G3 installatie, ik dacht rond 2005 ingebouwd. Niet af-fabriek in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:02 schreef Diemux het volgende:
Wat voor LPG installatie, wanneer ingebouwd?
Ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
G3 werkt zonder problemen?
In ieder geval tvp voor foto's
Paar km van Eindhoven vandaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef welkominspace het volgende:
ook tvp voor de foto's.
zoek wel een wagen met klasse
en waar de fuck ligt best?
Het is een LPG G3 installatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:29 schreef RD4 het volgende:
Ik stuur deze door naar mijn vader, is al een tijdje naar een A4 of A6 aan het zoeken en op gas is een pré. Misschien een stomme vraag, maar heeft ie een G3 of een 'normale' LPG installatie?
Hai, mooi bakkie. Jammer van de bekleding anders had ik serieus interesse, maar de kleur trekt me niet zo. Succes met de verkoop!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok ben benieuwd wat je er van vindt
Ok, thanks!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hai, mooi bakkie. Jammer van de bekleding anders had ik serieus interesse, maar de kleur trekt me niet zo. Succes met de verkoop!
Thanks! Ik heb ook een Leonquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Descendent het volgende:
Leuke bak wel.
Maar je krijgt me lekker toch niet uit mn Leon!
Nou, dan weet je wat je te doen staatquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb ook een Leon![]()
Leuke wagen maar niet te vergelijken met deze Audi
Het is niet zomaar een auto, deze heeft nieuw meer dan ¤ 45.000,- gekost zonder de LPG installatie en is erg goed onderhouden. Maar een bod doen kan altijd, misschien ga ik wel akkoord met een lager bedrag dan het gevraagdequote:Op maandag 10 oktober 2011 12:14 schreef valek het volgende:
Is 8500 niet te veel voor een auto van 10 jaar oud?
Algehele storing? Misschien is 't alleen een kapotte sensorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:49 schreef leolinedance het volgende:
Nieuwe auto opgehaald
Prijsverlaging naar 8500 euro. PDC werkt niet helemaal goed kwam ik achter, waarschijnlijk een softwarefoutje en makkelijk te verhelpen.
Vandaag 100 km gereden in deze Audi, rijdt echt super! De CVT automaat is toch wel een genot..
Piept bij het achteruit rijden, ook al staat er niks achter de auto. Heeft het wel gewoon altijd goed gedaan. Vraagprijs naar 8000 euroquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Algehele storing? Misschien is 't alleen een kapotte sensor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |