De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wij hebben sowieso weinig allochtonen en gelovigen op school. Of ze laten hun kind niet op autisme onderzoeken of ze geloven er niet in. Het resultaat is dat we maar iets van 3 allochtonen op school hebben.quote:
grote meid!quote:
Gelijk aannemen dat allochtonen hun kinderen niet laten onderzoekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wij hebben sowieso weinig allochtonen en gelovigen op school. Of ze laten hun kind niet op autisme onderzoeken of ze geloven er niet in. Het resultaat is dat we maar iets van 3 allochtonen op school hebben.
Het is een feit, er zijn onderzoeken door de GGD uitgevoerd die dat uitwijzen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelijk aannemen dat allochtonen hun kinderen niet laten onderzoeken
* Rodawa doet een brofist terugquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Niemand die een brofist terug doet
Surequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een feit, er zijn onderzoeken door de GGD uitgevoerd die dat uitwijzen.
* Rezania geeft TS een brofist terug.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Niemand die een brofist terug doet
quote:
Nu voel ik me stoer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft TS een brofist terug.
Hee, waarom is je onderschrift onder je naam ineens 'Papa beer'? Heb je die al lang of is het gewoon toeval, omdat ik het vanmiddag nog in een topic postte?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft TS een brofist terug.
Doe dat eens uitquote:
Kijk es naar mijn ondertitel, kleine hint hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee, waarom is je onderschrift onder je naam ineens 'Papa beer'? Heb je die al lang of is het gewoon toeval, omdat ik het vanmiddag nog in een topic postte?
Jij had het over Papa Beer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee, waarom is je onderschrift onder je naam ineens 'Papa beer'? Heb je die al lang of is het gewoon toeval, omdat ik het vanmiddag nog in een topic postte?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kijk es naar mijn ondertitel, kleine hint hoor
Aaah ik zie het, oke. Ik vroeg me al af of het toeval was of niet. In zo'n beoordelingstopic zei ik over iemand dat hij vaak 'papabeer' genoemd werd, maar ik wist ff niet meer wie dat was. Ik dacht ff dat jij dat was en dat je daarom dat als onderschrift had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij had het over Papa Beer?Komt door coban, is al een paar dagen zo. Spouwer is Mama Beer.
Linkje naar topic? Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Aaah ik zie het, oke. Ik vroeg me al af of het toeval was of niet. In zo'n beoordelingstopic zei ik over iemand dat hij vaak 'papabeer' genoemd werd, maar ik wist ff niet meer wie dat was. Ik dacht ff dat jij dat was en dat je daarom dat als onderschrift had.
Dat zijn juist positieve kantenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:36 schreef Dalando het volgende:
Monopoly is, ik citeer (ahrum):
Gewoon een beest, een bierzwijn, een pilsbeer. Hij leeft op de goudgele rakkers. Anonieme Alcoholisten en Jellinek weten niet wat ze met hem aanmoeten.
Maar toch. Hij heeft imo 2 slechte kanten. Roken & drugs.
Einde.
Dit. Wij moeten wel origineel blijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Linkje naar topic? Nu ben ik nieuwsgierig.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn juist positieve kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |