quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
Takaiki is vooral te herkennen aan haarsproeten
Oh wacht, Erik heeft haar gezien bij het Nationaal Songfestival natuurlijk![]()
Terug van cursus, compleet gesmolten van de warmte, zowel Beetle als ik.
Het was leuk, maar oh oh oh wat is het moeilijk om Beetles aandacht vast te houden
True, dat laatstequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Je moet haar ook echt voor de les al goed uit laten razen zodat de ergste hyper dr af is.
Dat moet ik met Billy nog steeds doen als ik met hem wil werken, anders wordt het niks![]()
Volgens mij is Biet dr zo een die net als Billy en Sjon NOOIT echt kapot moe is
Ja d'r zitten twee bull-achtige ietsen in de groep!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw zit dr een bullterrier in de groep?
Daar zijn wij zo dol op, de honden en ik
Dat heb ik dus ook elke dagquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
Bij sommige foto's denk ik "Jeebus, wat is ze klein" en bij andere foto's "Oh, toch niet zo klein"
Die hond van jou is niet normaal D:
Thanks!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
Goed bezig Beetle & Greessie
Wat is het toch een lekker ding
Ok! En ze zijn allebei erg liefquote:
Boewhahahahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Thanks!
Maar Beetle is ook best leuk hoor
Zalige foto!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook alleen maar ongeleide projectielen vanmorgen, zelfs Chico liep erbij, maar achteraan, dus we zien m weer niet
Ik wil hem!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
Boor vond hem ook wel lollig!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]Je moet gewoon van hem houden toch?
Hij is inderdaad leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Fok de popo
![]()
Geniaal, kerstkaart is klaaarrrrrrrrrrr
Ja he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]Je moet gewoon van hem houden toch?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Fok de popo
![]()
Geniaal, kerstkaart is klaaarrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is een sad face, geen foto meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Kijk, nu dit tafereel weer, met veel gemekker
[ afbeelding ]
Ajakkesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Omg u guise, ik had zo iets vreemds netKeimooi weer dus een uur met Charlie geweest naar park enzo, komen we daar een man tegen met een Lab die die los heeft. Dus die honden wat dollen en toen zei die man "Ik loop weer door, loop je mee" Ik moest die kant op en dat is geen eng bospaadje o.i.d dus prima
Lopen we door, en zo leer ik de naam van de labrador die Charlie heeft gebeten bla bla totdat je daar rechts kunt. Hij vroeg waar ik heen ging, en ik wees naar voren omdat ik gewoon dat pad zou volgen naar huis. Toen vroeg hij waar ik woonde dus ik was al wtf, en wees maar gewoon dezelfde kant op zonder duidelijk te zijn.
Vervolgens probeerde hij me zo ver te krijgen om mee rechtsaf te gaan "Gaan we een rondje maken, terug naar het park, kom".
"Nee meneer, ik ga naar huis en die is zoals ik al zei de andere kant. Daarbij ga ik niet met vreemde mannen mee."
Toen begon hij te flippendus ik zeg "Meneer, ik beschuldig u nergens van, ik bedoel vreemd als in onbekend, ik ken u niet"
Toen had ik hem op zijn hart getrapt enzo, hij voelde zich heel naar en "toe maar, ga maar, straks krijg ik de politie op mijn dak, toe maar ga maar"
Echt wtfDoor die reactie ben ik helemaal blij dat ik niet mee ben gegaan
- Oh, ik vergeet het deel waar hij vraag of ik' in t eh verre verleden odzeau wat heb meegemaakt met mannen etcetc"
Gyazo werkt dus echt niet meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dit is een sad face, geen foto meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |