Je weet best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Harregarre.Team is Beijing GuoAn.
Je weet ook dat ik dat niet zeg.quote:
heb je zo'n kutnaam?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, wel beetje teleurgesteld dat EA het qua servers weer niet in orde heeft.
[..]
Je weet ook dat ik dat niet zeg.
Ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef Rijst het volgende:
Nu gaat hij gelijk op zoeken op Facebook![]()
natuurlijk niet, chinezen heten niet Barryquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef Rijst het volgende:
Nu gaat hij gelijk op zoeken op Facebook![]()
Denken dat hij een Chinees isquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk niet, chinezen heten niet Barry
Het is meneer 巴利 voor jou!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk niet, chinezen heten niet Barry
Alje Schut zeker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Naaaah, wat is ditIk druk op Y om te keeper uit te laten komen, kopt mijn verdediger heb zo in het doel als pass naar de keeper
dat bedoel ik, hij praat chinees dus hij moet wel chinees zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is meneer 巴利 voor jou!
Rijst praat Nederlands, dus hij moet wel Nederlander zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoel ik, hij praat chinees dus hij moet wel chinees zijn
ik bedoel dat je chinese tekens enzo kan lezenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rijst praat Nederlands, dus hij moet wel Nederlander zijn.
Servers zijn downquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen jullie trouwens al weer op de FUT site? Bij mij blijft hij nu zelfs helemaal wit en leeg.
Ik ben ook Duits en Spaans. Aiyaaa nationaliteitscrisisquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rijst praat Nederlands, dus hij moet wel Nederlander zijn.
Ik dacht eigenlijk dat hij links was, maar hij neemt de pingel hier met rechts, dus hij zal wel rechts zijnquote:
Same herequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij hoor.Vreemd. Misschien even browser restarten. Pff...
Zo uitbundig juichen bij een penalty.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij links was, maar hij neemt de pingel hier met rechts, dus hij zal wel rechts zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |