Ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil met andere HTC toestellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef Draganta het volgende:
Alleen jammer van de hardware, de HTC Titan is nog steeds de zwaarste met zijn 1500 mhz, en hij ziet een beetje anders uit dan de meeste HTC's, dat gelukkig wel!
Welke nieuwe Windows Phone?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef rubje het volgende:
goed, wie hier op FOK!~heeft inmiddels de gang naar de winkel gemaakt (of bestelt)om deze nieuwe Windows phone op te halen en te gebruiken want ben wel benieuwd naar de gebruikerservaringen.
de hd2 werd destijds ook huge genoemd en deze is nog 0,4" groter. Afhankelijk van hoe je t toestel gebruikt kan t heel prettig zijn. Ben zowel over mn hd2 als mn 7 trophy dan ook dik tevreden. Trophy voor mobielheid en hd2 voor gebruiksgemak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:24 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil met andere HTC toestellen.
Alleen dat de Titan huge is.
Verder is het verschil qua specs toch niet zo groot?
Op de schermgrootte na dan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Is WP trouwens te koppelen met Google services? Dus agenda, contacten en mail?
Contacten zijn dus direct te syncen? Dat zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eén ding is me wel opgevallen, hij pakt alleen maar een agenda, niet de andere agenda's die ik ook in calendar heb.
Moet je via m.google.com/sync instellen. Alleen ondersteunt de Google-website alleen iOS-apparaten (vreemd genoeg), dus moet je een iPad-useragent klonen op je computer en op deze manier alle agenda's aanvinken voor je WP7-device.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eén ding is me wel opgevallen, hij pakt alleen maar een agenda, niet de andere agenda's die ik ook in calendar heb.
wow, laatste keer dat ik dat checkte was het heel omslachtig, nu met een tutorial simpel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je via m.google.com/sync instellen. Alleen ondersteunt de Google-website alleen iOS-apparaten (vreemd genoeg), dus moet je een iPad-useragent klonen op je computer en op deze manier alle agenda's aanvinken voor je WP7-device.
In Office 2010 heb je inderdaad "save to Web"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef Draganta het volgende:
Ik zou ook graag Office documenten willen syncen, maar het werkt nog niet optimaal. Ik heb Office 2007, en als ik iets op mn Skydrive wil zetten, moet dat handmatig, of met Windows Live Mesh. Dat laatste pleurt de documenten op een vreemde locatie op Skydrive, waardoor ik ze niet kan vinden op mn telefoon. Echt jammer! Nu lig ik de hele tijd handmatig te kutten. Hoe zit het in Office 2010?
Niet gericht op zakelijk gebruik misschien, maar ik kan er prima zakelijk mee werken via activesync, onenote, word, excel, calendar en straks ook nog lync integratiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Office 365 integratie kom je een heel eind mee. Maar vooralsnog is Windows Phone 7 niet gericht op zakelijk gebruik. Dat gaat pas echt los met de ondersteuning van Exchange Active Sync, en overige diensten die niet onder dat portfolio vallen. Het gaat echter wel even duren voordat dat ondersteund gaat worden. Zal pas met de volgende grote update komen. Na Apollo dus.
Volgens velen gaat Apollo Windows Phone 8 heten, maar wordt de officiële versie dan denk ik 7.3 (die van mango is ook 7.1, check maar eens de dev tools van microsoft voor mango). Ik wil echt zoo graag weten wat voor features ze nu in de planning hebben!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Office 365 integratie kom je een heel eind mee. Maar vooralsnog is Windows Phone 7 niet gericht op zakelijk gebruik. Dat gaat pas echt los met de ondersteuning van Exchange Active Sync, en overige diensten die niet onder dat portfolio vallen. Het gaat echter wel even duren voordat dat ondersteund gaat worden. Zal pas met de volgende grote update komen. Na Apollo dus.
Er is nog niets bekend over WP8 dus daar valt echt niets over te zeggen, echt nog volledig onbekend wat MS van plan is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:49 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben erg gecharmeerd van de Lumia na 7 iphones. Natuurlijk wil ik nog wat testen alvorens ik besluit maar 2 zaken die ik me op het moment afvraag.
-Kan hij volledig geïntegreerd worden in een exchange omgeving?
-Kan hij later met W8 worden opgewaardeerd? Of zijn daar technische/commerciele beperkingen voor.
de huidige versie op de Lumia kan wel volledig met exchange integreren?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er is nog niets bekend over WP8 dus daar valt echt niets over te zeggen, echt nog volledig onbekend wat MS van plan is.
Wat bedoel je met volledig? Ik krijg mijn school mail en agenda direct door via push, werkt allemaal super.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
de huidige versie op de Lumia kan wel volledig met exchange integreren?
Ik gebruik geen exchange, maar lees je ff in, er zullen vast genoeg recensies over zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
de huidige versie op de Lumia kan wel volledig met exchange integreren?
ah mooi, dat bedoel ik,quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:11 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat bedoel je met volledig? Ik krijg mijn school mail en agenda direct door via push, werkt allemaal super.
Activesync is inderdaad mogelijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ah mooi, dat bedoel ik,
contacten, kalender en e-mail syncen met de exchange server is mijn belangrijkste potential dealbreaker. Maar het zou absurd zijn als een Windows phone dit niet zou kunnen eigenlijk aangezien exchange een MS paradepaardje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |