je hoeft het niet te spelen hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef Diamond3d het volgende:
Hoe erg kan je falen.![]()
![]()
Wat hebben ze geleerd van 11?
Een hoge bal daalt richting me keeper... Casillias vangt hem onder de lat, op de doellijn, loopt vervolgens 2 stappen achteruit, doelpunt![]()
Lucio wordt genoemd bij het nationale team van Engeland
Afstandsschoten van 40 meter gaan er zeer makkelijk in, Messi eat ya heart out zullen we maar zeggen.
Uitgooien worden corners
Zeer lage camerastand bij sommige stadions![]()
De feeling van het verdedigen voelt gewoon kut en fout aan. Zal misschien wennen zijn maar het maakt het er niet leuker op vooralsnog.
Commentator wederom van![]()
niveau.
Tackles die je overduidelijk op de man zet komen niet aan... de speler ontwijkt hem zelfs niet.
Nee, het is 5x niks.
dat wordt lachenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:16 schreef Blistering het volgende:
Als ik uit m'n gold pack morgen ook niets krijg ga ik gooien met dingen.
Ik voorspel het ergste. Maar met m'n controller gooien heb ik afgeleerd, die krengen zijn echt te duur om continu stuk te gooienquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt lachen
het is wel droevig hoor met die servers, ze pleuren me er al uit voordat de wedstrijd start
nee hoor das normaal, heb in FIFA11 60k aan pakjes uitgegeven, beste was Shay fucking Givenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik voorspel het ergste. Maar met m'n controller gooien heb ik afgeleerd, die krengen zijn echt te duur om continu stuk te gooien.
Maar kom op ff, 25 premium gold packs en 2 normals vandaag en het beste eruit was een speler die voor 9k verkocht kon worden. Da's toch gewoon echt ongelukkig?
Ok, I'll shut upquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor das normaal, heb in FIFA11 60k aan pakjes uitgegeven, beste was Shay fucking Given
"Weisnoob"quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hoeft het niet te spelen hoor.
als hier iemand een noob is ben jij het welquote:
klinkt interessant, waar gaat het over?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, heb net even Terra Nova gedownload. Gaan we dat maar eens kijken tot die kloothommels bij EA voor al die miljoenen die ze verdienen even van hun luie reet willen komen om hun server aan te zetten.
Toffe serie ja, ik heb ook eerste Ep gezien van de week, ben normaal niet zo into series, maar dino's zijn altijd wel baasquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, heb net even Terra Nova gedownload. Gaan we dat maar eens kijken tot die kloothommels bij EA voor al die miljoenen die ze verdienen even van hun luie reet willen komen om hun server aan te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |