quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Merkie het volgende:
Exchange werkt fantastisch, net zo goed als op de iPhone. Kan niet beter dus.
?quote:
kijk daar heb ik wat aan. En inderdaad, het werkt subliem op de iphone.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Revolution-NL het volgende:
WP7 mango werkt geniaal met Exchange. Met name de linked inbox is een hele mooie feature
Ik haat Android, vind het juist geweldig dat er een open OS is voor knutselaars en ontwikkelaars. Ik vind alleen WP7 beter bij mij passen. Als je een telefoon alleen nodig hebt voor dagelijks gebruik, dus niet om zelf te ontwikkelen, flashen, hacken en weet ik wat allemaal, dan denk ik dat je meer hebt aan WP7. Vind het zelf zonde om Android voor normaal gebruik te gebruiken, 50% van de features en mogelijkheden worden dan nooit gebruikt. Maar dat is mijn mening! En dat Android nu meer apps heeft is puur en alleen omdat het langer bestaat, en een grotere fanbase heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:23 schreef jpjedi het volgende:
Waarom haat op Android inderdaad, machtig mooi OS..
Ik noem het puur en alleen open omdat je zelf kunt beslissen welke apps je er op zet. Bij Windows Phone en iOs moet het via de Appstore/Marketplace gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom noemt iedereen Android een 'open' OS? Google heeft de touwtjes daar strak in handen, en ik heb het idee dat de jailbreak community bij iOS (die gedoogd wordt) veel florisanter is dan de rooting community van Android.
Ik ben van plan een begin te maken, het ziet er heel eenvoudig uit. De software is gratis, alleen het publishen van apps kost 99 dollar (ik geloof eenmalig). Daarom wil ik het pas echt doen als ik genoeg tijd heb om iets nuttigs te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:57 schreef Dimens het volgende:
Zijn er hier eigenlijk al users die ontwikkelen voor Windows Phone 7?
Ik ben een beginnende iOS developer maar ik wil uiteindelijk niet voor een platform developen en het uit bereiden naar meer devices. Android niet, dat lijkt mij echt een hell en ik zie daar geen toekomst in. Windows Phone 7 weer wel, lijkt mij leuk om daar Apps voor te maken.
Net als Apple dus, daar kost het publiceren ook $99,- maar dat is per jaar. Ik ben nu al een heel eind met het maken van Apps voor Apple maar ik wil dezelfde Apps eigenlijk ook voor Windows Mango gaan maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik noem het puur en alleen open omdat je zelf kunt beslissen welke apps je er op zet. Bij Windows Phone en iOs moet het via de Appstore/Marketplace gaan.
[..]
Ik ben van plan een begin te maken, het ziet er heel eenvoudig uit. De software is gratis, alleen het publishen van apps kost 99 dollar (ik geloof eenmalig). Daarom wil ik het pas echt doen als ik genoeg tijd heb om iets nuttigs te ontwikkelen.
Haha, echt niet. Bij Android worden compleet nieuwe ROMs gemaakt voor allerlei telefoons. Gaat veel verder dan die modificaties die Jailbreak toestaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom noemt iedereen Android een 'open' OS? Google heeft de touwtjes daar strak in handen, en ik heb het idee dat de jailbreak community bij iOS (die gedoogd wordt) veel florisanter is dan de rooting community van Android.
Dus? De omzet en totale activiteit is veel hoger bij jailbreaking, Relatief veel meer iPhones zijn gejailbreakt ten opzichte van geroot bij Android.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haha, echt niet. Bij Android worden compleet nieuwe ROMs gemaakt voor allerlei telefoons. Gaat veel verder dan die modificaties die Jailbreak toestaat.
Dat betwijfel ik. Als je naar een forum als dat van XDA-developers kijkt, zie je wel dat er enorm veel activiteit is bij Android. Er wordt zelfs nog ontwikkeld voor apparaten van jaren geleden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus? De omzet en totale activiteit is veel hoger bij jailbreaking,
Geen idee of dit klopt, maar als dat zo is zal dat waarschijnlijk komen omdat Jailbreaken veel bekender is dan rooten, het eenvoudiger is en het functies toevoegd die Android vaak zelf al bezit (en je daarom dus niet hoeft te rooten).quote:Relatief veel meer iPhones zijn gejailbreakt ten opzichte van geroot bij Android.
Dat er meer telefoon gejailbreakt zijn zegt niets over de community, het aantal ontwikkelaars is veel belangrijker en wat dat betreft zit het echt wel snor bij Android.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus? De omzet en totale activiteit is veel hoger bij jailbreaking, Relatief veel meer iPhones zijn gejailbreakt ten opzichte van geroot bij Android.
Lumia 800 heeft wel een goede camera volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik vind wp echt vet. Vind het alleen jammer dat er nog geen toestel is met een goede camera die mijn sgs2 camera kan vervangen.
Nee, natuurlijk niet. Een telefoon heb je altijd bij je, een camera niet. Het gaat er niet om wat de kwaliteit is van de beste camera die je hebt, het gaat erom wat de kwaliteit is van de camera waarmee je het vaakst foto's maakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je foto's wil maken dan pak je toch een foto camera ipv een mobieltje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |