Ik verloor gisteren de finale in de 90e minuut na 3-0 te hebben voorgestaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef Heskeysucks het volgende:
jasorry maar verloor laatste minuut ;s zo kut hea
Dan speel je het toch nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef Heskeysucks het volgende:
jasorry maar verloor laatste minuut ;s zo kut hea
posers die denken de Pino0 na te kunnen doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:44 schreef GuRBuH het volgende:
Er is maar 1 echte pino, eeeeen echte pinoooooooo!!!
Ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie kunnen er nu alweer op de webapp? Ik in ieder geval niet. Zero blijkbaar wel, steelt al onze deals weg.
Ik ben Psvunited (MC?)quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie kunnen er nu alweer op de webapp? Ik in ieder geval niet. Zero blijkbaar wel, steelt al onze deals weg.
In het kort: Niet happen, blijf wachten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef Leanishibe het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe tactical defending exact werkt? Want ze komen er bij mij constant doorheen..
10 jarige kneusjes die de EA server bezet houden.quote:
Dat is ook wel een beetje wat ik doe, maar dan kan mijn tegenstander gewoon vrij spelen. Dat is ook te zien..quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In het kort: Niet happen, blijf wachten.
Belangrijk is het ook om een beetje te anticiperen. Hangt ook van tegenstander af. Heel veel mensen kappen met hun buitenspelers naar binnen, daar kun je dus een beetje op spelen. Mochten ze toch buitenom gaan, voorzetten in Fifa 12 zijn minder makkelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje wat ik doe, maar dan kan mijn tegenstander gewoon vrij spelen. Dat is ook te zien..
Als je niet snel genoeg ingrijpt tegen pace spelers dan ben je al snel gezien. Anders rustig achteruit blijven lopen en telken een stukje naar voren, uiteindelijk zul je een kans kunnen ruiken om de bal te pakken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje wat ik doe, maar dan kan mijn tegenstander gewoon vrij spelen. Dat is ook te zien..
Sahbi ik ga je stekenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef Heskeysucks het volgende:
10jaar, hahah heel grappig, kk dakhazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |