abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:24:51 #1
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_102566568
Hallo allemaal,

Er zijn van die momenten, dat je terug verlangt naar dingen uit je jeugd. Zo'n moment speelt zich nu af. TS verveelt zich namelijk stierlijk (de reden is nu even niet belangrijk) en besloot een film te gaan kijken. Wat doet de moderne man van tegenwoordig dan? Juist! Die pakt allereerst de TVGids erbij. Helaas er stond geen film in die TS interesseerde, op één na dan, maar die was al een half uur voordat TS in de gids keek begonnen. Helaas voor TS.

TS, modern als hij is, gaat naar internet en navigeert naar een website waarvan hij niet weet of hij de naam hier mag noemen, maar het was iets met gratis volledige films.net, alwaar een keur aan .divx films op hem stonden te wachten. TS selecteerde er een en was verrast om te zien dat hij in een keer een film had gevonden die niet onderhand al was verwijderd, TS had namelijk nogal slechte ervaringen met DIVX websites, maar TS had dan ook al geruime tijd geen gebruik gemaakt van deze websites. Nu wilde het probleem dat telkens na ongeveer 5 minuten er zo'n laad balkje verscheen dat niet meer weg wilde gaan. Het duurde dan ook nog geen kwartier of de buren waren getuige van het zeer uitgebreide, soms zelf rijmende, vocabulaire van TS.
TS besloot het over een andere boeg te gooien: "Ik kan die DIVX toch gewoon downloaden!", maar nee de downloadsite nam TS in het ootje, navigeren naar het 'bestand' leverde een redirect op naar de homepagina van YouTube.

En nu is TS dus een beetje moedeloos, vroegâh, vroegâh had TS gewoon Kazaa++ opgestart, gezocht naar een random film, en klikkerdeklik! downloaden maar, later kon TS hetzelfde maar dan met Vuze, enige jaren geleden werd daar ook de zoekmogelijkheid uit geflikkerd.
Maar nee, zie het contrast met tegenwoordig. Usenet, Torrentprogramma, torrentsite. TS is een beetje achterop geraakt met downloaden. Hoe moet dat nou? TS zoekt hopeloos naar bronnen op het internet die hem simpel uitleggen hoe je gratis iets van internet kunt stelen, maar nee;
Door de (commerciele / spam) bomen ziet TS het bos niet meer. En nu, hoor ik je denken. "Wat moet ik hiermee?". Nou: TS vraagt jouw hulp! Hoe doe jij dat nou? Gratis stelen van internet? Kun jij het op een simpele manier uitleggen?

Ik kan natuurlijk niet van jullie verlangen dat jullie mij compleet zonder er zelf belang bij hebben helpen, daarom ligt voor de beste uitleg ook een fan-tas-tische prijs klaar. Diegene die e.e.a. het beste weet uit te leggen wint namelijk het enige echte, onofficiele "help n00b13 de saaie avonden door"-wisselbeker plaatje.

TLDR: TS verlangt naar de tijd dat Kazaa++ nog bestond, want hij ziet door de bomen het goeie downloadbos niet meer. TS vraagt hulp van eckte bazen. Diegene die e.e.a. het beste weet uit te leggen wint het enige echte, onofficiele "help n00b13 de saaie avonden door"-wisselbeker plaatje.

Bij voorbaat dank aan u allen! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')