De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Te lief voor FOK!, banaanvraag gemaakt.
Wordt verworpen omdat je eigen ondertitel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misbruik van de TR-knop, TR gemaakt.
hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wordt verworpen omdat je eigen ondertitel.
Hoiiiquote:
Ja, maar wel een beetje dorst en koppijnquote:
Ja die had je veranderd toen je gisternacht dronken was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:02 schreef Dalando het volgende:
Ik had vanmorgen ook ineens een andere UI
Vast wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja die had je veranderd toen je gisternacht dronken was.
Een verkapte downie zijn. TR gemacht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misbruik van de TR-knop, TR gemaakt.
'downie'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een verkapte downie zijn. TR gemacht.
Vorige deel en het deel daarvoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
Welk deel was het, ik wil m'n posts even teruglezen.
Geen toestemming van zijn ouders om op FOK! te registeren, TR gemacht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Discriminatie jegens mindergezonden, TR gemacht en geklikt bij overheid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:14 schreef Dalando het volgende:
tfoe geen spijkers in mij nbroekzak
WAAR IS DE HAMER
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:16 schreef Dalando het volgende:
stilllll de man van het liedje wil iets zeggen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:08 schreef Dalando het volgende:
2awawgyuidguiw h oaegH OUahu o;oaB b oadbo afh o;bohuaoawfhuihouaoauanofawbuiofabiobabuofaoafdafhoflanjaouwoiowhbop[woahuiwhuioafbuiaabfuianjf
nu met hoofd
agbgbghbhhvgnghgngtn hhhhhjjjkmhngbhnhhnhnkhnghjjughjhhjhj
quote:
quote:
Ik wist dat ik niet meer kon typen als ik dronken was, maarquote:
Ja ik las terug en dacht: die Dal. zit goed aan de verdovende middelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wist dat ik niet meer kon typen als ik dronken was, maar
Note to self: niet meer dronken op FOK! zitten.
Niet-dronken FOK!ker:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las terug en dacht: die Dal. zit goed aan de verdovende middelen
SV is altijd dronkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
Half dronken FOK!ker: Fotoboek van Spaghettivreter
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet-dronken FOK!ker:Mag je zomaar P_z zn foto posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jij zou mij een krat komen brengenquote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je zomaar P_z zn foto posten?
Die in bezit willen hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja.
De collectie naaktpics verspreid ik liever niet.
Tja, het is een grote bestelling, dat heeft even nodig om te bezorgen enzulks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou mij een krat komen brengen![]()
Waarom zou iemand die willen hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja.
Post die foto dannquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tja, het is een grote bestelling, dat heeft even nodig om te bezorgen enzulks.
Lastig he die caps boven de shiftquote:
Nou.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he die caps boven de shift
Waarom.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanavond kan ik helaas niet dronken worden.
Wat nou? 15000 kratjes is niet niks. Ik neem HJ dat niet kwalijk.quote:
Wattt doodslagquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik morgen om 7:00 moet opstaan.
Wat schattig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
game maken_+_!_!_!_!__!_!!_!_!!__!_!_!_!_!_!!!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:09 schreef koekendoeker het volgende:
ik heb wel eens ik kleine curcus html gedaan maat dat was aleen de basic
Gamemaker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
game maken_+_!_!_!_!__!_!!_!_!!__!_!_!_!_!_!!!
Boh zoveel drink ik nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat nou? 15000 kratjes is niet niks. Ik neem HJ dat niet kwalijk.
Verklaar nader?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Oceanview is echt een relallochtoon, met zn barkies
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je zei ah van ahhh en Albert Heijn hiiihaaahoooo.
GMTAquote:
ki7ki7quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gmta.quote:
ik weet allemaal harde shizzlequote:
omg ieeuw ja bah he zo'n slakquote:
ik ga nooit weg van een vrouw die ik eenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik ga nooit weg van een vrouw die ik een [ afbeelding ] tag heb gegeven.
Ik heb nog wel sambal voor je.quote:
Oeh ik kom wel langs.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel sambal voor je.
Want mijn moeder had het niet zo geniale idee om turkse pizza als avondeten te eten.
Deeglapje met een beetje sla, top.
Nou op een broodje, ketchup erop, sambal erop, eventueel tomaat erop.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe eet jij tonijn? Zo met sambal?
Okeequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oeh ik kom wel langs.
[..]
Nou op een broodje, ketchup erop, sambal erop, eventueel tomaat erop.
Okeequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oeh ik kom wel langs.
[..]
Nou op een broodje, ketchup erop, sambal erop, eventueel tomaat erop.
Red je t allemaal wel ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja wel oke, wel druk met school
Jij straks uit?
halfquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet wel wat tfoe betekent?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik ga zo ook nog maar wat eten, want weer honger maar wel misselijk.
[..]
Red je t allemaal wel ?
Jaa
Turkse pizza als avondeten is niks mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik ga zo ook nog maar wat eten, want weer honger maar wel misselijk.
[..]
Red je t allemaal wel ?
Jaa
Zelf pindakaas smelten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
en dan niet die zoete die je in de winkel koopt![]()
Betekent eigenlijk niets, letterlijk zo'n gebaar dat je op iemand spuugtquote:
Al die kleine kinderen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Betekent eigenlijk niets, letterlijk zo'n gebaar dat je op iemand spuugt
of als je iets afkeurt 'tfoe, wat doe je nou man??' of 'tfoe, de sambal is op'
Dat zijn net boterhammen qua maagvulling.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
Turkse pizza als avondeten is niks mee eigenlijk.
Hooiquote:
Gelukkig maarquote:
Daarom, praktisch geen groenten en dat 'vlees' dat erop moet zitten kon ik ook niet terugvinden..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Turkse pizza als avondeten is niks mee eigenlijk.
Ja echt erg idd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Al die kleine kinderen tegenwoordig.
Tfoeeeee oeef wejoooooo woelah.
Dan heb ik blijkbaar een kleine maag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:37 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat zijn net boterhammen qua maagvulling.
Oh ja dan eet je deeg met tomatensaus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
[..]
Gelukkig maar
[..]
Daarom, praktisch geen groenten en dat 'vlees' dat erop moet zitten kon ik ook niet terugvinden..
OEEH MAG IK EEN HAPJE?quote:
Daarom ja en dan sterk gekruid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar een kleine maag.
[..]
Oh ja dan eet je deeg met tomatensaus.
Succesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
Affijn, ik moet voor een mattie van mij weer wat Chrome apps gaan maken.
Weer iets nieuws, ik at net lasagne.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom ja en dan sterk gekruid.
Eigenlijk was het gewoon rood deeg met pitjes.
[..]
Succes
Het betekent toch 'spuug'? Met uitgang wordt het een werkwoord die aangeeft dat je óp iemand spuugt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Betekent eigenlijk niets, letterlijk zo'n gebaar dat je op iemand spuugt
of als je iets afkeurt 'tfoe, wat doe je nou man??' of 'tfoe, de sambal is op'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weer iets nieuws, ik at net lasagne.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Het betekent toch 'spuug'? Met uitgang wordt het een werkwoord die aangeeft dat je óp iemand spuugt.Uitgang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik weet niet wat spuug in het Marokkaans is, berber enzo.![]()
Was het wel lekker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moest toen ik dit topic doorlas gewoon even nadenken wat ik nou ook alweer had gegeten, een half uur geleden.
Ik wist het niet meer.___!
er zat vergif in je avondetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moest toen ik dit topic doorlas gewoon even nadenken wat ik nou ook alweer had gegeten, een half uur geleden.
Ik wist het niet meer.___!
Rajesh je hebt je werk niet goed gedaan, KOELIE.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die is wel goed, hapje nemen, opwarmen en weer teruggeven.
JA zeker.quote:
Tfoe 3alikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Uitgang?
Oh ik weet niet wat spuug in het Marokkaans is, berber enzo.
Zozoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wel, weet het inmiddels gelukkig wel weer. Broodje hamburger, en broodjes ei.
je wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
zal ik pics van mn dollo maken en dan naar iedereen op FOK! opsturen?![]()
Ik krijg het idee dat er inderdaad iets in m'n eten of in de lucht zit, wat er voor zorgt dat m'n lichaam sterk achteruit gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
er zat vergif in je avondeten
Ik hoef je dollo niet te zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Haha lul, krijg jequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Zo feestje en nu al moe, gaat lekker
Geen idee wat een dollo is. Het klinkt vies dus doe maar nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Heel middag op terras bakken met bier ja, wurde moei van.quote:
ginoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:46 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil weten of mijn dollo in je poes past.
Wel chillex toch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heel middag op terras bakken met bier ja, wurde moei van.
Ik kijk naar buiten ik zie wat een kut weer.quote:
Niets mis mee.quote:
Omg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten ik zie wat een kut weer.
Ik bel mijn schatje op ik zeg ik wil je kut weer
Mijn kut weer?
Grapje dushi ik kut weer.
Dat is wel hard.quote:
Een uitgang!quote:
Gino Pietermaai en de oude bokquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten ik zie wat een kut weer.
Ik bel mijn schatje op ik zeg ik wil je kut weer
Mijn kut weer?
Grapje dushi ik kut weer.
Ik kan niets beloven maar waarschijnlijk niet nee, ik ben ook weg mensen fijne avondquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou ik ga ook weer eens. K BAI, niet te zat hé.
Ja oke dan wel, je kan ook tfoe zeggen zonder die uitgangquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:49 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Een uitgang!In het liedje Rampaneren van Ali B. (
) en anderen zegt hij ook zo 'Tfoe 3alikoem, ik spit met spetters' = 'Ik spuug op jullie [...]'.
Is Berbers een soort Fries dan?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kwam er pas achter dat Gino Fresku is
Die heeft gewoon een leven. Overmorgen zal ze ons weer verblijden met haar OVfaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:53 schreef Plastic_zak het volgende:
HET BOEIT JULLIE NIKS DAT COBAN VOOR HET LAATST IN DEEL 331 HEEFT GEPOST?
tfoe, das echt domquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kwam er pas achter dat Gino Fresku is
Je weet ook dat dominee boxmang ook fresku is he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe kon ik dat ruiken, ik volg die shit niet
Ja echt hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die vent schijt 7 kleuren stront hehe
Rapper uit eindhoven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is fresku? Ben ik zeker te oud voor?
Ahaquote:
Hem ken ik nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je weet ook dat dominee boxmang ook fresku is he?
Gelukkig heb je geen ambitie om rijk te wordenquote:
Ik heb alleen een broertje en die is volgens mij ook nog eens ouder dan jouquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je krijgt korting als je een zusje hebt (en pics stuurt)
Ik heb 3 zusjes maar no way dat P_z daar foto's van krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broertje en die is volgens mij ook nog eens ouder dan jou
Steel zijn bier en stuur het naar mij op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broertje en die is volgens mij ook nog eens ouder dan jou
Je bent zelf 32 (?)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 zusjes maar no way dat P_z daar foto's van krijgt
Hij heeft geen bier meer, heb ik afgelopen donderdag allemaal opgezopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Steel zijn bier en stuur het naar mij op.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent zelf 32 (?)Dus ze zijn soberzo te oud voor me.
Correct.quote:
Je maakt geen kans, je bent geen marocquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die van 22 misschien niet. Heeft ze ping?![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Correct.
Mn zoon is 2,5 jaar ouder dan zn tante
Hahah ooh die 1e ken ik nog wel, ooit gezienquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze is trouwens ook meesterlijk
Klopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je maakt geen kans, je bent geen maroc
Je zusje valt alleen op Marokkanen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 van de 3 jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je zusje valt alleen op Marokkanen?
Oh, is dat er zo eentjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja helaas welquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
En als ik een vuilniszakjas koop ?
en ook zo'n fagtasjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
En als ik een vuilniszakjas koop ?
Tjah als zij gelukkig zijn vind ik het prima.quote:
Het is maar net waar je op valt idd, vriendin van mij geeft ook de voorkeur aan allochtonenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah als zij gelukkig zijn vind ik het prima.
Is wel grappig. Mn ene zus woont in Rotterdam. Wit haar, lichte huid, blauwe ogen kortom kaaskop ten top.
Zat ik met haar op het terras, tafel verder zaten marokkanen over ons te roddelen in het marokkaans.
Zus staat op, loopt naar ze toe en in vloeiend marokkaans zet ze die gasten ff op hun plek![]()
Die gezichten toen
ja als je al ruim 20 jaar met marokkaanse mensen omgaat pik je vanzelf wat opquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is maar net waar je op valt idd, vriendin van mij geeft ook de voorkeur aan allochtonenMaar ze vermijdt er 'zo eentje' te zijn.
Omg hahaze kan Marokkaans?
Hoe heeft ze dat geleerd
ik ookquote:
Die afgang moet ik zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja als je al ruim 20 jaar met marokkaanse mensen omgaat pik je vanzelf wat op
Nee, ik kan zo wel wat mensen opnoemen die ik nog wel eens van de trap zou willen duwen, misschien wel een stuk of 7.quote:
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik kan zo wel wat mensen opnoemen die ik nog wel eens van de trap zou willen duwen, misschien wel een stuk of 7.
Hoezo afgang? In Rotterdam red je het echt niet met alleen Nederlands en Engels hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ook
[..]
Die afgang moet ik zien.
Weet je hoe kinderlijk meeste jongens van 17 zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben 17, zij is bijna 23. Problemen ?
Ik bedoelde die afgang van die stoere Marokkanen die je zusje voor schut zettequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo afgang? In Rotterdam red je het echt niet met alleen Nederlands en Engels hoor
Hahahahaa zie 't al voor mequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Godver.. de kat van mijn bovenbuurman is weer eens naar binnen geslopen. Ik keek net naar links, opeens zat daar een rooie kat. Ik schrok me kapot
Je bent zelf 17.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Weet je hoe kinderlijk meeste jongens van 17 zijn
Dat was zo geniaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik bedoelde die afgang van die stoere Marokkanen die je zusje voor schut zette
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Godver.. de kat van mijn bovenbuurman is weer eens naar binnen geslopen. Ik keek net naar links, opeens zat daar een rooie kat. Ik schrok me kapot
Het leuke was dat die kat schrok van mijn schrikreactiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahahaa zie 't al voor me
Hoi doeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:35 schreef TWP het volgende:
Ik kom even hallo zeggen maar eigenlijk ga ik nu weer weg. Doei.
Maar we houden van elkaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was zo geniaal![]()
P_z ja dat is erg
Haha gelukkig is het een schatje. Ze heeft zich nu verstopt onder mijn bedquote:
GEESTEN VRIENDquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
HOI
Ik moet even wat meedelen.
Ik stond net in de badkamer en toen ging ineens de elektrische tandenborstel aan.
Ik geef de schuld aan geesten.
Illuminati.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
HOI
Ik stond net in de badkamer en toen ging ineens de elektrische tandenborstel aan.
Het is de overheid die haarp gebruikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
HOI
Bruute?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Brute mot die hier naar binnen is gevlogen.
Maar wat als het nou geen vrienden zijn ?quote:
Dat zijn mensen.quote:
Bestaat het dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bruute?
[..]
Maar wat als het nou geen vrienden zijn ?
[..]
Dat zijn mensen.
Ja bedoel ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bruute?
[..]
Maar wat als het nou geen vrienden zijn ?
[..]
Dat zijn mensen.
Misschien was het de kat van mijn bovenbuurman. Die kat is echt een ninja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
HOI
Wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het is de overheid die haarp gebruikt.
Ja.quote:
Wat heb ik gedaan om ze op me af te krijgen?quote:
Ik heb geen buren met kattenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien was het de kat van mijn bovenbuurman. Die kat is echt een ninja.
stralingquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat?
En mijn iTunes shuffle was ook al zo eng goed bezig.
Nothing Compares to You, Chelsea Dagger, Ruby, Smells Like Teen Spirit, vervolgens een nummer van Santana en daarna Dani California.
ER ZIT EEN GEEST IN MIJN COMPUTER
Smells Like Teen Spirit ik vind dat maar een kutlied.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat?
En mijn iTunes shuffle was ook al zo eng goed bezig.
Nothing Compares to You, Chelsea Dagger, Ruby, Smells Like Teen Spirit, vervolgens een nummer van Santana en daarna Dani California.
ER ZIT EEN GEEST IN MIJN COMPUTER
Ik vind m leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Smells Like Teen Spirit ik vind dat maar een kutlied.
HOGE HEREN IN DEN HAAG
Straling die de aardbeving in Japan heeft veroorzaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
www.maps.google.nl ?
[..]
Wat voor straling?
Ik woon er, maar bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
www.maps.google.nl ?
[..]
Wat voor straling?
Nee Geert jonge hij wilt wat wilders zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind m leuk![]()
Rutte in mn computer?
Niet, die werden veroorzaakt door de ondergrondse nucleaire oefeningen van de VS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Straling die de aardbeving in Japan heeft veroorzaakt.
Jij bent wakker, mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Straling die de aardbeving in Japan heeft veroorzaakt.
Oh graag gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon er, maar bedankt voor de tip.
Maar ik draag geen hoofddoek, wat moet ie dan met mij ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee Geert jonge hij wilt wat wilders zijn.
Waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh graag gedaan![]()
Ben je ook te vinden via www.nummerzoeker.com ?
[..]
Maar ik draag geen hoofddoek, wat moet ie dan met mij ?
Nee. Die aardbevingen in de vs dit jaar zijn wel door ondergrondse ontploffingen gekomen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet, die werden veroorzaakt door de ondergrondse nucleaire oefeningen van de VS.
Hij is toch ook tegen andere dingen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geert Wilders met zn antimoslim beleid etc. ?
Maar niet tegen 19-jarige Nederlandse meisjes die goed opgeleid zijn en werken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij is toch ook tegen andere dingen...
Die werden veroorzaakt door dezelfde oefeningen. Net als de tsunami in 2006 op boxing day. Die werd ook door atoombommen veroorzaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee. Die aardbevingen in de vs dit jaar zijn wel door ondergrondse ontploffingen gekomen.
Een vis/hamster?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat heeft net mn nieuwste huisdier opgegeten
Gratis voedselquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat heeft net mn nieuwste huisdier opgegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Nee een spin van zo'n 3cm doorsnede die hier sinds gisteren rondliepquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:14 schreef Oceanview het volgende:
...en maak kans op ¤100 cheque bij ah op non-food producten.
AH verkoopt toch (bijna) alleen maar food.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee een spin van zo'n 3cm doorsnede die hier sinds gisteren rondliep
Shampoo, wc rollen, schoonmaakmiddelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Stiekem nog best veel non-food hoor
Ik was al helemaal gewend aan Simon hoorquote:
Wasmiddel, vaatwastabletten, cosmetica. Nou, je zit zo aan die 100 euro hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:14 schreef Oceanview het volgende:
...en maak kans op ¤100 cheque bij ah op non-food producten.
AH verkoopt toch (bijna) alleen maar food.
Bestek, bekers, handdoeken, theedoeken, glazen, bloemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Shampoo, wc rollen, schoonmaakmiddel
Die dingen kosten niet meer dan ¤5 p/s?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wasmiddel, vaatwastabletten, cosmetica. Nou, je zit zo aan die 100 euro hoor.
100 euro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bestek, bekers, handdoeken, theedoeken, glazen, bloemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |