93e minuut de 3-2 scoren in de championsleague finale...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Zo uitbundig juichen bij een penalty.
Hij scoort de 0-2 en deze wedstrijd was voor de Italiaanse competitie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
93e minuut de 3-2 scoren in de championsleague finale...
Zuinig met de bid tokens om gaan, geen zin om een bid war te doen als twee anderen al tegen elkaar opbieden en zo tien tokens te verspillen, lekker wachten tot zij zijn uitgeraasd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die steeds in laatste seconde hun bod verhogen.
Met AS Roma tegen Lazio ja..aardig logisch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Zo uitbundig juichen bij een penalty.
hoezo dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met AS Roma tegen Lazio ja..aardig logisch.
quote:
Gaaaaaaast! Ze komen allebei uit Rome! Lazio Roma, AS Roma.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga een shirt van Lazio aandoen als ik in Rome ben
dat was niet serieus bedoeld hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat komt er achter Lazio?
al drie keer gehadquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme aidsservers wordt ik uit een offline wedstrijd getrapt en ik heb er mooi een loss bij staan![]()
lazio en AS zijn toch concurrenten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gaaaaaaast! Ze komen allebei uit Rome! Lazio Roma, AS Roma.![]()
![]()
Ja, maar het werkt niet bij een derby in dezelfde stad. Het is niet alsof je met een Ajax-shirt in Rotterdam loopt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lazio en AS zijn toch concurrenten?dan troll je de AS fans hard man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |