Op dit moment een telefoon, een portemonnee, sleutels en sigaretten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee hoor SQ
Ik vind hem wel erg leukVraagt wel om een nieuwe wats-in-meij-beg filmpje natuurlijk
hahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:05 schreef Tammymara het volgende:
SQ: Ik heb echt geen idee, volgens wat ik op internet heb kunnen vinden merk je niet veel verschil, maar ja ( Over gaar gesproken...) "hij" is best groot. Dus hij voelde ook de BM als we "het"deden. En die is er nu niet meer en die plaats is ingenomen door darmen en blaas. dus eigenlijk zit hij tussen... eh ja... ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel
Maar ik wilde zo graag naar huis dat ik toen ze vroeg of ik nog vragen had, gezegd heb van niet met de gedachte, zoek ik wel op op internet...ik wil nu WEG!!!!!! Kan ik in november vragen tijdens de nacontrole... want eerder mag het toch niet ivm de hechtingen
Enne, je hoeft niet te vragen of je wat mag vragen hoor...
Je hebt altijd nog een poepgatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:07 schreef Tammymara het volgende:
Ehm... Nee...
mag absoluut niet voor 11 nov
Misschien moet je wel een vaginaverlenging ipv penisverlengingquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:07 schreef Tammymara het volgende:
Ehm... Nee...
mag absoluut niet voor 11 nov
Ik heb eigenlijk heel het verhaal gemist waarom ie eruit moest. Je had pijn toch oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef Tammymara het volgende:
Ja, dan zit ie IN een darm ipv tussen darmen...
Maar dat gaat ook niet hahahaha..
Vaginaverlenging.. Hmm, zal er eens over nadenken....
Is dit niet waaaaaaaaaaay to much info?
Wut, die darm is toch niet eraan vastgemaakt lijkt me? Dan poep je uit je poes straksquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef Tammymara het volgende:
Ja, dan zit ie IN een darm ipv tussen darmen...
Maar dat gaat ook niet hahahaha..
Vaginaverlenging.. Hmm, zal er eens over nadenken....
Is dit niet waaaaaaaaaaay to much info?
Gelukkig wel!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag ik dan nog een gare vraag stellen. Is je vagina na herstel nog wel eh... diep genoeg?
maar zit het uiteinde van je vagine nog ergens aan vast dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gelukkig wel!!
En het is ook nog steeds lekker
Al duurt dat wel even want het voelt eerst wel anders.
En het grootste voordeel: nooit meer ongesteld
Als ie lang genoeg is komt ie bij je mond er weer uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar zit het uiteinde van je vagine nog ergens aan vast dan?
Anders floept ie er uit
hahahahahaha, weet ik veel, daar heb ik me niet mee bezig gehouden, hahaha.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar zit het uiteinde van je vagine nog ergens aan vast dan?
Anders floept ie er uit
Aan jou heb ik wat! Je wil niet weten hoe blij ik met je berichtjes was!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gelukkig wel!!
En het is ook nog steeds lekker
Al duurt dat wel even want het voelt eerst wel anders.
En het grootste voordeel: nooit meer ongesteld
Hihi...mja je moet niet meteen tegen de muren omhoog n$%#ken want dat doet pijn. Rustig aan beginnen en je voelt zelf wel aan hoe het gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:19 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat! Je wil niet weten hoe blij ik met je berichtjes was!!!En met deze ook.. LOL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |