Je kan ook wachten op de nieuwe Nokia Windows phones. Waarschijnlijk krijg je met een Nokia ook Ovi maps navigatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:33 schreef hjs het volgende:
Ik zit ook te kijken naar de HTC Radar, heb nu een iphone abo dat afloopt en heb niet zoveel zin om 250 euro voor de 4S te betalen.
1 jaar i200 abo is de Radar nog geen 100 euro, dat is een veel leukere deal en volgens mij kun je bijna alles op de Radar wat ook op een Iphone kan (op instagram en wordfeud na dan).
Maar ik ga toch maar voor een één jaar abo, als het toch niet bevalt zit ik er niet te lang aan vast
Strakke design. Vind deze qua specs wel tegenvallen dus ik sla hem over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, Nokia doet nu ook met ons mee
[ afbeelding ]
Nokia Lumia 800 (high end, directe beschikbaarheid Nederland)
http://www.pocketinfo.nl/(...)-windows-phone-62087
Nokia Lumia 710 (low-end, wachten tot volgend jaar)
http://www.pocketinfo.nl/(...)hone-van-nokia-62086
Mooie kleuren, gaat lekker opvallen tussen de HTC's en Samsungs in de winkel.
Zwart is hij inderdaad superstrakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Dasjonny het volgende:
Die zwarte![]()
Heerlijk design, helaas nog niet al te beste specs, ik denk mede door Microsoft en z'n limieten. Ik wacht wel tot volgend jaar wanneer ze met een HD scherm komen en evt dual cores. Al zal deze al wel rap genoeg draaien op Mango.
[ afbeelding ]
Nope, kan (nog) nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee jongens, misschien weten jullie het. Sinds Mango kunnen tiles een achterkant hebben met daarop informatie, die dingen draaien automatisch om na een paar seconden, maar soms wil je dat ze wat sneller draaien. Weten jullie of je dat op een manier met een gesture ofzo kan forceren?
Huh? Dat had ik gemist, is dat ding het eerste WP7 toestel met microSD slot waar je ook iets in kan stoppen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef BurnaBoy het volgende:
8GB of internal storage, with microSD card slot that supports up to 24GB in total
Dit staat bij die nokia 710 op pocketinfo
Wordt dit nieuw ? Zou wel tof zijn als ik over een jaar mijn abbo weer ga verlengen als dat mag van microsoft.![]()
Weer een reden om te blijven bij wp7
Dan waren ze iets te enthousiast, volgens de officiele Nokia specs namelijk niet:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Geen idee, maar volgens pocketinfo dus wel.
Puike nickname.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:17 schreef L3viathan het volgende:
Die 800 ga ik zeker halen![]()
Heerlijk design.. niet van die eenheidsworst die HTC er aan de lopende band uitpoept
Je bedoelt een SD slot die helemaal begraven is in het toestel? Ja, kaartje vervangen kan altijd, maar je telefoon is er niet voor ontworpenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Nee mag niet maar het kan wel. Mijn Dell Venue Pro heeft ook een sd slot.
Het was dat er al 16 gig inzat anders had ik hem ook wel vervangen.
Ja dat ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt een SD slot die helemaal begraven is in het toestel? Ja, kaartje vervangen kan altijd, maar je telefoon is er niet voor ontworpen
Dat kan al hoor. Het zijn alleen de apps die het niet ondersteunen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:22 schreef Merkie het volgende:
Nou nog WP7.6 waardoor de multitasking normaal werkt en je niet meer vast in apps zit.
Alleen jammer van de hardware, de HTC Titan is nog steeds de zwaarste met zijn 1500 mhz, en hij ziet een beetje anders uit dan de meeste HTC's, dat gelukkig wel!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:17 schreef L3viathan het volgende:
Die 800 ga ik zeker halen![]()
Heerlijk design.. niet van die eenheidsworst die HTC er aan de lopende band uitpoept
Dat is niet bij alle toestellen helaas. Mijn HTC Titan heeft een geheugenchip ipv een verstopte sd kaart slot. Maar 16 gb is genoeg, ik had al genoeg aan de 8 gb van mn vorige telefoon, inclusief muziek en TomTomquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt een SD slot die helemaal begraven is in het toestel? Ja, kaartje vervangen kan altijd, maar je telefoon is er niet voor ontworpen
Ik moet nog 5 maandjes wachten totdat mijn abonnement afgelopen is Dan ga ik voor een windows telefoon denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind ze echt supervet. Vooral die blauwe 800.
Ben altijd al een Nokia-fan geweest en eerlijk gezegd kan Android me nog niet overtuigen. Heb nu een Samsung Galaxy S2 en hiervoor een HTC Desire. Aardige toestellen, maar niet veel meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |