Me tooquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef zerokil het volgende:
IK ZIT LEKKER IN DE WEB APP
Mooie dealtjes maken
Een van de redenen dat ik het liefst gewoon tegen fokkers speel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef Rijst het volgende:
Eerste droeftoeter al tegengekomen. En wat voor 1.
In de eerste helft stond ik 2-0 achter. Natuurlijk ging hij door het hele veld rennen en replays + Pauzeren. Daarna kwam maakte ik de 2-2 vlak voor rust. In de 2e helft stond het 4-2 voor mij. En daarna begon het flink te laggen. Hij scoorde toen de 4-4 vlak voor tijd. In de extra was de lag weg. Daarna toevalligwanneer ik een goal maakte kwam het weer terug. En natuurlijk scoorde hij in de 2e helft weer de gelijk maker. In de 120ste minuut nam ik een corner. Je zag al aan de gele stip dat de bal erin gaat. Maar door de enorme lag werden we gedisconnect
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:39 schreef KrAlex het volgende:
Haha heb net iemand lekker terug gepakt. Stond in de 1e helft met 2-0 achter. Tegenstander liet letterlijk elke replay zien en ging het hele veld door rennen tijdens het juichen.
Tweede helft maakt hij er 3-0 van en hetzelfde verhaal met juichen enz. Maar dan een lekkere comeback maak ik 4-3 flik precies hetzelfde, en ga achter lekker rondtikken.
Ik verloor gisteren de finale in de 90e minuut na 3-0 te hebben voorgestaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef Heskeysucks het volgende:
jasorry maar verloor laatste minuut ;s zo kut hea
Dan speel je het toch nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef Heskeysucks het volgende:
jasorry maar verloor laatste minuut ;s zo kut hea
posers die denken de Pino0 na te kunnen doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:44 schreef GuRBuH het volgende:
Er is maar 1 echte pino, eeeeen echte pinoooooooo!!!
Ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie kunnen er nu alweer op de webapp? Ik in ieder geval niet. Zero blijkbaar wel, steelt al onze deals weg.
Ik ben Psvunited (MC?)quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie kunnen er nu alweer op de webapp? Ik in ieder geval niet. Zero blijkbaar wel, steelt al onze deals weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |