quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:18 schreef ElmoFan het volgende:
Het enige wat ik kan doen is de map bekijken
Raar, als ik dat doe bij een 128 kom ik er niet in. 80 welquote:
Voordeel is dat ie niet in de final version komt hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:46 schreef benx het volgende:
nou heb ik gedaan wat er in de op stond met de E veranderen, maar nu doet die niks meer, waardeloos EA, echt waardeloos dit.
Koeler dan de jouwe, want wel fatsoenlijk in elkaar gezet. Christ.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:01 schreef rumiii het volgende:
Wie wil spelen?
rumiii
..
Hoe warm is jullie processor als jullie spelen?
Ik krijg hem niet boven de 60 tijdens het spelen, ik heb geen idee waarmee ik kan vergelijken vandaar,quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Koeler dan de jouwe, want wel fatsoenlijk in elkaar gezet. Christ.
Meer mensen hebben er last van dat ze geen keybindings op hun muis kunnen zetten. Ik heb wel prone van z naar c gedaan dat ging wel goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom kan ik niet keybindings veranderen? bijv. melee - middlemousebutton.
(ik heb een rat7 overigens als muis) erg irritant..
Snap niet waarom ze niet de gameplay (grotendeels) van bfbc2 hebben overgenomen.. er was niks mis mee in mijn mening.
Tenminste ik heb niet hetzelfde gevoel als ik zo speel.
Ook erg unhappy over de webbrowser.
Onhandig en neemt onnodig geheugen in beslag ondanks dat ik er genoeg van heb. (6gb ddr3)
ik hoop dat je ze dat in de browser nog verandere want anders is het wel erg kutquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:10 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Meer mensen hebben er last van dat ze geen keybindings op hun muis kunnen zetten. Ik heb wel prone van z naar c gedaan dat ging wel goed.
Vind ook wel dat dat browser gedoe erg irritant is idd.
Uitzending naar Uruzgan gehad? Want ja, daar werden ze immers ook OVERSPOELD met Taliban.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Roces18 het volgende:
Met 128 spelers is het tenminste een echte oorlog. In plaats van mensen daadwerkelijk op te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |