toch van tiktak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |