Dan moet je meer toernooien winnen, gaat het sneller.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:49 schreef zerokil het volgende:
Wtf ik zie dat die lindgren al 30k match coins heeft gek.
Dat is al meer wat ik totaal had bij Fut 11![]()
Ja dat weet ik toch nietquote:
Pizzaboy?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet! Zag het nu toevallig pizzaboy
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:51 schreef zerokil het volgende:
Ja maar hoe wil je dat fixe met Fitness/Contracts
twee teams hebben en ze bij mekaar op de bank zetten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef zerokil het volgende:
W8 ik zal de vraag is ander stellen,
Hoe fixen jullie Fitness?
Ik koop altijd squad fitness in het brons. Kost nooit meer dan 1000 coins.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef zerokil het volgende:
W8 ik zal de vraag is ander stellen,
Hoe fixen jullie Fitness?
gewoon reserves gebruiken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik koop altijd squad fitness in het brons. Kost nooit meer dan 1000 coins.
Met je big ass pizza toenquote:
en dan vind ik een team pas echt afquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Ook handig met blessures etc. En natuurlijk voor de afwisseling
El Ham, de baasquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef Ferdii het volgende:
Iemand nog een leuke Eredivisie spits? Liefst iets sneller/bal aster dan siggie
Eerst opslaan en dan vanuit Replay Theater uploaden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:24 schreef laucas het volgende:
Hoe zit dat met die herhalingen? Ik wilde er net een saven van een online 1v1 match, nergens stond dat ik 'm kon uploaden en op de site vind ik ook niks terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |