Denken dat hij een Chinees isquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk niet, chinezen heten niet Barry
Het is meneer 巴利 voor jou!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk niet, chinezen heten niet Barry
Alje Schut zeker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Naaaah, wat is ditIk druk op Y om te keeper uit te laten komen, kopt mijn verdediger heb zo in het doel als pass naar de keeper
dat bedoel ik, hij praat chinees dus hij moet wel chinees zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is meneer 巴利 voor jou!
Rijst praat Nederlands, dus hij moet wel Nederlander zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoel ik, hij praat chinees dus hij moet wel chinees zijn
ik bedoel dat je chinese tekens enzo kan lezenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rijst praat Nederlands, dus hij moet wel Nederlander zijn.
Servers zijn downquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen jullie trouwens al weer op de FUT site? Bij mij blijft hij nu zelfs helemaal wit en leeg.
Ik ben ook Duits en Spaans. Aiyaaa nationaliteitscrisisquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rijst praat Nederlands, dus hij moet wel Nederlander zijn.
Ik dacht eigenlijk dat hij links was, maar hij neemt de pingel hier met rechts, dus hij zal wel rechts zijnquote:
Same herequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij hoor.Vreemd. Misschien even browser restarten. Pff...
Zo uitbundig juichen bij een penalty.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij links was, maar hij neemt de pingel hier met rechts, dus hij zal wel rechts zijn
93e minuut de 3-2 scoren in de championsleague finale...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Zo uitbundig juichen bij een penalty.
Hij scoort de 0-2 en deze wedstrijd was voor de Italiaanse competitie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
93e minuut de 3-2 scoren in de championsleague finale...
Zuinig met de bid tokens om gaan, geen zin om een bid war te doen als twee anderen al tegen elkaar opbieden en zo tien tokens te verspillen, lekker wachten tot zij zijn uitgeraasd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die steeds in laatste seconde hun bod verhogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |