De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe, maar ken ik al! Even die apenfilm binnenhalen. Goede kwaliteit ?quote:
Maar natuurlijk doe je dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT, ik gehoorzaam!
[..]
Toffe, maar ken ik al! Even die apenfilm binnenhalen. Goede kwaliteit ?
Wafels.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga wafels eten.
Waarom? Omdat het kan.
Oja, en omdat ik honger heb.
Is die er al in een beetje goede kwaliteit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT, ik gehoorzaam!
[..]
Toffe, maar ken ik al! Even die apenfilm binnenhalen. Goede kwaliteit ?
Met wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
Je hebt me wel flink ingehaald trouwens Dalando.
Wafels zijn wel lekker, maar tering zoet. En om dit tijdstip, zoete dingen? Beetje verneuking dan, ik ben wat lichtjes aangeschotenquote:
Ik hoop het. Ik kijk even rond op de piratenbaai, maar volgens mij is het enkel meukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Is die er al in een beetje goede kwaliteit?
Ik heb m in de bios gezien, dus weet niet hoe hij nu al te downloaden is..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik kijk even rond op de piratenbaai, maar volgens mij is het enkel meuk
Ja, ik zat ook al te kijken. Kom niet veel goeds tegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik kijk even rond op de piratenbaai, maar volgens mij is het enkel meuk
Posts.quote:
Zoet is wel prima vind ik, bij gebrek aan beter.quote:[..]
Wafels zijn wel lekker, maar tering zoet. En om dit tijdstip, zoete dingen? Beetje verneuking dan, ik ben wat lichtjes aangeschoten
Okequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Posts.
[..]
Zoet is wel prima vind ik, bij gebrek aan beter.
Jammer zeg..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
Die wafels zijn trouwens wel fucking klein, 3 happen en op zijn ze.
Je stond eerst nog onder me, volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:15 schreef Dalando het volgende:
Ik post toch niet zoveel in UDOWU? Pff.
En omdat je botje bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga wafels eten.
Waarom? Omdat het kan.
Oja, en omdat ik honger heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |